Läskit naiset haisee pahalta
Olen itse hoikka nainen, mutta elämän aikana oppinut että lihavat naiset haisevat pahalta. Eivätkö jaksa käydä edes suihkussa kuten eivät lenkillä vai johtuuko siitä, että eivät saa läskipoimujen alta kunnolla pestyä?
Kommentit (27)
Hankala pestä kun rinnat roikkuu polvissa.
Läskit miehet ne vasta haisee...
Olen itse varmaan sairaalloisen lihava enkä haise. Joudun imetysliivit pesemään kyllä päivittäin, koska hiki ja maito saavat liivit löyhkäämään tunkkaiselta, piimältä ja juustolta
Olet mies, etkä ole naista nähnytkään.
Kuule poika, tiedätkö, että sama homma lihavien miesten kanssa. Varo, ettet liho kun vanhenet.
Olen kanssa huomannut joidenkin haisevan, vähän kuin pesemätön perse, mutta ei ihan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa huomannut joidenkin haisevan, vähän kuin pesemätön perse, mutta ei ihan.
Ootko varma, että ei oo se pesemätön perse?
Tule muru tänne, niin raotan sulle nivuspoimua.
Kis kis!
En löydä römpsää karvojen alta. Ei voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, että ei oo se pesemätön perse?
...ja oma.
Ota lääkkeet. Ei oo tervettä tollein jutella itselleen.
Apn äiti lukitsi itsensä itkuisena vessaan apn esiteltyä rahkaista pippeliään ja yritettyä kosketella äitiään sopimattomasti. Se hajun lähde siis pilkisti apn läskien alta, mutta pesulle tyypillisesti hän yrittää syyttää muita.
Lihavilla hiki haisee vähän niinkuin kissanpissalle en tiedä mistä se sit johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Apn äiti lukitsi itsensä itkuisena vessaan apn esiteltyä rahkaista pippeliään ja yritettyä kosketella äitiään sopimattomasti. Se hajun lähde siis pilkisti apn läskien alta, mutta pesulle tyypillisesti hän yrittää syyttää muita.
Miksei ap huolehdi hygieniastaan ja etsi ikäistään seksiseuraa?
Jaa vai että olet nainen. In your dreams
Entä läskit miehet? miks sä vaan niitä naisia haistelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ap huolehdi hygieniastaan ja etsi ikäistään seksiseuraa?
Mutku muut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Av-mamma?!
Hyi!
Olisiko hiki, läskiä hikoiluttaa enempi ja huonompi kunto.