Löysin rauhan, kun luovuin uskosta.
Ei enää helvetinpelkoa, ei syyllisyyden tunnetta normaaleista asioista, voi olla ihan just sellainen kun on ja ajatella asioista miten haluaa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain aikanani rauhan, kun luovuin helvettiuskostani ja omaksuin uushenkset opit. Kunnes Jumala pysäytti minut ja antoi minulle näyn helvetistä. Tuossa näyssä miesääni kertoi rauhallisesti, että tämä olisi loppusijoituspaikkani, jos aion jatkaa väärissä uskomuksissani. Tajusin tulleeni höynäytetyksi ja tulin uskoon.
Eli Jumala valitsi sut pelastukseen osa ei saa mitään näkyjä yms. Näin se Jeesus taas valitsee ketkä pelastuu.
Usko Jeesukseen pelastaa. Helluntailaisuutta yms. ei tarvita siihen kylkeen.
Lasta ei siis kannata heittää pesuveden mukana pois, eli omasta uskostaan ja pelastuksestaan ei kannata luopua, vaikka jostain helluntailaisuudesta yms. haluaisi eroon.
Minä taas löysin rauhan uskosta. Ei tarvitse tehdä syntiä miesten mieliksi, tai alentua muihinkaan vääryyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti se ainainen muiden edestä uhrautuminen. Varsinkin naisten velvollisuutta passata muita korostetaan. Vaikka itse on siitä antamisesta kuin kuivaksi puristettu sieni, niin itsekäs ei saa olla. Aina muut ensin, sitten vasta huolehditaan omista tarpeista. Ei voi auttaa muita, jos ei ensin huolehdi itsestään.
Ihan niin kuin uskovaiset keskimäärin uhrautuis yhtään mitenkään toisten eteen. Sehän olis tosi hyvä asia, jos tekisivät niin, mutta eipä tuollaista todellisuudessa juuri näe.
Nöyryys on korkealle arvostettu hyve ja omat hyveet tulee piilottaa, sillä niillä mennään taivaaseen, ei osteta suosiota ja hyväksyntää ihmisiltä.
Jos olisit oikeasti löytänyt rauhan, et olisin täällä trollaamassa ja provoilemassa, vaan eläisit elämääsi tyytyväisenä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti se ainainen muiden edestä uhrautuminen. Varsinkin naisten velvollisuutta passata muita korostetaan. Vaikka itse on siitä antamisesta kuin kuivaksi puristettu sieni, niin itsekäs ei saa olla. Aina muut ensin, sitten vasta huolehditaan omista tarpeista. Ei voi auttaa muita, jos ei ensin huolehdi itsestään.
Mikä lahko?
Martta passasi, Maria ei, vaan meni kuuntelemaan Jeesusta, ja Jeesus tuumi että Maria valitsi hyvän osan.
Jehovantodistaja taisi puhua harmageddonista tms. mutta minulle se on vieras termi, niin nimesin helvetiksi. Arvasin, että joku tähän sanavalintaani tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain aikanani rauhan, kun luovuin helvettiuskostani ja omaksuin uushenkset opit. Kunnes Jumala pysäytti minut ja antoi minulle näyn helvetistä. Tuossa näyssä miesääni kertoi rauhallisesti, että tämä olisi loppusijoituspaikkani, jos aion jatkaa väärissä uskomuksissani. Tajusin tulleeni höynäytetyksi ja tulin uskoon.
Eli Jumala valitsi sut pelastukseen osa ei saa mitään näkyjä yms. Näin se Jeesus taas valitsee ketkä pelastuu.
Minä kovapäisenä vissiin tarttin ihan näyn. Suurin osa kyllä uskoo helpommallakin. Jokaisen elämään Jumala joka tapauksessa tulee ja tarjoaa pelastusta. Sinulle ja muille se voi tulla eri asioitten kautta kuin minulle tuli.
Vierailija kirjoitti:
Helvettiin joutuminen tarkoittaa eroon joutumista Jumalasta. Jumalan läsnäolo tarkoittaa taas sisäistä rauhaa. Olet siis oikeasti löytänyt Jumalan.
