Sara Parikan elämä näyttää täydelliseltä
Kommentoin haikeana taas upeita poikavauvan ristiäiskuvia ja ylihienoa taloa katsellessa :)
Todella upea talo, paljon varallisuutta, komea hyväluonteinen mies, kolme tyttöä, poikavauva. Saa paljon aikaa olla perheen kanssa ja toteuttaa itseään sekä hyvinvointiaan. Tuntuu että kaikki niin hyvin kuin olla voi, ehkä onnellisimman vaikutteinen julkkis mitä kukaan.
Kommentit (125)
Näyttää onnelliselta mutta aina (siis aina) mietin kun katson näiden ihania kuvia ja jotain myday videoita joistain juhlista ja babyshowereista että miten kukaan pystyy elämään noin? Onko kiva mennä sukulaisena jonkun juhliin missä kaikki kuvataan ja pitää erikseen mainita jos ei halua että oma naama komeilee jossain instagramissa?
Tuntuu aina jotenkin pinnalliselta. Mutta voin olla väärässäkin.
Mikä sen pojan nimeksi tuli? Vai tuleeko erillinen postaus?
Vierailija kirjoitti:
Siltä puuttuu yksi kaikkein tärkeimmistä asiosta: yksityisyys. En usko hetkeäkään, että kukaan jota voi julkkikseksi luonnehtia, olisi kestävällä tavalla onnellinen ja tyytyväinen.
Juuri näin. En ikinä voisi myydä itseäni ja läheisiäni koko kansan kyylättäväksi. Ihan sama vaikka miten kuvaat lapsistasi pelkän takaraivon tai öeität naaman jollain sydämellä. Heidän elämänsä on siellä instassa ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä puuttuu yksi kaikkein tärkeimmistä asiosta: yksityisyys. En usko hetkeäkään, että kukaan jota voi julkkikseksi luonnehtia, olisi kestävällä tavalla onnellinen ja tyytyväinen.
Juuri näin. En ikinä voisi myydä itseäni ja läheisiäni koko kansan kyylättäväksi. Ihan sama vaikka miten kuvaat lapsistasi pelkän takaraivon tai öeität naaman jollain sydämellä. Heidän elämänsä on siellä instassa ja pysyy.
Eikö se vanhin lähesty kohta jo murrosikää. Voi alkaa vituttaa aika rajustikin kun kaikki on vuodettu sinne elämän alkuajoista asti
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen pojan nimeksi tuli? Vai tuleeko erillinen postaus?
Niso Yucca Carcci
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mä asun paljon hienommassa talossa kuin Parikka, minullakin on ainakin yhtä paljon lapsia, yliopistokoulutus, työpaikka ja olen hoikka, merkkivaatteitakin on ollut ennen, nykyisin en välitä. Rikas mies.
Ei tämä minun elämäni silti onnellista ole, pinnan alla on kaikenlaista.
Avaa sitä pinnan alusta? Nimettömänä täällä. Tulisi näkyvyyttä että niinkin voi olla, kolikolla puolensa.
Sara jakaa someen ainoastaan pintaa. Mitään syvällisempää tuo ei osaa tehdä, ainoastaan kuvata kivoja kuvia, mainostaa Röhnischiä, Valiota, muumiyökkäreitä ja Nansoa vuodesta toiseen. Mainostaa myös hirveitä määriä lasten leluja, joita lapsensa saavat, mihin ne lelut oikein mahtuu? Lapset tuntuvat saaneen kaiken mahdollisen. Olen seurannut häntä, mutta jotenkin maku on mennyt.
Pojan nimestä paljastivat vaan sen, että alkaa M kirjaimella kuten Matildan, Mimosan ja Melinankin nimet.
Katselin ihan samaa. Jotenkin hänen elämä näyttää ihan täydelliseltä. Mutta joo, Sara ja miehensä ovat molemmat näyttelijöitä. Haluaa tuoda somessa esiin vain positiivisia juttuja. Ja mikäpä siinä, upea talo ja neljä lasta niin asiat mitä ilmeisemmin ovat hänellä todella hyvin. Ei ihme, että vaikuttaa onnelliselta. Olisi ihmeellistä, jos ei vaikuttaisi. Mietin, että Sara vaikuttaa naiselta, joka on saanut toisilta naisilta, varmasti äidiltään, tukea koko ikänsä. Se mielestäni näkyy.
Uskon siis, että Saran elämäntilanne on todella onnellinen. Saa nauttia perheenäitinä yrittäjän vapaudesta, on kaunis koti ja terveet lapset.
