Varpaankynsiongelma - alkaa hermo mennä!
Alkaa ottaan hermoon ihan kunnolla tää varpaankynsien leikkuu! Näkö menny niin huonoks, että joutuu vääntään ittesä ihan kumaraan, että näkee leikata, ja sit kuulokkeet alkaa valuun päästä ja tippuu vessan lattialle. Tekis mieli kiroilla ja heittää leikkuri pönttöön.
Kommentit (15)
Hanki varpaankynnenleikkauspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Uudet silmälasit, kuulokkeet pois kynsiä leikatessa... ta-daa ongelma poistui.
Kuulokkeita en ota pois, koska kuuntelen aina death metalia kynsiä leikatessani. Enkä haluu moniteholaseja.
No jos välttämättä haluaa pitää kuulokkeet korvilla ja silmälasit päässä kumarellessaan, eikä ne pysy paikallaan, niin teippaa ne korviin kiinni. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
No jos välttämättä haluaa pitää kuulokkeet korvilla ja silmälasit päässä kumarellessaan, eikä ne pysy paikallaan, niin teippaa ne korviin kiinni. Problem solved.
Hiukset tarttuu sitten teippiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikinauha kuulokkeiden päälle 😎
Yks mitä oon miettiny, ni menis vessan lattialle selälleen makaamaan ja vääntäs sen jalan väkisin siihe naaman eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää oli eka toimivan kuulonen ratkasu. Mut joku ongelma tässäki kuitenki tulee, koska mulla on aina niin huono tuuri.
Ja oon viiskyt vuotta. Että ei tässä enää niin notkeita olla.
Kuinka kauan siihen kynsien leikkaamiseen oikein menee, ettei sen aikaa malta olla kuuntelematta musiikkia?
Tuolilla helpompaa jos on joku leveä, että saa jalan reunalle. Tai jakkara ja tuoli. Roskis alle.
Tuolilla helpompaa jos on joku leveä, että saa jalan reunalle. Tai jakkara ja tuoli. Roskis alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää oli eka toimivan kuulonen ratkasu. Mut joku ongelma tässäki kuitenki tulee, koska mulla on aina niin huono tuuri.
Pessimisti ei pety 🧐
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan siihen kynsien leikkaamiseen oikein menee, ettei sen aikaa malta olla kuuntelematta musiikkia?
No meneehän siihen ny kauan, ku koko ajan jotain ongelmaa ja vastoinkäymistä. Sehän se tässä just on, ku sujuskin hyvin, mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Menee vielä polvi sijoiltaan ku vääntää jalkaa siihen tai kaatuu tuoli, ja henki pois.
Uudet silmälasit, kuulokkeet pois kynsiä leikatessa... ta-daa ongelma poistui.