Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla joku asia, mitä olet katunut?

Vierailija
23.11.2025 |

Siis sellainen tunne, että se olisi pitänyt jättää tekemättä? Itseä hävettää, kun kähvelsin isäni housujen taskusta 10€ setelin ja ostin koko rahalla karkkia koko kaveriporukalle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että en aloittanut nussimista ja muuta seksiä ennemmin. Tarjontaa olisi ollu 14v alkaen, mutta aloitin vasta kun olin yo, eli 19v.

Vierailija
2/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, että olin niin p.aska lapsi vanhemmilleni, p.aska sisko sisaruksilleni ja maailman p.askin äiti lapsilleni ja vaimo miehelleni. Joskus kadun syntymääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun huonoja valintoja ja liiankilttinäoloa. Kymmenen vuotta sitten kaduin ihan erilaisia asioita kuin nyt, jännä miten keski-ikäistyessä 50 v katsoo mennyttä elämää ja nuoruutta eri tavalla kuin nuorena aikuisena 30-40v. Enää en kadu epäeettisiä seksiseikkailujani koska nykyään on melko tylsää, hyvä että joskus elin.

Vierailija
4/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, etten aikanaan ostanut Anttilan TopTenistä Ihmemies-dvdboxia. Siinä oli kaikki kaudet ja maksoi muistaakseni himpun alle 100€.

Vierailija
5/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän niitä ettei tehnyt jotain.

En juurikaan tehtyjä asioita.

Vierailija
6/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ihmisten kävellä ylitseni aivan liian pitkään

Vierailija
7/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten miellyttämistä. Sitä, että olen yrittänyt elää "oikein" ja "kunnollista elämää".

Vierailija
8/9 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten jäänyt sinkuksi.

Vierailija
9/9 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten niitä, missä olen antanut liian jyräävien ihmisten sivuuttaa minut ihmisenä ja tehdä huonoja päätöksiä puolestani. Itse kuitenkin sain niistä kärsimyksen kantaa.

Kaikesta voi kuitenkin oppia, opittu on.