Mies vkonlopuksi risteilylle; mitä ajattelet??
Jos miehesi ilmotittaa menevänsä työporukan kans risteilylle, miten reagoit?
Mulle tulee heti paha olo.. Eihän laivalla tehä muuta kuin juodaan jne..
Liekö nuoruudessa koettu petetyksi tulemien tämän aiheuttaa vai onko tavallista, että tuntuu pahalle? Vai pitäisikö suhtautua vain,e ttä pidä kivaa! Olisiko se hyvän vaimon tapa toimia?
Kommentit (23)
Samoin kokit. Viinureista, siis miestarjoilijoista, suurin osa on homoja.
T. 14
Niin itse tekisin. Olen itsekin ollut työkavereiden kanssa laivalla (koko firma siis oli) ja menen varmasti jatkossakin. En pettänyt (enkä ole 100-kiloinen rumilus, joten kai sieltä jonkun olisin saanut) ja itse asiassa 60 hengestä yksi mies ja yksi nainen petostelivat, että se siitä yleistyksestä. Ei se laivareissu itsessään ketään pettämään saa, pettäjä etsii kyllä sitten keinot pettää ihan muutenkin. Ja kai parisuhteessa luottamus on aika tärkeä asia. Jotain on pielessä, jos ei toiseen voi yhtään luottaa.
ennen mä olisin sanonut tohon et anna mennä, pitää hauskaa, voihan aviosiippaan luottaa ja mitä on avioliitto ilman luottamusta...?
Mutta mutta. Ne kaikista ihanimmat aviomiehetkin ja isukit osaa pitää vaimoltaan salaisuuksia. Niin osas munkin mies ja mä luulin kaiken olevan koko ajan ihan hyvin meidän välillä.
Joten mä lähtisin sit mukaan, yksin en päästäis.