Luettele nykyasioita, jotka eivät kuulu elämääsi!
- Tori.fi, Vinted
- Bubbletea tai mikä se nyt olikaan
- Yökerhovalaistuksessa tehtävät ryhmäjumpat
Muita?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook nykyasia? Ei kukaan alle kolmekymppinen käytä sitä.
Mitä he sitten käyttävät? Kysyn tosissani. Ap
Tiktokia ja snapchatia.
Ei ole mitään moottoriajoneuvoa, ei älypuhelinta, en osta verkosta, ei ole sometiliä enkä käy katsomassa muiden sometileillä, ruoanlaittovälineet ovat mekaanisia eli käsikäyttöisiä.
Netti ja peruselektroniikka (dumb phone, tv, radio, pesukone, kahvinkeitin, tietokone yms.) löytyvät. Olen erittäin tyytyväinen valikoimaani ja elämäntyyliini.
Kaikki nykyajan pakkotuputukset, kuten Matkahuollon lippusovellus, tuleva suomi.fi-digipostilaatikko yms., ovat myrkkyä ja minusta sellaiset pitäisi lailla kieltää, eikä lailla tehdä pakolliseksi, koska sellaiset pakottavat ihmiset tietystä elämäntavasta toisenlaiseen elämäntapaan, jonka joku muu on valinnut.
Jatkuva somettaminen
Stoorit (typerä sana)
Whatsappailu
Ekoilu
Vintedistä ostaminen siksi kun se on niin ekologista
Vegaanius, kasvissyönti
Temu
Tiktok
Wolt
Sähköpotkulaudat
instagram, ihan hölmö kanava jossa joka päivä tulee Sanna Marin vastaan poseeraamassa, tik tokkia katon uteliaisuudesta jkun siellä voi olla joku jännkin tarina, facebook ihan turha ja samaa egon ja kuvien pönkitystä kaikilla joka päivä
naispappien pilaama sateenkaarikirkko
suomalaisuus, en enää tervehdi suomalaisia kadulla kun ovat pilanneet suomen
islam
työkkäri- elän täysin uskon varassa Japanissa pian
paskaa olette kaikki
Mulla ei ole tarvetta kuvata joka paikassa, vaan nautin hetkestä. Enkä lataa koko elämän stooria nettiin muiden nähtäväksi. Mitä nyt syödään, ja nyt ollaan villasukat jalassa,ja on imuroitu, ja lapsi sitä ja lapsi tätä. Jos jollain kiinnostaa mitä kuuluu,tulkoon kahville. Se mulla ei lopu kesken.
Suihku ja sisävessa. Se, että vesihanasta tulee lämmintä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävät ja rakkaus
Minulle ainakin tuli nyt surullinen mieli " listastasi"
Instagram, Tiktok, tekoäly, rap-musiikki
Läheisyys ja seksi. Kiitos vaimon.
Hikikomero