Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetätkö tänä vuonna joulukortteja?

Vierailija
22.11.2025 |

Aika kallista on postittaminen. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, kyllä lähetän itse askartelemiani kortteja reilut 30 kpl. Mitä siitä etten saa itse kuin max 10, koska saan niin paljon iloa tekemisestä. Ehkä kortit tulevat joskus taas muotiin kuten monet muutkin "vanhanaikaiset" asiat :)

Tajuatko, että sun askartelema joulukortti menee samantien roskiin? Hyvä, kun saan iloa siitä tekemisestä, mutta muuten menisi hukkaan. 

Ex-kälyni askarteli itse aina hienoja joulukortteja ja meillä ne meni jääkaapin oveen ihailtavaksi, vasta loppiaisena otin pois. 

Vierailija
22/28 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lähettää joulukortteja, mutta tänä vuonna lähetän todennäköisesti vain niille joilta saan itsekin aina joulukortin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kortin lähetän, kun viime vuonna en lähettänyt joulukortteja lainkaan. 

Vierailija
24/28 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
25/28 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia lähisukulaisille.

Vierailija
26/28 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt määrää. En viitsi lähettää enää sellaisille läheisillekään sukulaisille, jotka eivät ole enää tekemisissä tai läheisiä. Maalaan kortit itse, niin tuntuu vähän haaskaamiselta laittaa osoitteisiin, joissa ne eivät ilahduttaisi.

Vierailija
27/28 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari laitan, ainoalle elossa olevalle tädille, parille kauempana asuvalle kaverille. Olen joka vuosi vähentänyt määrää. Pitääkin muistaa ostaa joulu postimerkit valmiiksi kun käyn kaupassa.

Vierailija
28/28 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun vanhuksille menee kortit. Muuten toivotan whatsappissa ja somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi