Ihmeellinen on maailma nykyään kun Ellinoora myy Nokia Areenan täyteen mutta Battle Beast ei
Kommentit (91)
Kummallakin on kannattajansa mut itse ainakin olen jo kyllästynyt näihin samaa tarjoaviin.
Hevissä pitäisi keksiä jotain uutta joka on varmasti mukaansa tempaavaa. Kai siihen voisi vaikka latinorytmejä, reggaeta, rumbaa tai drum'n'base musiikkityylejä sopivasti sekoittaa tai liukua niiden välillä?
Tai tehdä enemmän liukuvalla temmolla? Se vaatii yhtyeeltä ehkä liikaa mutta se on aivan liian vähän käytettyä musiikissa ja siinä on käytännössä hyvin paljon uuta antia josta ammentaa.
Nokia Areena on Suomen mittakaavassa oikeasti iso. Lähinnä ihmettelen millä järjellä Ellinoora sen täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin on kannattajansa mut itse ainakin olen jo kyllästynyt näihin samaa tarjoaviin.
Hevissä pitäisi keksiä jotain uutta joka on varmasti mukaansa tempaavaa. Kai siihen voisi vaikka latinorytmejä, reggaeta, rumbaa tai drum'n'base musiikkityylejä sopivasti sekoittaa tai liukua niiden välillä?
Tai tehdä enemmän liukuvalla temmolla? Se vaatii yhtyeeltä ehkä liikaa mutta se on aivan liian vähän käytettyä musiikissa ja siinä on käytännössä hyvin paljon uuta antia josta ammentaa.
Tässä hyvä esimerkki aiheesta:
Metallissa on alalajeja loputtomasti eli siinä mielessä turha vinkua siitä ettei sellaisia ole. Mainstream suosioon ne harvoin nousee.
Ihan normimenoa, kasarillakin meillä oli listakärjessä joku Bat ja Ryyd samalla kun muu maailma kuunteli Madonnaa.
Lähinnä ihmetyttää kuka oikeasti haluaa jotain musiikillisesti lahjatonta Battle Beastia kuunnella. Kauheaa jaskaa eikä mitään sisältöä.
Suomalainen kuuntelee arkista musiikkia jos sen oikein tiivistää. Battle Beast luultavasti liian kummallista useimmille.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kuuntelee arkista musiikkia jos sen oikein tiivistää. Battle Beast luultavasti liian kummallista useimmille.
Kummallista? Muovista ja sisällötöntä kaupallista paskametallia teineille.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ihmettelin tätä myös. Siis en sitä ettei joku patle piisti ole siinä onnistunut, vaan joku ihmeen ellinoora vetää areenan täyteen ja vielä Eputkin paikalle.
On maailma menny kummalliseksi. Mulla on ajat sitten menny nämä kaikenmaailman ellit, jannit ja sannat sekasin. Tosin enhän minä nykymusiikkia ole kuunnellut enää vuosikymmeniin, kun hyvän musiikin tekeminen loppui jo kasarilla.
Heh, ja sinne kasarille jäi suurin osa rokkipoliiseista ja hyvä niin. Toisten musamakujen halveksunta ja jatkuva nälviminen oli rokkipoliisien hupia. Ja erityisesti kaikkea naisiin liittyvää halveksittiin erityisesti, tyttöbakteeria, kato, yök.
Kyllä nykyään on siinä mielessä raikkaampaa, ettei kukaan pääse määräämään, että jos tätä kuuntelet niin oot tosi cool ja hyväksytty ja jos tätä kuuntelet, niin oot tosi nolo, penska, näppyteini, juntti, hörhö. Huvittavaa siinä oli siis se, että rokkipoliisit tuppasivat pääsääntöisesti olemaan noloja näppyteinijuntteja.
En välitä Ellinoorasta yhtään, mutta tosi ihanaa, että suomenkielistä musaa kuunnellaan ja tuetaan samalla näin meidän pientä kulttuuria ja kieltä. Ollaan pieni kansa isojen massojen puristuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä sirkkeli äänikin on miellyttävämpää kuultavaa kuin Louhimon "laulu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä teinejä ollut. Keski-ikäisiä niin kuin kaikilla metallikeikoilla.
Mikä ihmeen Battle Beast? En ole koskaan kuullutkaan. Ellinooran varmasti jokainen tuntee.
Vierailija kirjoitti:
En oo hevari yhtään ja takuun et genre on niche, mutten vaan voi sietää Ellinooraa enkä muitakaan joiden musiikki on kuin jotain lastenohjelman taustamusiikkia. Kuka lobotomiapotilas jostain Ellinoorasta maksaa? Itse maksaisin ettei tarvitsisi kuulla koko akasta mitään!
Svar: Tammerforsbor.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Battle Beast? En ole koskaan kuullutkaan. Ellinooran varmasti jokainen tuntee.
Elätkö tynnyrissä vai tiedätkö musapuolelta vain ne artistit joita Suomipop soittaa?
On aika siirtyä kevytmetalli musiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota sössöttävän punkero-iskelmälaulajan suosiota.
En ymmärrä miten sivistymätön olet viestisi perusteella.
Mä olen oppinut ymmärtämään, kun yhä enemmän vaan sikiää näitä oman elämänsä näsäviisaita sankareita, joiden näpäytykset eivät edes osu kohdilleen.
Otsikko kertoo oleellisen, mutta mitä väliä, kun sieltä peilistä katsoo omasta mielestä rautaisen terävä-älyinen stand up-koomikko, jonka vitsit naurattavat, ainakin itseä, niin kovin. Anonyymipalstalle vaan, ja on päässyt huipulle, tai sitten melkein.
Aika harva suomalainen on tullut hienosti toiseksi Euroviisuissa. Ja Jerehän muistaakseni voitti yleisöäänestyksen, tuomarit sitten ratkaisi pelin häviöksi.
Toinen ei kuulu tähän porukkaan josta kaikki Suomen festariartistit ynnä muut poimitaan eli Nelonen Mediaan. En tiedä onko siellä puolella mitään raskasta musiikkia.