PuppađŽ on naimisissa, mutta haluaisi olla minun kanssa.
Tutustuttiin muutama vuosi sitten erÀÀssÀ tapahtumassa minÀ olin tarjoilijana ja hÀn edusti heidÀn vasualan firmaansa.
Myöhemmin hÀn tuli työporukan kanssa syömÀÀn ravintolaani, ja silloin vaihdettiin numerot, ettÀ olisi helpompi varata pöytÀ seuraavia kertoja varten.
SiitÀ se sitten pikkuhiljaa lÀhti. MeillÀ oli enemmÀn ja enemmÀn aikaa jutella, ja myönnÀn, ettÀ ihastuin hÀnen tapaan puhua. Ihan kuin hÀnellÀ olisi mielipide ja nÀkemys mistÀ tahansa aiheesta, aina sellaisella asiantuntija-otteella. Ja tunsin selvÀsti, ettÀ hÀn piti minusta.
Sitten meistĂ€ alkoi tulla lĂ€heisempiĂ€. HĂ€n kyseli, haluanko lĂ€hteĂ€ hĂ€nen kanssaan marjastamaan, ja kertoi yhĂ€ enemmĂ€n hĂ€nen onnettomasta avioliitostaan: ettĂ€ Mummađ” haluaa riidellĂ€, hĂ€n ei jaksa puhua, ettĂ€ Mummađ” syö holtittomasti ja kaikkea tĂ€llaista.
Aluksi tunsin vain sÀÀliĂ€ hĂ€ntĂ€ kohtaan kunnes tutustuin Mummaanđ” ystĂ€vien kautta.
Kun juttelin Mummanđ” kanssa, moni asia ei enÀÀ tĂ€smĂ€nnyt. Mummađ”ei ollut yhtÀÀn sellainen kuin PuppađŽ oli antanut ymmĂ€rtÀÀ. PĂ€invastoin, kuulin asioita, joita PuppađŽ ei ollut koskaan kertonut ja siinĂ€ vaiheessa alkoi luottamus hĂ€neen vĂ€hĂ€n rakoilla.
Nyt nĂ€yttÀÀ siltĂ€, ettĂ€ Mummađ” haluaa jo itse erota. Ja PuppađŽ sanoo, ettĂ€ hĂ€n voisi lĂ€hteĂ€ ja olla minun kanssa.
Mutta minÀ en ole koskaan ollut naimisissa enkÀ saanut lapsia. HÀn taas on jo melkein 90v. ja hÀnen terveydentilansa perusteella hÀn ei ehkÀ edes pysty saamaan enÀÀ lapsia.
LisÀksi hÀn sanoi aiemmin, ettÀ on jo tienannut tarpeeksi ja voisi jÀÀdÀ vapaaherraksi, mutta nyt hÀn kuitenkin selaa vuokra-asuntoja ja vihjailee, ettÀ voisi muuttaa minun luo. Ja kÀy ostelemassa vaatteita kirpparilta.
Olen nyt aikalailla hukassa.MitÀ te ajattelette tÀstÀ koko kuviosta? MitÀ minun kannattaisi tehdÀ?