Onko sinulla joku asia, mitä olet katunut?
Siis sellainen tunne, että se olisi pitänyt jättää tekemättä? Itseä hävettää, kun kähvelsin isäni housujen taskusta 10€ setelin ja ostin koko rahalla karkkia koko kaveriporukalle.
Kommentit (9)
Kadun, että olin niin p.aska lapsi vanhemmilleni, p.aska sisko sisaruksilleni ja maailman p.askin äiti lapsilleni ja vaimo miehelleni. Joskus kadun syntymääni.
Kadun huonoja valintoja ja liiankilttinäoloa. Kymmenen vuotta sitten kaduin ihan erilaisia asioita kuin nyt, jännä miten keski-ikäistyessä 50 v katsoo mennyttä elämää ja nuoruutta eri tavalla kuin nuorena aikuisena 30-40v. Enää en kadu epäeettisiä seksiseikkailujani koska nykyään on melko tylsää, hyvä että joskus elin.
Kadun sitä, etten aikanaan ostanut Anttilan TopTenistä Ihmemies-dvdboxia. Siinä oli kaikki kaudet ja maksoi muistaakseni himpun alle 100€.
Enemmän niitä ettei tehnyt jotain.
En juurikaan tehtyjä asioita.
Annoin ihmisten kävellä ylitseni aivan liian pitkään
Muiden ihmisten miellyttämistä. Sitä, että olen yrittänyt elää "oikein" ja "kunnollista elämää".
Eniten niitä, missä olen antanut liian jyräävien ihmisten sivuuttaa minut ihmisenä ja tehdä huonoja päätöksiä puolestani. Itse kuitenkin sain niistä kärsimyksen kantaa.
Kaikesta voi kuitenkin oppia, opittu on.
Kadun sitä, että en aloittanut nussimista ja muuta seksiä ennemmin. Tarjontaa olisi ollu 14v alkaen, mutta aloitin vasta kun olin yo, eli 19v.