Höpsis, jumala ei esimerkiksi kehota sikiämään kuin apina, vaikka sisäinen palliääni niin kehottaisi. Tässä täytyy nyt tehdä ero juutalaisen yaldabaothin ja jeesuksen seuraajien välille, sikiämisopit ja eläimellisten vaistojen noudattamiset ovat eri jumalasta kuin jumala, josta jeesus puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Millaisista normaaleista asioista? Jumalaan uskomisen pitäisi itse asiassa keventää itsesyytöksiä, koska virheistä huolimatta on mahdollista saada anteeksi ja tulla hyväksytyksi. Ei ole niin, että on vastuussa Luojalle kaikista virheistä ja niistä saa kärsiä sitten enemmän, vaan että Hän voi keventää taakkaa ja auttaa pääsemään eteenpäin.
Miksi pitäisi aina kieriskellä jossain synnintunnossa ja pyydellä anteeksi? Kun vaikka sattui ajattelemaan pahaa jostain toisesta tai vaikka juoruilemaan? Olemme kuitenkin vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatkin valehdella, uskovainen ihminen.
Kolmen hiekkauskonnon johtoryhmät ovat satanisteja. Heidän tukikohtansa sijaitsevat Roomassa, Jerusalemissa ja Mekassa, joista käsin he pyörittävät maailman pankkeja. Heistä käytetään myös okkultistisia salanimiä, kuten Cabal ja Illuminati.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti löytänyt rauhan, et olisin täällä trollaamassa ja provoilemassa, vaan eläisit elämääsi tyytyväisenä eteenpäin.
Sinulta kaiketi rauha puuttuu? Viestisi nojalla ihan selkeästi.
Passannu oon paljon, kun jonkun on täytynyt mm lapsia, mutta enää en niin paljon ja usein. Ei ole pakko. Tykkään omasta ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kovapäisenä vissiin tarttin ihan näyn. Suurin osa kyllä uskoo helpommallakin. Jokaisen elämään Jumala joka tapauksessa tulee ja tarjoaa pelastusta. Sinulle ja muille se voi tulla eri asioitten kautta kuin minulle tuli.
No minä en ole saanut yhtään mitään nåkyjä yms kuitenkin liekkimeri odottaa jos ei Jumala valitse pelastukseen
Minä olin vakaumuksellinen uskovainen, kunnes sain näyn, jossa hyvin selkeästi kerrottiin, ettei Jumala ole totta. Jos en luopuisi harhaisista käsityksistäni, pilaisin oman sekä monen muun ainutlaatuisen elämän.
Profeetta Hoosea sai käskyn naida haureellinen nainen, eli tämä Gomer Diblaimin tytär, vaimoksi. Koska Hoosea oli uskossa, oli hänen tavallaan pakkokin totella. Toisaalta uskova ihminen, kuten Hoosea, tottelee Herran käskyä mielellään, siis luontaisesti. Nimittäin vaihtoehto olisi asiaa mietittyäni saattanut olla joku Delilan tai Iisebelin kaltainen, tai peräti En Dorin noitanainen. Kun karsin menestysteologian siemenet elämästäni, aloin näkemaan haureellisissa ja langenneissa naisissa kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatkin valehdella, uskovainen ihminen.
Hän kuvittelee tekevänsä Herran työtä, vaikka Herra vihaa valhetta, eikä salli sitä edes hyvän asian puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas löysin rauhan uskosta. Ei tarvitse tehdä syntiä miesten mieliksi, tai alentua muihinkaan vääryyksiin.
Ei tarvitsisi muutenkaan. Kas, kun uskon puute ei pakota mihinkään, toisin kuin moni uskonto, joissa ne miehet ovat sääntöjä luoneet.
Ihan niin kuin uskovaiset keskimäärin uhrautuis yhtään mitenkään toisten eteen. Sehän olis tosi hyvä asia, jos tekisivät niin, mutta eipä tuollaista todellisuudessa juuri näe.