Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuorisojoukko riehuu espoolaisissa lähiöissä, muualla samanlaista?

Vierailija
23.11.2025 |

Rikotaan paikkoja, sotketaan kananmunilla ja ketsupilla, potkitaan ovia( luhti-ja rivitalot) etc. Rakennellaan "paukkuja" putkimiehestä. rikotaan pulloja kadulle, raketit paukkuu viikonloppuöisin ympäri vuoden. Onko tämä laajempikin ilmiö vai vain tämänvuotinen riesa (osassa) Espoossa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.

T. Omakotitalo ja ilp

Voi sinua pikku rehvastelijaa. Vaikka ilmalämpöpumppu onkin kiva kapine, sen tuottama raaka puhuri häviää kaikin puolin kesäöiselle tuulenvireelle. Minä virittelen sellaisen isojen verkotettujen tuuletusikkunoiden välille. Viilenninkin on, mutta mikään koneilma ei ole yöllä mukavaa hengittää. "Ulkona" eli isot luukut auki nukkuminen kuitenkin estyy potentiaalisten munanheittelijöiden vuoksi. Myös sinulta. 

Vierailija
42/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Verhojen välistä paintball-asella otsaan, niin eiköhän opi käyttäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Verhojen välistä paintball-asella otsaan, niin eiköhän opi käyttäytymään.

Pitäisi osua otsaan heti ensimmäisellä. Ja sotahan tuosta tulee, tuloksena maalikuulat pitkin pihaa ja munat ikkunalasissa.  

Vierailija
44/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.

T. Omakotitalo ja ilp

Voi sinua pikku rehvastelijaa. Vaikka ilmalämpöpumppu onkin kiva kapine, sen tuottama raaka puhuri häviää kaikin puolin kesäöiselle tuulenvireelle. Minä virittelen sellaisen isojen verkotettujen tuuletusikkunoiden välille. Viilenninkin on, mutta mikään koneilma ei ole yöllä mukavaa hengittää. "Ulkona" eli isot luukut auki nukkuminen kuitenkin estyy potentiaalisten munanheittelijöiden vuoksi. Myös sinulta. 

Et ole osannut säätää ilmavirtaa. Sitä voi pienentää ja ohjata ja säädä vielä oikea lämpö. Itse istun tässä sisäyksiköstä  parin metrin päässä ja ei ole mitään puhuria.

Vierailija
45/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin

Espoonlahti ja lähitienoo.

 

Tapiola ja Matinkylä myös. Ihan natiiveja ovat, valkoisia iholtaan ne jotka olen nähnyt.

Vierailija
46/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.

T. Omakotitalo ja ilp

Voi sinua pikku rehvastelijaa. Vaikka ilmalämpöpumppu onkin kiva kapine, sen tuottama raaka puhuri häviää kaikin puolin kesäöiselle tuulenvireelle. Minä virittelen sellaisen isojen verkotettujen tuuletusikkunoiden välille. Viilenninkin on, mutta mikään koneilma ei ole yöllä mukavaa hengittää. "Ulkona" eli isot luukut auki nukkuminen kuitenkin estyy potentiaalisten munanheittelijöiden vuoksi. Myös sinulta. 

Et ole osannut säätää ilmavirtaa. Sitä voi pienentää ja ohjata ja säädä vielä oikea lämpö. Itse istun tässä sisäyksiköstä  parin metrin päässä ja ei ole mitään puhuria.

On siinä puhuri, vaikkei sitä tunnekaan. Minulla oli ilmalämpöpumppu parikymmentä vuotta ja osaan kyllä käyttää sitä.