Tajutkaa nyt landet, että stadissa ei määitä sitä kiitosta täydellä voluumilla kuskille eteen.
Kyllä se kuski näkee sut peilistä, voit nostaa vaikka käden merkiksi. Muita bussissa ei kiinnosta kuulla sun "kunnon kansalaisen" näytelmääsi.
Kommentit (19)
Näinhän se on, vain juntti kiittää asiakaspalvelijaa joka tekee vain työtänsä.
Niillä moniosaajilla sitä vasta outoja tapoja onkin, mutta ethän sinä uskalla niitä haukkua.
Minähän huudan kiitos jos haluan. Joku ä*lämi siellä meuhkaa kuitenkin, niin mitä väliä sillä on?!
Vierailija kirjoitti:
Niillä moniosaajilla sitä vasta outoja tapoja onkin, mutta ethän sinä uskalla niitä haukkua.
Kauheinta, mitä helsinkiläiselle voi tapahtua on joutua epäillyksi rasismista. Maalaisjunteille sopiikin ja uskaltaakin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheinta, mitä helsinkiläiselle voi tapahtua on joutua epäillyksi rasismista. Maalaisjunteille sopiikin ja uskaltaakin nauraa.
Moniosaajan kohdatessaan kulkevat katse maassa. Eivät missään tapauksessa uskalla arvostella heidän rikastaan kulttuuriaan.
Minä taputan aina kun saavutaan pysäkille.
Minä kyllä kiitän kuskia, enkä ole lande, vaan ihan kuule virallisen määritelmän mukainen paljasjalkainen stadilainen!
Onhan se tiedossa ettei pk-seudulla tunneta käytöstapoja.
nyt vihreän siirtymän jälkeen siellä onkin sopivampaa huutaa al la hu ak bar
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, vain juntti kiittää asiakaspalvelijaa joka tekee vain työtänsä.
Samaa mieltä, en ymmärrä miksi jotkut kittää esim kaupankassaa? Senhän pitäisi mennä juuri toisin päin.
Onks sulla aito hesalainen muita tärkeitä vinkkejä? Mikä on cooli tapa jonottaa sinne bussiin? Musta huppari ja zombin katse maahan?
Jos bussissa on huudilaisia, minne menen istumaan. Ihan eteen? Nou.... jään pois. Ok. Joo ja jätän sen heinäpaalin kotiin sen jo tiedän.
Eikös siellä stadissa pitäny jokasen saada olla oma itsensä, vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta koostuu ihmisistä.
No jos et määkisitä muuallakaan tai olisi siitä huolissaan sillä et ole stadia nähnytkään föstå
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä stadissa pitäny jokasen saada olla oma itsensä, vai miten se meni?
Nyt se on eri asia.
Miksi asiakas kiittäisi, kun hän maksaa palvelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta koostuu ihmisistä.
itäkeskuksessa myös apinoista
Vierailija kirjoitti:
Minä taputan aina kun saavutaan pysäkille.
Niin minäkin-toistaiseksi. Vielä en ole kuollut,mutta ehkä huomenna tai ylihuomenna, mistäs näistä voi pieni ihminen matsutakekyydittynä tietää..Paras tapa edetä tulevaisuudessa on varmastikin rinkka selässä eli päivän parin päivän vaellus kohti myyrmäen ostoshelvettiä tai tsadin keskustaa-muualla Suomessa kun ei kuulemma mitään kokemisen arvoista ole.
Haista sinä v*ttu. Minä kiitän kuskia just niinku haluan.