Uusi suhde ja kondomin käyttö
Käytättekö kondomia suhteessa?
Olen tavannut todella ihanan miehen, mutta hän ei suostu käyttämään kondomia ja en haluisi tulla raskaaksi.
En haluaisi olla kärttysä niuhottaja, koska kuulemma muutkin antaa ilman.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olin nykysen vaimon kanssa ekasta yöstä asti ilman. Pokasin hänet yökerhosta ja muistan kuinka hyvältä tuntui ekasta työnnöstä jo.
Voimaannuitko?
Mä tykkään kun vakipano laukeaa mun pilluun ja kiihottaa ajatus, että osa spermasta jää mun pilluun joksikin aikaa. Lisäksi kulli tuntuu paremmalta pillussa ilman kortsua.
Miten voi olla kyse "ihanasta" miehestä, jos mies ei ajattele lainkaan sinun terveyttäsi?
Siis tuo, ettei suostu käyttämään kondomia kertoo jo siitä, ettei miestä kiinnosta lainkaan sinun terveys, turvallisuus ynnämuu seksissä, vaan pelkästään hänen oma nautintonsa.
Jätä nyt ihmeessä tuollainen mies. Ihana ja hyvä mies käyttää vaikka tuplakortsua kanssasi, koska hän välittää myös SINUSTA IHMISENÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän näitä itsekkäitä mieheksi itseään kutsuvia.
Kannatta harkita mikä on tuollaisen miehen motiivi olla kanssasi, kun ei edes toisen terveyttä arvosta pätkääkään, saati ehkäisyä tai siitä keskustelua.
Tuoreet sukupuolitautitestit kummaltakin ja luotettava sopimus olla vain toistensa kanssa vaihtoehto.
Löydät kyllä paremman miehen, tiedä rajasi ja mitä tahdot itse.
Kukahan siinä on itsekäs kun nainenhan siinä kieltäytyy käyttämästä minkään sortin ehkäisyä ja vierittää kaikki miehelle ja mies siinä kärsii tuntopuolellakin eniten kun vetää kortsun vehkeensä päälle.
Oliko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kun vakipano laukeaa mun pilluun ja kiihottaa ajatus, että osa spermasta jää mun pilluun joksikin aikaa. Lisäksi kulli tuntuu paremmalta pillussa ilman kortsua.
HUARA
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että +5milj.suomalaista kiinnostaa että panet paljaalla uutta ukkoa, vaan siksi kun hän sanoo että muutkin on antaneet :D? Et voi olla noin perässävedettävä ja tyhmä. Kohta oot paksuna.
Lisäksi saa mieheltä jonkun taudin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUARA
Enkä ole. Huo ra on maksullinen nainen ja mä en ole sellainen. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa. Seksi on mulle nautinto eikä mikään kauppaväline.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista haluaa panna kanssani ilman kumia jo ensimmäisestä kerrasta lähtien, vaikkeivat käyttäisi edes pillereitä. Onko heillä jokin "salainen" halu tulla raskaaksi minusta vaikka heti? :D
Venäläinen kumi on siis näkymätön ja tuntumaton.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista haluaa panna kanssani ilman kumia jo ensimmäisestä kerrasta lähtien, vaikkeivat käyttäisi edes pillereitä. Onko heillä jokin "salainen" halu tulla raskaaksi minusta vaikka heti? :D
Saman olen huomannut. Olen edellyttänyt jälkiehkäisyä, jos mitään ehkäisyä ei ole.
Luuletko että +5milj.suomalaista kiinnostaa että panet paljaalla uutta ukkoa, vaan siksi kun hän sanoo että muutkin on antaneet :D? Et voi olla noin perässävedettävä ja tyhmä. Kohta oot paksuna.