Saako enää sanoa lumiukko?
Onko lumiukko nyt lumihenkilö? Rehtorin sanavalinta kuohuttaa
Kommentit (47)
N*ee*kerinsuukko on nykyisin Ruskea Pusu. Noita-akka on nykyisin Luudalla-Lentävä-Nainen. Miespuolinen on nykyisin sitä, tätä ja tuota -henkilö. Naispuolinen on nykyisin sateenkaari-ihminen. Miesjoukkue on nykyisin ääliösakki. JNE.
Ihan hulluksi menee. Kyllä me ainakin tehtiin lapsena lumiukkoka eikä kukaan siitä pahoittanut mieltään. Ei aikuiset eikä lapset.
Saa sanoa. Saa myös sanoa lumihenkilö. Saa sanoa vaikka limu-ukko, jos niin haluaa.
Saa tietenkin. Miksi ei saisi ukkoja tehdä? Voihan joku tehdä lumiakkojakin.
Saako ukkosta sanoa enää ukkokseksi? Mitä tilalle?
Hah hah, reksi yritti olla omasta mielestään korrekti ettei kukaan pahoittaisi mieltään.
Nyt minä vasta raivostuinkin...
Sä saat sanoa isä ja äiti, tyttö ja poika, ukko ja akka ja saat pelata Afrikan tähteä, jos osaat säännöt. Ei ole laissa kielletty.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin on joko miehiä tai naisia. Miksi joka asia pitää muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hulluksi menee. Kyllä me ainakin tehtiin lapsena lumiukkoka eikä kukaan siitä pahoittanut mieltään. Ei aikuiset eikä lapset.
Silloin ihmiskunta ei ollutkaan vielä keksinyt wokea.
Jos ottaisin poika koiran, niin hänestä tulisi Ukko.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, reksi yritti olla omasta mielestään korrekti ettei kukaan pahoittaisi mieltään.
Raivostuit? Toivottavasti sulle ei tule koskaan mitään oikeita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat sanoa isä ja äiti, tyttö ja poika, ukko ja akka ja saat pelata Afrikan tähteä, jos osaat säännöt. Ei ole laissa kielletty.
Entä jos vihervassu käy kimppuun?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä kuitenkin on joko miehiä tai naisia. Miksi joka asia pitää muuttaa?
Kuka on muuttanut? Missä?
Jos olisi sanottu ukko, siitä olisi noussut häly. Sitten kun puhutaan neutraalisti vain ihmisestä, nousee siitäkin kohu. Naurettavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa. Se on aina ollut lumiukko ja jokainen tietää mikä se on.
Jep. Se on lumiukko, vaikka sillä olisi 4 kättä ja 2 päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vihervassu käy kimppuun?
Käy joskus ulkona. Huomaat, että maailma ei ole täynnä pelottavia vihervassuja, mitä ne sitten ikinä ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuit? Toivottavasti sulle ei tule koskaan mitään oikeita ongelmia.
Ei minulle, mutta jokaiselle wokelle kyllä tulee ongelmia.
Kyllä saa. Se on aina ollut lumiukko ja jokainen tietää mikä se on.