Mies on naimisissa, mutta haluaisi olla minun kanssa.
Tutustuttiin muutama vuosi sitten eräässä tapahtumassa minä olin tarjoilijana ja hän edusti heidän telealan firmaansa.
Myöhemmin hän tuli työporukan kanssa syömään ravintolaani, ja silloin vaihdettiin numerot, että olisi helpompi varata pöytä seuraavia kertoja varten.
Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti. Meillä oli enemmän ja enemmän aikaa jutella, ja myönnän, että ihastuin hänen tapaan puhua. Ihan kuin hänellä olisi mielipide ja näkemys mistä tahansa aiheesta, aina sellaisella asiantuntija-otteella. Ja tunsin selvästi, että hän piti minusta.
Sitten meistä alkoi tulla läheisempiä. Hän kyseli, haluanko lähteä hänen kanssaan kalastamaan, ja kertoi yhä enemmän hänen onnettomasta avioliitostaan: että vaimo haluaa riidellä, hän ei jaksa puhua, että vaimo syö holtittomasti ja kaikkea tällaista.
Aluksi tunsin vain sääliä häntä kohtaan kunnes tutustuin hänen vaimoonsa ystävien kautta.
Kun juttelin hänen vaimonsa kanssa, moni asia ei enää täsmännyt. Vaimo ei ollut yhtään sellainen kuin mies oli antanut ymmärtää. Päinvastoin, kuulin asioita, joita mies ei ollut koskaan kertonut ja siinä vaiheessa alkoi luottamus häneen vähän rakoilla.
Nyt näyttää siltä, että vaimo haluaa jo itse erota. Ja mies sanoo, että hän voisi lähteä vaimostaan ja olla minun kanssa.
Mutta minä en ole koskaan ollut naimisissa enkä saanut lapsia. Hän taas on jo melkein 50 ja hänen terveydentilansa perusteella hän ei ehkä edes pysty saamaan enää lapsia.
Lisäksi hän sanoi aiemmin, että on jo tienannut tarpeeksi ja voisi jäädä eläkkeelle, mutta nyt hän kuitenkin selaa vuokra-asuntoja ja vihjailee, että voisi muuttaa minun luo. Ja käy ostelemassa vaatteita kirpparilta.
Olen nyt aikalailla hukassa.Mitä te ajattelette tästä koko kuviosta? Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kommentit (116)
Ihan pelle satu.
Ei ne nuoret tarjoilijatytsyt noin tyhmiä ole. Joutuvat näkemään kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kaikin puolin oudolta. Niin minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti nuorempi kuin 5-kymppinen mies? Jos haluat perheen, unohda koko juttu.
Olen noin 30v.
Ap
Ei ole harvinaista, että lähes 50-vuotiaat miehet menevät uudelleen naimisiin 30-vuotiaiden naisten kanssa, mutta onko lapsettomuus jotain, mitä haluaisit?
On se kyllä todella harvinaista. Siis niin kuin oikeesti. Toki tällä palstalla on ihan omat totuutensa, ja varmaan tuokin menee totuudesta täällä.
35v Nainen ja 51v mies, Miten tätä tilannetta voidaan pitää harvinaisena?
Vierailija kirjoitti:
Joku ai:n luoma tarina.
Jotkut täällä suhtautuvat kiivaasti skeptisesti tämän asian totuuteen. No, jos tämä on valetta, voitko nukkua hyvin yöllä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaise suhde. Jos et vieläkään luovuta, sinun kannattaa tavata hänen vaimonsa ja keskustella hänen kanssaan selvittääksesi, miten tämä mies kuvailee teitä kahta selkänne takana.
Tästä kohtauksesta tulee tämän miehen painajainen. Hän ei luultavasti halua teidän kahden keskustelevan rauhallisesti.
Ehkäpä näiden kahden naisen keskusteltua keskenään he huomaavat, että miehellä näyttää olevan muita naisia. Esimerkiksi jonkin ulkomaanmatkansa aikana, jolloin hän on poissa vaimonsa luota.
Haluais olla sun kanssa sukupuoliyhteydessä.
Pistellä pippeliään sun pilluun!
Keksittyähän tämä on, ei kukaan voi noin halpaan mennä.
Punaisia lippuja täynnä tämä tyyppi, oikea tai kuviteltu. Tämä jo "Ihan kuin hänellä olisi mielipide ja näkemys mistä tahansa aiheesta, aina sellaisella asiantuntija-otteella. " Huh mikä huijari, isottelijat pahimpia.
Älä unta nää aloittaja. Oot surkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kaikin puolin oudolta. Niin minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti nuorempi kuin 5-kymppinen mies? Jos haluat perheen, unohda koko juttu.
Olen noin 30v.
Ap
Ei ole harvinaista, että lähes 50-vuotiaat miehet menevät uudelleen naimisiin 30-vuotiaiden naisten kanssa, mutta onko lapsettomuus jotain, mitä haluaisit?
On se kyllä todella harvinaista. Siis niin kuin oikeesti. Toki tällä palstalla on ihan omat totuutensa, ja varmaan tuokin menee totuudesta täällä.
35v Nainen ja 51v mies, Miten tätä tilannetta voidaan pitää harvinaisena?
Annatko esimerkin vai tiedätkö...?
Ja sanotaan minun kanssani... Täyttä kuraa tää aloitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkaise suhde. Jos et vieläkään luovuta, sinun kannattaa tavata hänen vaimonsa ja keskustella hänen kanssaan selvittääksesi, miten tämä mies kuvailee teitä kahta selkänne takana.
Tästä kohtauksesta tulee tämän miehen painajainen. Hän ei luultavasti halua teidän kahden keskustelevan rauhallisesti.
Ehkäpä näiden kahden naisen keskusteltua keskenään he huomaavat, että miehellä näyttää olevan muita naisia. Esimerkiksi jonkin ulkomaanmatkansa aikana, jolloin hän on poissa vaimonsa luota.
Onko se Ranska, Saksa vai Puola? :D
Ero mieluummin ennemmin kuin myöhemmin on paras vaihtoehto. Toivotan teille onnellista eroa ja hyvää joulua!
Jos etsit rehellistä ja luotettavaa miestä (kuten useimmat meistä tekevät), et ota tuota miestä. Hän ei ole millään mittapuulla rehellinen. Paitsi tietysti sinun vaaleanpunaisessa pilvihötössä. Tunteet ei saa mennä järjen edelle, joten juokse!
Kuulen paljon poljetun retkipatjan / polkupyörän narinaa...