Lähden huomenna "pääkivun" takia töistä kesken päivän
Pakollinen meno mutta ei ole mahdollista saada vapaata. Onko jotain vinkkejä miten kannattaa esittää pääkipua?
Kommentit (17)
Olet vähän myöhässä. Pro suoritus olisi vaatinut että olisit aloittanut jo tänään pohjustamisen. Aijaijai Musta tuntuu että huomenna on pää kipeä, oivoivoi.
Itse paskannan housuun niin pääsen aikaisemmin
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän myöhässä. Pro suoritus olisi vaatinut että olisit aloittanut jo tänään pohjustamisen. Aijaijai Musta tuntuu että huomenna on pää kipeä, oivoivoi.
Aivan! Eli ap vähän myöhässä, hehhehh... Pro suoritus olisi vaatinut että olisit jo tänään pohjustanut vaivasi "aijjai voi voi" musta tuntuu pääkipu päässä. "Voi minua poloista"
Ei kannata vetää liian överiä teatteria.
Itse ajattelin huomenna "hakea lapset päiväkodista" ja lähteä 3h aikaisemmin töistä. Ylihuomenna on sitten "lapset kipeitä" ja pitää jäädä hoivaamaan tiistaihin asti.
Olen lapseton, mutta kaipa sitä saa lapsetonkin joskus tehdä irtiottoja kun perheelliset kollegat näitä tekee jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Eli ap vähän myöhässä, hehhehh... Pro suoritus olisi vaatinut että olisit jo tänään pohjustanut vaivasi "aijjai voi voi" musta tuntuu pääkipu päässä. "Voi minua poloista"
Lähden vasta iltapäivällä niin ehtii vielä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Itse paskannan housuun niin pääsen aikaisemmin
Oletko muuten kokeillut kakata housuusi? Voi päästä aikaisemmin kotiin..
Työnnä sormet kurkkuun ja oksenna. Kunnon migreeni laittaa oksentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin huomenna "hakea lapset päiväkodista" ja lähteä 3h aikaisemmin töistä. Ylihuomenna on sitten "lapset kipeitä" ja pitää jäädä hoivaamaan tiistaihin asti.
Olen lapseton, mutta kaipa sitä saa lapsetonkin joskus tehdä irtiottoja kun perheelliset kollegat näitä tekee jatkuvasti.
Tuota olisi pitänyt pohjustaa hieman pitempään niin ei oikein huomenna voi.
Virtsatietulehdus on helpompi tekosyy.
En ole koskaan käyttänyt tosin, tuli vain mieleen.
Pääkipu lähtee nus... sanoi pomosi ennen kuin..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vetää liian överiä teatteria.
Toi on muuten totta. Ei kannata vetää liian överiteatteria.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole vessassa katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden vasta iltapäivällä niin ehtii vielä huomenna.
Aivan niin niin aivan. Eli sähän lähdit iltapäivällä eli ehdit vielä huomenna.
Pitele ohimoita ja sano että ei mulla tässä mitään hätää ei mulla tässä mitään hätää ei mulla tässä mitään hätää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole vessassa katsomassa?
Ei kait kukaan vessassa ole katsomassa. Ei KAJ
Mitä jos ap vain teeskentelisi pääkipua. Kun on vaikeaa saada vapaata.