nuorisojoukko riehuu espoolaisissa lähiöissä, muualla samanlaista?
Rikotaan paikkoja, sotketaan kananmunilla ja ketsupilla, potkitaan ovia( luhti-ja rivitalot) etc. Rakennellaan "paukkuja" putkimiehestä. rikotaan pulloja kadulle, raketit paukkuu viikonloppuöisin ympäri vuoden. Onko tämä laajempikin ilmiö vai vain tämänvuotinen riesa (osassa) Espoossa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ei löydy yhtään miestä näköjään;)
Ei meitä miehiä haittaa. Lapset leikkikööt. Jos akat ei kestä äämestämäänsä yhteiskuntaa, niin hakekoot apua karhuilta metsästä.
Tampereella sivulla katu. Ukot ölinähuutavat mennessään, joku muukin mölisee tai lapset. Pitäisi olla kaikilla kielillä ohje että tukkivat suunsa vähäksi aikaa. Liika huoltoliikenne myös eri kadulle.
Eli ihan sama meno kun meidän lapsuudessa, ehkä vähän rauhallisempaa. Voi voi, kyynel tipahti kokoomus-mummon mielenrauhan vuoksi, voimia <3
Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti.
Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan sama meno kun meidän lapsuudessa, ehkä vähän rauhallisempaa. Voi voi, kyynel tipahti kokoomus-mummon mielenrauhan vuoksi, voimia <3
Mummot on aina demareita, vaikka olisi kuinka perintörikkaita, koska ahneudessaan äänestävät vanhuksille ilmaisia juttuja, että pääsevät itse loisimaan.
Niin et nyt yhtäkkiä nämä kylmän oikeistopolitiikan oheisilmiöt ei olekkaan hyvä juttu?
Koittakaa nyt päättää mitä te haluatte ja pysykää siinä, tämä on vasta alkua nyt tehtyjen päätöksien seuraamuksille, aika noloa itkeä kun saitte haluamanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan sama meno kun meidän lapsuudessa, ehkä vähän rauhallisempaa. Voi voi, kyynel tipahti kokoomus-mummon mielenrauhan vuoksi, voimia <3
Mummot on aina demareita, vaikka olisi kuinka perintörikkaita, koska ahneudessaan äänestävät vanhuksille ilmaisia juttuja, että pääsevät itse loisimaan.
Johan vitsin murjaisit, kokoomus siirtyy pienpuolueeksi kun nykyiset vanhukset kuolee.
Vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan enää. Ei edes tukkapöllyä saa antaa. Kotiarestia voisi antaa, mutta sekin vaatii vanhemmilta mu----naa.
Vierailija kirjoitti:
Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti.
Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.
Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.
T. Omakotitalo ja ilp
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi tuet. Nuorilla ei ole rahaa harrastuksiin.
Näyttää olevan.
Kotoutuneiden jälkikasvuja, terveitä hedelmiä.
Paikat joihin kotoutuvat paskovat samanlailla maassa kuin maassa. Paitsi Puolassa.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi tuet. Nuorilla ei ole rahaa harrastuksiin.
Muslimien tukia ei ole leikattu ja silti ne riehuvat.
Espoolaiskoulun oppilaista 92 prosenttia on vieraskielisiä
Espoolaisessa Kirstin koulussa puhutaan 55:tä äidinkieltä.
kandee harkita haluaako lapsensa tuollaiseen kouluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi tuet. Nuorilla ei ole rahaa harrastuksiin.
Montako kymmentä miljoonaa euroa kuluu harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen per vuosi?
Kyllä siihen muutama miljardi menee.
Vierailija kirjoitti:
Espoolaiskoulun oppilaista 92 prosenttia on vieraskielisiä
Espoolaisessa Kirstin koulussa puhutaan 55:tä äidinkieltä.
kandee harkita haluaako lapsensa tuollaiseen kouluun
Kohta sekin ollaan estämässä. On pakko laittaa lapsi tuollaiseen ghettoräkälään.
Myös pienillä paikkakunnilla. Ei köyhyys estä kasvattamista.Minä olen köyhästä perheestä lähtöisin. Veljellä adhd mutta ei ole ikinä tehnyt muille pahaa tai rikkonut mitään. Meillä opetettiin mitä ei saa tehdä ja käytöstapoja.
Uhkaillaan ja kiusataan pikkulapsia lähes täysi-ikäisten idi oottien toimesta, päristellään mopoilla ja keulitaan kaksi päällä ilman kypäriä. Joskus toivon että karma korjaisi...