Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä trampoliinia? Onko siinä turvaverkkoa? Jossei, niin miksei? Minkä ikäiset lapset? Mun varmaan täytyy ostaa

Vierailija
19.04.2007 |

meillekin trampoliini, kun naapurustossa on 3, mutta kenelläkään heistä ei turvaverkkoa. En tosiaankaan haluaisi, mutta lapseni kamalasti haluaa. Liekö sillä sitten pitempiaikaista käyttöä. Lapseni on 5.

Naapuruston verkottomilla trampoliineilla hyppii koko porukka kerrallaan, eli vaikka 6 lasta. En käsitä, miten sallitaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo lapset sillä viime kesänä kovasti hyppivät. Ja tänä vuonna varmaan lisää, kunhan saan koottua sen taas.

Vierailija
2/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt 7 ja 4,5 v

Viime keväänä se hommattiin ja meni kolme kk, ennenkuin innostuivat siitä, nyt keväällä ovat hyppineet jo monasti siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kesää olen saanut hankintaa pitkitettyä, kun lapset ovat olleet minusta liian pieniä. Nyt nuorin on 5, isoin jo 10, silti tulee se turvaverkko (vaikka maksoikin saman verran kuin itse trampoliini).

Vierailija
4/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon verran viime kesänä katsoin omien lasteni hyppimistä ilman verkkoa ja mulla meinas mennä hermot.

Eli hommattiin verkko. Silti mielestäni 3 kerralla ihan riittävä määrä pomppijoita. Eikä kovin eri painoisia lapsia koska pienemmät retkuvat painavempien tahdissa ja tästä saattaa seurata ikäviä vammoja.

Vierailija
5/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin heti kun huomattin että sellaisia on saatavilla. Mitään vahinkoja ei ollut sattunut, mutta nyt on kivempi kun tietää että ei edes satu. Ei ainakaan yli putoamisia.

Vierailija
6/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittekkin oon käynyt hyppimässä ja kyllä siinä hien saa pintaan.

Vierailija
7/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäni juuri harmittaisi päästää lapseni naapuruston trampoliineille, kun muut ovat vanhempia kuin omani ja pelkään juuri tuota retkumista painavampien tahtiin ja sitten vielä naapuruston turvaverkottomuus harmittaa. Pakko kai ostaa oma sitten.

Mikä merkki on mielestänne turvallisin ja mistä sitä saa. (HIntaluokkaakin saa kertoa, jos muistaa. Turvaverkon kanssa.)

Vierailija
8/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa myös pomppii parhaillaan yhtäaikaa jopa 7-10 lasta. Kerää kaikki naapuruston mukulat kun ko. vanhemmat ei valvo eikä komenna, kittaa kaljaa toisella puolella pihaa. VÄlillä aina joku itkee ja suusta tulee verta kun on lyönyt jonkun kyynärpää tai polvi toista suuhun volttia tehdessä. KOhta on jollain käsi tai jalka poikki...

Minkäs teet ?

Meidän lapsi ei siellä pompi, on pieni vielä.

Vierailija
9/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän naapurissa myös pomppii parhaillaan yhtäaikaa jopa 7-10 lasta.

11: Siis PARHAIMMILLAAN ei parhaillaan

Vierailija
10/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka " normaalia" pienempi, halk 3m ja kork 60cm. Painoraja kuitenki 100, eli sama ku isoissaki. Lapset 2 ja 4vee, mut enempi omasta halusta ja omaa kuntoilua ja hauskanpitoa varten ostin.

Vierailija
11/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramboliini oli hankittu jo edellisenä kesänä.

Hongkongista hommas sen turvaverkon. Katsele lehtiä ja mainoksia, eikähän niitä taas ruveta mainostamaan piakkoin.

Vierailija
12/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään koko villityksestä, mutta vielä vähemmän siitä, että naapureilla ei ole niitä verkkoja ja lapseni haluaa sitten sinne.

Vierailija
13/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi kaivaa myös maahan, joten sieltä ei tipu...

Vierailija
14/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nyt 3 ja 5 vuotiaat ja VAIN 1 kerrallaan hyppii...

Meillä myös naapureiden trampoliineilla hyppii useampi yhtäaikaa. Tietysti lapset ihmettelevät miksei meillä saa kuin yksi kerrallaan hyppiä, mutta nämä säännöt pätee meillä :)

Vierailija
15/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hyppäisi pohjaan, voisi satuttaa. Kummallinen villitys totta tosiaan. Toinen villitys on ulkouima-altaat. Ne ovat niin paljon työläämpiä ja kalliimpia, että eivät yhtä yleisiä.

Varmaan jo kymmenen vuoden päästä koko trampoliinivillitys on mennyt täysin ohi.

Kumma muuten, etteivät verkottoman trampoliinin omistajat kirjoittele enempää, kun meitä lähimmät 3 ovat ilman verkkoa ja luulen niitä paljon yleisemmiksi. Miten joku voi uskaltaa päästää lapsensa verkottomaan trampoliiniin.

ap

Vierailija
16/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa suuren osan lasten niveltapaturmista, vaikkei putoamisia tapahtuisikaan. Aivan tyhmä villitys. Ei missään nimessä pidä ostaa ilman turvaverkkoa.

Vierailija
17/17 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 3v haluaa olla yksin joten pakko olla verkko ettei tule suuria vahinkoja