Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuorisojoukko riehuu espoolaisissa lähiöissä, muualla samanlaista?

Vierailija
23.11.2025 |

Rikotaan paikkoja, sotketaan kananmunilla ja ketsupilla, potkitaan ovia( luhti-ja rivitalot) etc. Rakennellaan "paukkuja" putkimiehestä. rikotaan pulloja kadulle, raketit paukkuu viikonloppuöisin ympäri vuoden. Onko tämä laajempikin ilmiö vai vain tämänvuotinen riesa (osassa) Espoossa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaillaan ja kiusataan pikkulapsia lähes täysi-ikäisten idi oottien toimesta, päristellään mopoilla ja keulitaan kaksi päällä ilman kypäriä. Joskus toivon että karma korjaisi...

Vierailija
22/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä ei löydy yhtään miestä näköjään;)

Ei meitä miehiä haittaa. Lapset leikkikööt. Jos akat ei kestä äämestämäänsä yhteiskuntaa, niin hakekoot apua karhuilta metsästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella sivulla katu. Ukot ölinähuutavat mennessään, joku muukin mölisee tai lapset. Pitäisi olla kaikilla kielillä ohje että tukkivat suunsa vähäksi aikaa. Liika huoltoliikenne myös eri kadulle.

Vierailija
24/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo, tuo Suomen Mogadishu.

Vierailija
25/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan sama meno kun meidän lapsuudessa, ehkä vähän rauhallisempaa. Voi voi, kyynel tipahti kokoomus-mummon mielenrauhan vuoksi, voimia <3

Vierailija
26/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan sama meno kun meidän lapsuudessa, ehkä vähän rauhallisempaa. Voi voi, kyynel tipahti kokoomus-mummon mielenrauhan vuoksi, voimia <3

Mummot on aina demareita, vaikka olisi kuinka perintörikkaita, koska ahneudessaan äänestävät vanhuksille ilmaisia juttuja, että pääsevät itse loisimaan.

Vierailija
28/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et nyt yhtäkkiä nämä kylmän oikeistopolitiikan oheisilmiöt ei olekkaan hyvä juttu?

Koittakaa nyt päättää mitä te haluatte ja pysykää siinä, tämä on vasta alkua nyt tehtyjen päätöksien seuraamuksille, aika noloa itkeä kun saitte haluamanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan sama meno kun meidän lapsuudessa, ehkä vähän rauhallisempaa. Voi voi, kyynel tipahti kokoomus-mummon mielenrauhan vuoksi, voimia <3

Mummot on aina demareita, vaikka olisi kuinka perintörikkaita, koska ahneudessaan äänestävät vanhuksille ilmaisia juttuja, että pääsevät itse loisimaan.

Johan vitsin murjaisit, kokoomus siirtyy pienpuolueeksi kun nykyiset vanhukset kuolee.

Vierailija
30/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan enää. Ei edes tukkapöllyä saa antaa. Kotiarestia voisi antaa, mutta sekin vaatii vanhemmilta mu----naa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteet ovat tulossa, mutta ikkunat ja parvekelasit on pidettävä kiinni öisin, jotteivät raakojan kananmunien heittelijät kiinnostu. Ennen heille riitti seinien ja ikkunalasien sotkeminen, mutta tänä vuonna tavaraa on tullut sisälle asti. 

Heittelijöitä on kahdeksanvuotiaista mopoikäisiin. Kun yksi porukka jää kiinni, toinen aloittaa. Ei tämä lopu ikinä.

Mä pidän ikkunat ja parvekelasit aina kiinni.

T. Omakotitalo ja ilp

Vierailija
32/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkasi tuet. Nuorilla ei ole rahaa harrastuksiin. 

Näyttää olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoutuneiden jälkikasvuja, terveitä hedelmiä.

Vierailija
34/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat joihin kotoutuvat paskovat samanlailla maassa kuin maassa. Paitsi Puolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkasi tuet. Nuorilla ei ole rahaa harrastuksiin. 

Muslimien tukia ei ole leikattu ja silti ne riehuvat.

Vierailija
36/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoolaismiehiä?

Vierailija
37/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolaiskoulun oppilaista 92 prosenttia on vieraskielisiä

Espoolaisessa Kirstin koulussa puhutaan 55:tä äidinkieltä.

 

kandee harkita haluaako lapsensa tuollaiseen kouluun

Vierailija
38/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkasi tuet. Nuorilla ei ole rahaa harrastuksiin. 

 

Montako kymmentä miljoonaa euroa kuluu harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen per vuosi?

 

Kyllä siihen muutama miljardi menee.

Vierailija
39/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoolaiskoulun oppilaista 92 prosenttia on vieraskielisiä

Espoolaisessa Kirstin koulussa puhutaan 55:tä äidinkieltä.

 

kandee harkita haluaako lapsensa tuollaiseen kouluun

Kohta sekin ollaan estämässä. On pakko laittaa lapsi tuollaiseen ghettoräkälään.

Vierailija
40/46 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pienillä paikkakunnilla. Ei köyhyys estä kasvattamista.Minä olen köyhästä perheestä lähtöisin.  Veljellä adhd mutta ei ole ikinä tehnyt muille pahaa tai rikkonut mitään. Meillä opetettiin mitä ei saa tehdä ja käytöstapoja.