Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vkonlopuksi risteilylle; mitä ajattelet??

Vierailija
19.04.2007 |

Jos miehesi ilmotittaa menevänsä työporukan kans risteilylle, miten reagoit?

Mulle tulee heti paha olo.. Eihän laivalla tehä muuta kuin juodaan jne..

Liekö nuoruudessa koettu petetyksi tulemien tämän aiheuttaa vai onko tavallista, että tuntuu pahalle? Vai pitäisikö suhtautua vain,e ttä pidä kivaa! Olisiko se hyvän vaimon tapa toimia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena on sitten eri asia, jos risteilyllä selkeästi on joku esim. koulutustarkoitus.

Vierailija
2/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä risteilyt on niitä kaikkein todennäköisimpiä pettämispaikkoja, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteillen...mun mieheni pysyy työkaveraistaan erossa vapaa-ajallaan jos vaan mahdollista, 8 t päivässä 5 päivää viikossa riittää hänelle.

Vierailija
4/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse työmatkasta, niin eri juttu, mutta jos vapaa-aikansakin viettäisi työkavereiden kanssa niin saisi mun puolesta sitten viettää loppuelämänsä niiden kanssa.

Vierailija
5/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni nyt kuitenkin on menossa, niin miten toimin?

Olenko kuin myrskyn merkki jo ennen lähtöä ja risteilyn jälkeen, että varmasti tulee selväksi,e tten tykkää? Vai lisääkö se " väärän kivan" mahdoillisuutta? Kannattaako edes mainostaa sitä, ettei tykkää reissusta?

Vai olenko " ihana vaimo" ja toivottelen mukaan matkan ja toivon vaikka hajuvettä...

Vierailija
6/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meuillä ainakin on niin hyvä porukka töissä, että ihan hyvin voitaisiin lähteä risteilylle vaikka pikkujoulujen sijaan. Muutenknin reissataan erilaisissa kokoonpanoissa aika paljon niin Suomessa kuin muuallakin. jos mies tuon kieltäisi ilman jotain selvää syytä, niin loukkantuisin.

Samalla tavalla mies käy kerrran talvessa jossain laskettelemassa tms, usein työkavereiden kanssa.

Vierailija
7/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotat hyvää matkaa ja olet iloinen kun se virkistyneenä palaa matkalta. Jos se haluaa pettää, se voi pettää lounaallakin.

Jos rakasta sitä,

anna sen mennä.

Jos se ei palaa takaisin,

niin ei ollut tarkoitettu.

jos se palaa takaisin,

se on sinun ikuisesti.

Vierailija
8/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ikinä tajunnut näitä perheitä, joissa toisen on pakko päästä aina " kavereiden" kanssa jonnekin. Joskus jos jossain baarissa käy, niin vielä jotenkin ymmärrän, mutta miksi lähteä risteilylle kavereiden/työkavereiden kanssa? Miksi ei oman perheen, tai oman puolison kanssa?? Mä en tajua. ellei sitten tarkoituksena kuitenkin ole se pettäminen, tai ainakin muiden katselu sillä silmällä. Jos vaan juhlimaan haluaa lähteä, niin voihan sen tehdä oman puolisonkin kanssa.

Vierailija
9/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kurssille ja sitten taxilla strippibaariin. Mies joi itsensä känniin ja osti privaattitanssin,sai käsihoidon kaupan päälle..

Laivalla kotiin tullessa oli viettänyt yön samassa hytissa 10v vanhemman naisen kanssa,ei muista mitä tapahtui. Näin siis mies kertoi miehelleni itse. Vaimo ei vieläkään tiedä,luulee että miehensä oli kiltisti kurssilla vain.

Vierailija
10/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkatkin on päällä, ettei voi ees lähtiessä sekstailla...

Vierailija
11/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ensisijaisesti toivoisin, että vähistä rahoistamme maksettavat matkat olisivat koko perheellä tehtäviä, mutta en todellakaan haluaisi rajoittaa miestäni niin, etten päästäisi häntä risteilylle. Mieheni on muutenkin parin työkaverinsa kanssa tekemisissä työn ulkopuolella, joten tuo risteily menisi ihan siinä kuin joku arki-illan pelireissukin, kestäisi vaan vähän pidempään.

Joskus olen joutunut sanomaan miehelle, että en halua hänen lähtevän harrastusporukan kanssa risteilylle, mutta kyse ei todellakaan ole ollut mustasukkaisuudesta tai rajoittamisenhalusta, vaan yksinkertaisesti taloudellisista seikoista. Missään tapauksessa en halua rajoittaa mieheni verrattain vähäistä kodin ulkopuolista sosiaalista elämää, vaan ehdottomasti haluan, että hänellä on elämässään jotain muutakin kuin pelkkä koti ja perhe.

Vierailija
12/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kieltele menemästä. Mulla on monta perheellistä miespuolista työkaveria, kuinkahan niiden vaimot kykenevät ollenkaan elämään omaa elämäänsä?

Vierailija
13/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei. Tyttöjen kesken itsekkin haluaisin.

Vierailija
14/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ryyppykaveri vai ei? Eivät kaikki juo. Minä ja mieheni käymme erikseen risteilyillä ja tunnemme toisemme: saamme luottaa toisiimme. Ostan kyllä paljon alkoholia, mutta kannan ne kotiin. Laivalla en juo mitään alkoholipitoista, koska silloin on helpompi matkustaa.

Mieti, millainen miehesi on ja juttele hänen kanssaan. Kerro peloistasi ja siitä, miltä sinusta tuntuu. Tämän jälkeen anna hänen tehdä oma päätöksensä itse.

Vierailija
15/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luotan mieheeni ja toivottaisiin hyvää matkaa. Tiedän, että mies " päästää" minutkin tollasille kun haluan eikä koskaan ole marttyyri siitä.

Vierailija
16/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kovia poikia kaatamaan naismatkustajia, mut eipä niiden tarvii kuin valita mieleisensä lyyli tyrkyllä olijoista.

T. 14

Vierailija
17/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikin tuntuu kurjalle, että ähäinen vapaa-aikakin menee nyt tuola...

Vierailija
18/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laadin tuliaislistan :D

Vierailija
19/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolle kaverit on tärkeämpi juttu kuin perhe. Näin se vaan on, mieti sitten että tyydytkö tuommoiseen elämässäsi. Niitä miehiä on pilvin pimein tuolla kuitenkin, joille se perhe kuitenkin on se tärkein juttu.

Vierailija
20/23 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää matkaa ja olen iloinen että lähtee viettämään välillä aikaa ystävien kanssa!