Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiani on liian voimakas monelle ihmiselle

Vierailija
23.11.2025 |

Olen tullut tähän tulokseen. Onko elämä vahvistanut vai onko se ominaisuus.

Olen huomannut että voimani peittoaisi monen ihmisen voiman arjessa ja ristiriita tilanteissa. Tämä on havainto. 

Yksi ihminen on kestänyt sen. Yhden ihmisen kohdalla olen tuntenut että voin antaa itseni olla eikä tarvitse pidätellä energian virtausta. Muiden kanssa pitää varoa joko älyä tai tunnetta. Joidenkin kanssa tietoa. Moni on tottakai älykkäämpi mutta sitten tunteissa heikompi. Joku tunteissa vahvempi mutta syvän tietoisuuden tasolla heikompi. 

Ymmärrän jälkikäteen tienneeni tämän aina mutta nyt vasta oikeasti. Ja kaikki tämä nöyryydellä kertoen.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? On nimittäin vaikea aloittaa ihmissuhteita tämän takia.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
2/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet vain stanan iso kusipää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin? En siis näytä voimaani mutta huomaan sen sosiaalisissa tilanteissa ja sitten lannistun siitä kun tunnen epätasapainon kahden ihmisen välillä. Haluan voida olla kokonainen mutta en löydä helposti ihmistä jonka kanssa se onnistuu. Se tekee minusta yksinäisen.

Ap

Vierailija
4/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral tv:tä on katottu liikaa.

Vierailija
5/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin? En siis näytä voimaani mutta huomaan sen sosiaalisissa tilanteissa ja sitten lannistun siitä kun tunnen epätasapainon kahden ihmisen välillä. Haluan voida olla kokonainen mutta en löydä helposti ihmistä jonka kanssa se onnistuu. Se tekee minusta yksinäisen.

Ap

..tai sitten kyse on vain siitä että huomaan nuo eri tasot. Niiden näkeminen aiheuttaa tämän kokemukseni? Jos niitä ei näe/jos en katso niin voi olla rennosti?

Ap

Vierailija
6/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet selkeästi itsekeskeinen kusipää. Yritä kasvaa ihmisenä muuten oikeasti jäät yksin. Kukaan ei tykkää kusipäistä. 

Vierailija
7/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astral tv:tä on katottu liikaa.

En katso sellaisia koska uskon Jumalaan.

Ap

Vierailija
8/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet selkeästi itsekeskeinen kusipää. Yritä kasvaa ihmisenä muuten oikeasti jäät yksin. Kukaan ei tykkää kusipäistä. 

Ihan vapaaehtoisesti olen pysynyt ihmisistä kaukana kertomani takia ja koska syvää luottamusta ja yhteyttä on vaikea löytää. Itsestäkin voi kertoa objektiivisesti. Vanhukset yleensä tietävät mitä ovat ja uskaltavat sanoa sen.

Ap

Vierailija
9/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas huomaan etten viihdy sellaisten jyräävien ihmisten seurassa. Tunneälyltään viisas ei jyrää ketään tai yritä hallita. Kun olet samalla tasolla toisen ihmisen kanssa ja empaattinen, sekä keskusteleva, niin silloin yleensä kaikilla on hyvä olla. Energiaa on myös monenlaista.

Vierailija
10/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo energia-sanan käyttö tässä on häiritsevää lässytystä. Siksi varmaan luullaan kusipääksi, vaikket välttämättä sitä ole.

Vierailija
11/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas huomaan etten viihdy sellaisten jyräävien ihmisten seurassa. Tunneälyltään viisas ei jyrää ketään tai yritä hallita. Kun olet samalla tasolla toisen ihmisen kanssa ja empaattinen, sekä keskusteleva, niin silloin yleensä kaikilla on hyvä olla. Energiaa on myös monenlaista.

Ei tietenkään saa jyrätä. Minä en jyrää ja itsekin välttelen sellaista ihmistä. Ellen näe hänessä jotain mikä on kesken ja mihin lempeys ja läsnäolo voisi auttaa. Silloin annan itseni hänelle.

Ap

Vierailija
12/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa, chii, pyllistävä aurinko vai mikä sen joogaliikkeen nimi olikaan..

Vierailija
13/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo energia-sanan käyttö tässä on häiritsevää lässytystä. Siksi varmaan luullaan kusipääksi, vaikket välttämättä sitä ole.

Ehkä se on vähän huono sana. En keksi vielä parempaa koska mietin energioita paljon. Olen käsitellyt asioita mielessäni ja tuntuu että alan olla sinut sen kanssa että tunnen niitä vahvasti. Ja näen myös. En kaikkien kanssa enkä aina mutta enemmän kuin ennen. On ollut aika miettiä mitä se tarkoittaa ja onko sillä joku suurempi tarkoitus.

Niin ikään, palaanko entiseen jolloin annoin ihmisille aina aikaa, yli itseni koska koin sen kutsumuksena. Vai jatkanko tällä tiellä että pysyn yksikseni ja annan aikaa vain jos ihmisyydestä käsin olen kiinnostunut toisen asioista. En halua kellekään pahaa.

Ap

Vierailija
14/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun muuton ulkomaille. Suomalaisuus oli liian mietoa mulle.

Vierailija
15/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan lohduttava tarina itselle kerrottavaksi, kun on onnistunut karkottamaan ihmiset ympäriltään olemalla päällekäyvä besserwisser tai jotenkin muuten rasittava.

Vierailija
16/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille ei ole olemassa länsimaista termiä joten menee sekaisin fysiikan käsitteiden kanssa. Suomalaisittain olisi ehkä paras puhua "voimasta", koska se on alkuperäinen ilmaus jonka tiedemiehet ovat vain pöllineet itselleen. 

Vierailija
17/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan lohduttava tarina itselle kerrottavaksi, kun on onnistunut karkottamaan ihmiset ympäriltään olemalla päällekäyvä besserwisser tai jotenkin muuten rasittava.

Kysyn sinulta. Onko jonkun, joka on sinun silmissäsi besserwisser tai rasittava, paikka ihmisjoukkojen ulkopuolella?

Esimerkiksi kauneus on katsojan silmissä eli kauneutta on yhtä monenlaista kuin on katsojaakin?

Ap

Vierailija
18/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jediakatemiaan.

Vierailija
19/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jediakatemiaan.

Joo, valomiekka mukaan 😅

Ap

Vierailija
20/46 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli

Ei vaan humanisti. Maailmankaikkeudessa on tarkkaan ottaen tasan kahden laista energiaa, nimittäin liike-energiaa ja potentiaalienergiaa. Kaikki makroskooppiset energialajit (lämpö, sähköenergia...) voidaan palauttaa näihin. Joten AP, tarkennapa vähän, miä energialajia sinulla on niin paljon että lähimmäise pelkää? Kuinka ole mitanut tai muuten määrittänyt sen? Vastaus sitten jouleina, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä