Pitkä hartioille ulottuva tukka saa 56 vuotiaan miehen näyttämään nuorekkaalta kolmekympiseltä rokkarilta.
Kommentit (82)
Enemmänkin kuin joku klonkku tai suohirviö 60v...... joo, siisti tukka, siisti mies.
Useimmat rokkarit näyttävät vanhetessaan yhä enemmän roudareilta. Liuhuletti, tiukat farkut korostamassa rimpulakinttuja, bändipaita kaljamahan peittona ja suuret jutut menneistä sankariteoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin 🥰
Aivan kuin minä. Coolin ja nuorekkaan näköinen. M51
ahahahahah todellakin nuoren näkönen
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän persun ty7hmä aloitus.
Miltä persu näyttäisikään, jos sillä olisi kaljun sijasta pitkä tukka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen harvalla 56-vuotiaalla miehellä on niin paljon OMIA hiuksia että ne kannattaa pitää pitkinä.
ei muuten ole totta kaljuus on vähemmistön ongelma.
Itseasiassa yli puolella 50v täyttäneistä miehistä on alopeciaa eli kaljuuntumista, 70 vuotiaana luku on jo 80%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokkarithan on kaikki vanhuksia. Onko kolmekymppisiä rokkareita edes olemassa enää?
Edelleenkin on just sanoin.
Joel Hokka on 32v ja rocklaulaja.
Kukaan ole kuullutkan mistää Joel Hokkasesta.
Sori vaan, Joel...
Joel Hokkanen - pitserian nurkkien ja karaokebaarien kiistaton tähti. Tuntematon rokkari tiluttelee jälleen.
Myönnätte siis olevanne k**areita?
Ette ole ikinä blind channelista kuulleet?
Se on sitäpaitsi Hokka ei Hokkanen.
Menkää oikeesti hoitoon jos ette Joelia tiedä.
Se on blind channelin ex laulaja HOKKA yhtyeen laulaja sisällöntuottaja ja radio rockin juontaja noin niinku muuta
Koskaan kuullutkaan koko bändistä :D
Epäilemättä kova juttu teinien keskuudessa... Mistä kertoo myös tuo tunnepurkauksen laatu.
Ette tiedä Joel Hokkaa.
Missä peräkamarissa olette eläneet jos ette tiedä mikä on blind channel tai radio Rock?
Amon Amarth. Vaikka bändi on mainstreamia,silti silmäkarkkia. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Te olette vammaisia.
Jotkut enemmän, toiset vähemmän. Kaikkihan me olemme spektrillä,
Vierailija kirjoitti:
Voitteko kuvitella, miltä Petteri Orpo tai Donald Trump näyttäisivät, jos heillä olisi pitkä tukka?
Olet kai nähnyt Halla-ahon Jussin nuoruudenkuvia? Pitkä tukka hevari tai jotain.
Juu..mutta suurella osalla tuon ikäisellä keskellä päätä on kalju j a Se pitkä letti harmaata ja se ei tosiaan nuorenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin esimerkki.
Dave Grohl
Hyvä esimerkki. M51
Onko tämä homomiehen mielipide kuten koko ketju?
Ei, vaan henkilön joka diggaa Foo Fightersista. Olen livenä nähnyt ukon ainoastaan Nirvanan rumpalina, enkä noteerannut ukkoa tuolloin kovinkaan korkealle. Pääsi yllättämään positiivisesti. M51
Minun on googlauksen perusteella todella vaikea ymmärtää, jos joku pitää tuota pyylevää, vanhempaa miestä nuoren rokkarin näköisenä? Voi olla vaikka kuinka hyvä tyyppi ja muusikko, mutta ulkonäköähän tässä piti arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokkarithan on kaikki vanhuksia. Onko kolmekymppisiä rokkareita edes olemassa enää?
Edelleenkin on just sanoin.
Joel Hokka on 32v ja rocklaulaja.
Kukaan ole kuullutkan mistää Joel Hokkasesta.
Sori vaan, Joel...
Joel Hokkanen - pitserian nurkkien ja karaokebaarien kiistaton tähti. Tuntematon rokkari tiluttelee jälleen.
Myönnätte siis olevanne k**areita?
Ette ole ikinä blind channelista kuulleet?
Se on sitäpaitsi Hokka ei Hokkanen.
Menkää oikeesti hoitoon jos ette Joelia tiedä.
Se on blind channelin ex laulaja HOKKA yhtyeen laulaja sisällö
Jaahas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin 🥰
Aivan kuin minä. Coolin ja nuorekkaan näköinen. M51
ahahahahah todellakin nuoren näkönen
Niinhän minä totesinkin. M51
Vierailija kirjoitti:
Ette tiedä Joel Hokkaa.
Missä peräkamarissa olette eläneet jos ette tiedä mikä on blind channel tai radio Rock?
Siellä, missä ei kuunnella jotain suomalaista teinibändiä eikä väsynyttä soittolistaradiota mainoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän persun ty7hmä aloitus.
Miltä persu näyttäisikään, jos sillä olisi kaljun sijasta pitkä tukka!
Junes Lokalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette vammaisia.
Jotkut enemmän, toiset vähemmän. Kaikkihan me olemme spektrillä,
Näinhän se menee.
Minulla on Jussi Halla-ahon hiusraja, mutta silti pitkät hiukset. Miksi Jussi ajoi omansa pois?
Ei varmaan mitään, jos homomiehiltä kysytään. Tämä ketjuhan on suunnattu kaikille.