Mies suuttui kun sanoin että tykkään hänestä
Ollaan tapailtu 8kk. Ajatteliko että panen häntä kuukausia ilman että pidän hänestä? Mitä miesten päässä liikkuu?
Kommentit (41)
Tykkään susta niin, että halkeen.
-Juha Tapio, aikamme suuri Iskelmälyyrikko-
Vierailija kirjoitti:
Projisoit tunteitasi mieheen. Rauhoitu ap.
Olen täysin rauhallinen. Mene muualle sekoilemaan mun ketjusta.
Jotkut miehet teevät sitä vaan alistakseen. Tunteita ei ole. Tai no on vihaa, mutta sitä ei näytettää. Tunnottomia panomaatteja. Rakkautta tämmöisiltä et saa, koska he eivät tiedä, mikä on rakkaus. Ota selvää, minusta tämä mies halua vahingoittaa sinua. Suhde pysyy vaan niin kauan, kuinka kauan sinä sitä tilannetta siedät. Ma suosittelen, että etsi vähemmän tunnevammainen.
Ei pidä olla typerä. Kyllä kahdeksassa kuukaudessa on tullut jo selväksi, mikä on kupletin juoni.
Sitä en tiedä, mitä kaikkien miesten päässä liikkuu. Minua ei ole kukaan niistä kohdellut huonosti. Olenkin aina ollut liikkeellä sillä mielin, että kelpaako mies minulle, enkä niin että kelpaako minä miehelle.
Älkää olko lapasia. Kyllä se selviää hyvin nopeasti, mikä mies on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kyllä eikä mies mielestään tunne mitään. Miten se kuvitteli että olisin alunperinkään ryhtynyt suhteeseen jos en olisi tuntenut mitään? Pitikö se mua jonain huorana?
Ei, vaan vielä pahempaa. Ilmaisena hu orana.
Miks te sitoutatte teidän tunteita näin helpolla potentiaalisiin narsisteihin, eli miehiin?
Keititkö sille kahveet ennen ku panitte?
Se on hankalaa, jos siitä tekee hankalaa. Laittakaa ensin oma pää, oleminen ja eläminen kuntoon.
Sen jälkeen ei ole pienintäkään syytä tarrautuu ja roikkua huonoissa miehissä, vaan voi valita hyvän kumppanin.
Jos ei löydy, niin hyvin pärjää yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on hankalaa, jos siitä tekee hankalaa. Laittakaa ensin oma pää, oleminen ja eläminen kuntoon.
Sen jälkeen ei ole pienintäkään syytä tarrautuu ja roikkua huonoissa miehissä, vaan voi valita hyvän kumppanin.
tarrautua*
Vierailija kirjoitti:
Miks te sitoutatte teidän tunteita näin helpolla potentiaalisiin narsisteihin, eli miehiin?
Sitouttaa tunteita, mitä tarkoittaa? Eihän tunteet tarkoita mitään sitoumusta, nehän tarkoittaa että nauttii jonkun seurasta ja persoonasta. Eikä tunteet mitään rakkauttakaan tarkoita. Mä olen luullut että kaikki ihmiset tuntee jotakin, on ollut ihan yllätys deittailla nykypäivänä kun pitäisi olla joku mekaaninen robotti jääkalikka ja silti koittaa pystyä yhtymään toiseen ihmiseen. Miten tämä on tehty niin vaikeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä seksiä ja läheisyyttä silti välillä kaipaa, mutta en pysty harrastamaan sitä jos en tunne tunteita kuten mielenkiintoa, vetovoimaa, kemiaa, halua, himoa jne. Muutenhan dildo kävisi. Sekin sentään tuntuu joltain ja tykkään dildostanikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitouttaa tunteita, mitä tarkoittaa? Eihän tunteet tarkoita mitään sitoumusta, nehän tarkoittaa että nauttii jonkun seurasta ja persoonasta. Eikä tunteet mitään rakkauttakaan tarkoita. Mä olen luullut että kaikki ihmiset tuntee jotakin, on ollut ihan yllätys deittailla nykypäivänä kun pitäisi olla joku mekaaninen robotti jääkalikka ja silti koittaa pystyä yhtymään toiseen ihmiseen. Miten tämä on tehty niin vaikeaksi?
Ihan sama meininki oli ennen. Silloin se seksiseura haettiin yökerhoista, nyt Tideristä.