En jaksa aktiivisesti seurata somessa, koska lapsiperhe-elämä ei kosketa omalla kohdalla ja jatkuvat lapsiin liittyvät mainokset, mutta Sara vaikuttaa onnelliselta ja hyvä niin. :) Elämällä on tapana, ettei se päästä ketään kauhean helpolla ja ennemmin tai myöhemmin tulee niin sanotusti räntää tupaan. Mutta silloin kun on onnellinen elämänvaihe niin siitä saa ja pitääkin olla onnellinen ja nauttia. Sara on todella nuori vielä. Kymmenen vuoden päästä elämäntilanne voi olla ihan toisenlainen jo. Sellaista se elämä on.
Se asia, mikä tuosta "täydellisyydestä" vielä puuttuu on koulutus ammattiin, ei käsittääkseni ole opiskellut lukion jälkeen mitään. Eikö sitten ole muita urahaaveita? Tämäkin asia on kyllä tärkeä ja keskeinen elämässä.
Onnenaiheita on paljon, ja niitähän juuri somessa näytetäänkin. Toisaalta kaikki ihmiset eivät haaveile samoista asioista, mutta varmasti saattaa olla monien unelmaa Saran elämä.
En tiedä, kuka on Sara Parikka. Ei tulisi mieleenkään seurata jonkun julkkiksen yksityiselämää. Mulle 4 lasta olisi painajainen. Miten siinä voi muka huolehtia hyvinvoinnistaan ja toteuttaa itseään??
Vierailija kirjoitti:
Itse en laittanut lapsista ainuttakaan kuvaa someen, ne on somessa ikuisesti, mikä ei välttämättä aikuisena ole kiva.
Lasten kasvot on peitetty.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää, ei ole.
Tunnetko heidät kun noin sanot?
Neljä lasta, ei kiitos.
Äitisi tykkäsi sinusta paljon
Somessa näytetään vain sitä kiiltävää, kaunista pintaa. Tuskinpa hän haluaa kertoa itkuisen vauvan kanssa valvotuista öistä, riidoista miehensä kanssa, lasten vatsataudeista ja likaisen vaatteiden vuoresta, eikä tarvitsekaan. Jokaisella meistä on omat murheemme ja ilomme, mutta kaikkea ei tarvitse julkisesti kertoa.
Hei oliks tää siinä remppaohjelmassa? Tehtiin muistaakseni piha heille? Onko jossain kuvia siitä miltä piha nykyään näyttää? On aina kiva katsoa niitä tehtyjä pihoja muutaman vuoden päästä kun ovat päässeet oileuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli taas surullinen olo, nyt kun kävin katsomassa. En seuraa ketään julkkiksia. Kaikki on vaan yhtä esitystä, kaikki on kaupallistettu. Lapsetkin alusta asti markkinoimassa ja tuottamassa sisältöä.. En osta mitään tuosta kiiltokuvasta. Kaikki mietitty ja laskelmoitu. Aitous puuttuu täysin.
Temosten perhe vaikutti enemmän sellaiselta unelmaperheeltä, jolla oli oikeesti kaikkea.
Mulle tulee surullinen olo sun pienestä ja kateellisesta elämästä.
Ihastuttava perhe.
Tunnen paljon ihmisiä, joilla menee ihan hyvin.
Kauniilta näyttää, mutta rehellisesti minä en kyllä jaksaisi tuollaista elämäntapaa. Siis missä kasvatellaan lapsia ja eletään ns. keskiluokkaista kulissielämää reseptin mukaan juhlineen ja jouluineen. Sain tuosta tarpeeksi jo omassa lapsuudessa :D
Vierailija kirjoitti:
Se asia, mikä tuosta "täydellisyydestä" vielä puuttuu on koulutus ammattiin, ei käsittääkseni ole opiskellut lukion jälkeen mitään. Eikö sitten ole muita urahaaveita? Tämäkin asia on kyllä tärkeä ja keskeinen elämässä.
Onnenaiheita on paljon, ja niitähän juuri somessa näytetäänkin. Toisaalta kaikki ihmiset eivät haaveile samoista asioista, mutta varmasti saattaa olla monien unelmaa Saran elämä.
Voiko näin tyhmä olla?
Sillähän ON työ, idiootti.
Ja hyväpalkkainen työ onkin. Hyvin on korttinsa pelannut.
"Salkkari-kaunottaren lapset perheonnea hersyvissä kuvissa - osta ja ihastu!"...