Pidätkö rintojasi ikäsi ja lasten määrä huomioon ottaen keskimääräistä kauniimpina?
Kommentit (66)
En. Mun rinnat ovat rumat, isot, painavat ja epäsymmetriset. Kasvoivat teininä suoraan alaspäin, alkoivat siis heti reilusti roikkumaan. Ikää vasta 30v. eikä vielä lapsia, mutta kauhulla odotan mitä mahdollinen imetys näille tekee.
Tykkään omista pienistäni kyllä. Välillä uimahallissa hämmästelen, miten hyvännäkösinä isotkin rinnat voi säilyä läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Entä kyr päsi, ap mitä ajattelet siitä? Ottaen huomioon ikäsi, naimisesi ja lastesi määrän? Joskus saa kehua itseään.
Suonikas, paksu, käyttöä ollut paljon, lapsia tullut hyvin. Keskimääräistä parempi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Rinnat pehmenivät vasta nyt 65v:nä ja tuli poimu rinnan alle. Tähän saakka "kumimaisen" kiinteät (mastopaattiset) ja kauniin pyöreät.
4 lasta, imetys ei onnistunut.
Hyvä, että pidät omistasi. Itse en pidä kuvailemasi kaltaisista rinnoista vaan luonnolllisemman näköisistä.
No verrattuna silikoneihin kyllä erittäin luonnollisen näköiset kun eivät pullota yläosasta. Vain tyttömäisen kiinteät ja pystyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Rinnat pehmenivät vasta nyt 65v:nä ja tuli poimu rinnan alle. Tähän saakka "kumimaisen" kiinteät (mastopaattiset) ja kauniin pyöreät.
4 lasta, imetys ei onnistunut.
Hyvä, että pidät omistasi. Itse en pidä kuvailemasi kaltaisista rinnoista vaan luonnolllisemman näköisistä.
No verrattuna silikoneihin kyllä erittäin luonnollisen näköiset kun eivät pullota yläosasta. Vain tyttömäisen kiinteät ja pystyt
Minä olen tuo eräs edellä kirjoittanut jolla silikonit. Omani ovat luonnollisen näköiset ts. eivät pullota yläosasta. Rintaimplantit voivat olla luonnollisen näköiset jos ne ovat valittu huolellisesti luonnollisuus silmälläpitäen. Lopputulos riippuu omasta jo entuudestaan olevasta rintakudoksesta ja omasta rasvakerroksesta, implantin koosta ja projektiosta eli onko implantti laakea vai korkea sekä siitä onko implantti sijoitettu rintalihaksen alle vai päälle tai osittain rintalihaksen alle ja siitä onko implantti pyöreä vai pisaranmallinen.
Itselläni on onnistunut lopputulos ja mieheni sanoikin, että ainakaan kukaan mies ei pystyisi sanomaan rintojeni ulkonäön perusteella, että minulla on implantit. Naiset on ehkä hieman tarkkanäköisempiä ja uskoisin, että tavallaan liian täydelliset rinnat voivat herättää epäilyn, että niitä on korjattu implantein.
Naisten oma mielikuva rinnoistaan on monesti vääristynyt. Luullaan, että jotain silikonista tehtyjä jalkapallonpuolikaits miehet ihailisi. Sama kuin toisinaan miehet luulee, että naiset tykkää pyykkilaudasta.
Naisten rintojen tehtävä ennen imetysvaihetta on miesten houkuttelu. Jos mies siis haluaa imeä, puristella ja näykkiä naisen rintoja, kaikki on kunnossa. Eri miehille erilaiset rinnat sopivat tähän.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rintojen tehtävä ennen imetysvaihetta on miesten houkuttelu. Jos mies siis haluaa imeä, puristella ja näykkiä naisen rintoja, kaikki on kunnossa. Eri miehille erilaiset rinnat sopivat tähän.
Siis tietenkin luvan kanssa. Silarit on muuten vähän sama asia kuin jos lyhyt mies käyttää piilokorkoja.
Kyllä. Imetys teki jonkun ihmeen ja rinnat on vielä näin 10 vuotta sen jälkeenkin kiinteämmät ja täyteläiset. Jos myöhemmin alkavat enemmän roikkua niin otan silikonit. Olen 40.
Aina ovat olleet syntisen rumat sivuille sojottavat kartiotissit.
D kuppi ja jos vähän roikkuukin yhden imetyken jälkeen, niin mielestäni ne ovat oikein kauniit.
En treenaa enkä hoida niitä mitenkään niin siihen nähden hyvin pyyhkii. Kukaan muu ei vaan niitä näe.
N 39
Ihan ok ovat, b-kuppi. Eivät roiku tms. 6 lasta, ikää yli 50v. Taitavatkin olla ainoat, missä olen itsessäni ihan tyytyväinen.
Älytön kysymys. En ole katsonut toisten samanikäisten naisten rintoja. Missä niitä nyt niin paljon näkisikään? Käyn saunassa vain kotona.
Miten rinnat ja lasten lukumäärä liittyy toisiinsa? Mul on kaks lasta ja aina ollut pienet tissit. Ihan nätit ne silti on🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan ne kulkevat mukana. En kyllä tiedä kenellä pitäisi niistä olla mitään mielipidettä.
No sun omaa mielipidettähän tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi pitää rintoja kauniina? Niissä ei ole mitään kaunista. Ne ovat vain rasvamöykyt.
Olet totuuden äärellä.
Tissivihaa! Tissirauha!
Kerrataanpa nyt säännöt:
1) isorintaiset ovat palstalaisten ja näitä komppaavien miesvässyköiden mielestä h**ratyrkkyjä.
2) jokaisen tulee pienennyttää rintansa palstalaisten ja näitä komppaavien miesvässyköiden mielestä.
3) vain säkkiin saa pukeutua palstalaisten ja näitä komppaavien miesvässyköiden mielestä.
4) miehet on sikoja!
Minä kehun vaimoni rintoja.
Ne ovat mukavan pyöreät ja ryhdikkäät. Ikää 52 ja raskauksia/imetyksiä on ollut 4.
Rinnat ovat viimeisen 10 vuoden aikana kaavaneet yhdellä koolla.
Pidän. Mielestäni minulla on hyvin säilyneet rinnat. Neljä lasta.
Johtuu siitä, että rinnat eivät ole ikinä olleet kovin isot. Normaalisti B, imettäessä C.
Pidin kaikki raskausajan ja imetysajat koko ajan rintaliivejä. Päivällä jatkuvasti ja yöllä sporttiliivejä.
Ei ole maailman kauniimmat, mutta ovat toimineet oivallisesti ja ihan söpöt yhä
N52