Ei minun ole koskaan pitänyt olla robotti. Ihan on riittänyt, että seison omilla jaloillani enkä huokaile kelvottomien miesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama meininki oli ennen. Silloin se seksiseura haettiin yökerhoista, nyt Tideristä.
Ei minun ole koskaan pitänyt olla robotti. Ihan on riittänyt, että seison omilla jaloillani enkä huokaile kelvottomien miesten perään.
Kuka tässä on huokaillut? Ap:lle oli suututtu kun ap tunsi jotain tunnetta miestä kohtaan. Oletko sinä saanut tykätä ihmisestä kenen kanssa harrastat seksiä vai onko sinulle suututtu siitä ja odotettu jääkalikkamaista käytöstä? Enemmän tulee mieleen tossa aloittajan tapauksessa että mies on joku reppana joka ei usko että kukaan voisi hänestä tykätä, ei tommosta suuttumista muuten voi selittää. Musta itsestäni on ihanaa jos seksikumppani tykkää, nauttii ja ihailee. En pystyisi robottiseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä seksiä ja läheisyyttä silti välillä kaipaa, mutta en pysty harrastamaan sitä jos en tunne tunteita kuten mielenkiintoa, vetovoimaa, kemiaa, halua, himoa jne. Muutenhan dildo kävisi. Sekin sentään tuntuu joltain ja tykkään dildostanikin.
Tuo itsesääli ja epätoivo ei ainakaan auta. Ne ovat ominaisuuksia, jotka taatusti karkoittavat ne hyvät kumppaniehdokkaat.
"Kuka tässä on huokaillut? Ap:lle oli suututtu kun ap tunsi jotain tunnetta miestä kohtaan. Oletko sinä saanut tykätä ihmisestä kenen kanssa harrastat seksiä vai onko sinulle suututtu siitä ja odotettu jääkalikkamaista käytöstä? Enemmän tulee mieleen tossa aloittajan tapauksessa että mies on joku reppana joka ei usko että kukaan voisi hänestä tykätä, ei tommosta suuttumista muuten voi selittää. Musta itsestäni on ihanaa jos seksikumppani tykkää, nauttii ja ihailee."
Nyt selitään miehen paskamaista käytöstä sillä, että hän on reppana.
Se ei ole aloittajan ongelma, vaan miehen.
Ensin se oma pää, oleminen ja eläminen kuntoon. Vasta sitten aletaan miettiä sitä parisuhdetta. Koskee sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo itsesääli ja epätoivo ei ainakaan auta. Ne ovat ominaisuuksia, jotka taatusti karkoittavat ne hyvät kumppaniehdokkaat.
Missä on itsesääli ja epätoivo tässä ketjussa? Ooksä niitä jääkaappi-ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on itsesääli ja epätoivo tässä ketjussa? Ooksä niitä jääkaappi-i
En ole. En vain anna ihmisten käyttää minua hyväksi enkä kuluta aikaani ihmisiin, jotka eivät minua arvosta.
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tässä on huokaillut? Ap:lle oli suututtu kun ap tunsi jotain tunnetta miestä kohtaan. Oletko sinä saanut tykätä ihmisestä kenen kanssa harrastat seksiä vai onko sinulle suututtu siitä ja odotettu jääkalikkamaista käytöstä? Enemmän tulee mieleen tossa aloittajan tapauksessa että mies on joku reppana joka ei usko että kukaan voisi hänestä tykätä, ei tommosta suuttumista muuten voi selittää. Musta itsestäni on ihanaa jos seksikumppani tykkää, nauttii ja ihailee."
Nyt selitään miehen paskamaista käytöstä sillä, että hän on reppana.
Se ei ole aloittajan ongelma, vaan miehen.
Ensin se oma pää, oleminen ja eläminen kuntoon. Vasta sitten aletaan miettiä sitä parisuhdetta. Koskee sekä miehiä että naisia.
Onko jonkun pää olematta kunnossa?
Eikö tässä ketjussa puhuta seksistä ja tapailusta eikä parisuhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kyllä eikä mies mielestään tunne mitään. Miten se kuvitteli että olisin alunperinkään ryhtynyt suhteeseen jos en olisi tuntenut mitään? Pitikö se mua jonain huorana?
Sinähän sen sanoit.
Ei suuttunut kun huusi pää punaisena. Jep..ei vissiin suuttunut