nuorisojoukko riehuu espoolaisissa lähiöissä, muualla samanlaista?
Rikotaan paikkoja, sotketaan kananmunilla ja ketsupilla, potkitaan ovia( luhti-ja rivitalot) etc. Rakennellaan "paukkuja" putkimiehestä. rikotaan pulloja kadulle, raketit paukkuu viikonloppuöisin ympäri vuoden. Onko tämä laajempikin ilmiö vai vain tämänvuotinen riesa (osassa) Espoossa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti.
Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.
Verhojen välistä paintball-asella otsaan, niin eiköhän opi käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti.
Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.
Verhojen välistä paintball-asella otsaan, niin eiköhän opi käyttäytymään.
Pitäisi osua otsaan heti ensimmäisellä. Ja sotahan tuosta tulee, tuloksena maalikuulat pitkin pihaa ja munat ikkunalasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti.
Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.
Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.
T. Omakotitalo ja ilp
Voi sinua pikku rehvastelijaa. Vaikka ilmalämpöpumppu onkin kiva kapine, sen tuottama raaka puhuri häviää kaikin puolin kesäöiselle tuulenvireelle. Minä virittelen sellaisen isojen verkotettujen tuuletusikkunoiden välille. Viilenninkin on, mutta mikään koneilma ei ole yöllä mukavaa hengittää. "Ulkona" eli isot luukut auki nukkuminen kuitenkin estyy potentiaalisten munanheittelijöiden vuoksi. Myös sinulta.
Et ole osannut säätää ilmavirtaa. Sitä voi pienentää ja ohjata ja säädä vielä oikea lämpö. Itse istun tässä sisäyksiköstä parin metrin päässä ja ei ole mitään puhuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin
Espoonlahti ja lähitienoo.
Tapiola ja Matinkylä myös. Ihan natiiveja ovat, valkoisia iholtaan ne jotka olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti.
Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.
Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.
T. Omakotitalo ja ilp
Voi sinua pikku rehvastelijaa. Vaikka ilmalämpöpumppu onkin kiva kapine, sen tuottama raaka puhuri häviää kaikin puolin kesäöiselle tuulenvireelle. Minä virittelen sellaisen isojen verkotettujen tuuletusikkunoiden välille. Viilenninkin on, mutta mikään koneilma ei ole yöllä mukavaa hengittää. "Ulkona" eli isot luukut auki nukkuminen kuitenkin estyy potentiaalisten munanheittelijöiden vuoksi. Myös sinulta.
Et ole osannut säätää ilmavirtaa. Sitä voi pienentää ja ohjata ja säädä vielä oikea lämpö. Itse istun tässä sisäyksiköstä parin metrin päässä ja ei ole mitään puhuria.
On siinä puhuri, vaikkei sitä tunnekaan. Minulla oli ilmalämpöpumppu parikymmentä vuotta ja osaan kyllä käyttää sitä.
Voi sinua pikku rehvastelijaa. Vaikka ilmalämpöpumppu onkin kiva kapine, sen tuottama raaka puhuri häviää kaikin puolin kesäöiselle tuulenvireelle. Minä virittelen sellaisen isojen verkotettujen tuuletusikkunoiden välille. Viilenninkin on, mutta mikään koneilma ei ole yöllä mukavaa hengittää. "Ulkona" eli isot luukut auki nukkuminen kuitenkin estyy potentiaalisten munanheittelijöiden vuoksi. Myös sinulta.