Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö rintojasi ikäsi ja lasten määrä huomioon ottaen keskimääräistä kauniimpina?

Vierailija
22.11.2025 |

Joskus saa kehua itseään

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en käsitä fiksoittumista ruumiinosiin. Minulla on ihan nätit pikkuvarpaiden kynnet -tasoa.

Vierailija
22/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 7 lasta. Parantuneet vaan. Siksi joskus ihmettelen ihmisten valitusta. Mutta kai se on yksilöllistä. Mulla hyvä tuuri. Jos tää asia nyt niin merkityksellinen edes on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, olen keski-ikäinen. Ei ole lapsia niin kenties se etten ole imettänyt pitää ne terhakkoina. Samaten huolehdin hyvin rintojen alueen ihosta muutenkin.

Vierailija
24/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 75, kolme lasta, rinnat sivan täydelliset, pyöreät ja kimmoisat, äidilläni oli samanlaiset 

Vierailija
25/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kyr päsi, ap mitä ajattelet siitä? Ottaen huomioon ikäsi, naimisesi ja lastesi määrän? Joskus saa kehua itseään.

Vierailija
26/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi pitää rintoja kauniina? Niissä ei ole mitään kaunista. Ne ovat vain rasvamöykyt.

Isot tissit on parasta mitä voi olla. T. Mies

Vierailija
27/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon omistani. Ehkä vähän liian isot, mutta olen jo aika tottunut siihen. Neljä lasta imetetty. 

Vierailija
28/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
29/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä keskimääräistä kauniimpina, enhän minä edes tiedä mitkä ovat "keskimääräiset rinnat" ts. miltä sellaiset näyttävät :D

Mutta ei mun rinnoissa mitään vikaa ole eli tykkään niistä, vaikka saisivatkin olla vähän kiinteämmät. Raskaudessa tuli myös heti ekalla kolmanneksella arvet, kun rinnat räjähtivät nopeasti pari kuppikokoa isommaksi. Arvet on edelleen ja ikuisesti, vaikka tietysti haalistuivatkin. Yksi suomalainen huippukuvaaja sanoi, että Kylie Jennerillä on myös rinnoissa arpia, jotka pitää aina muokata kuvista pois, jos ottaa Kyliestä kuvia Pariisin muotiviikoilla. Niitä arpia ei siis todellakaan saa pois ihosta. Jos saisi, niin ei millään tuollaisilla Kardashian/Jenner-tyypeillä olisi raskausarpia tai aknearpia ollenkaan.

Vierailija
30/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Rinnat pehmenivät vasta nyt 65v:nä ja tuli poimu rinnan alle. Tähän saakka "kumimaisen" kiinteät (mastopaattiset) ja kauniin pyöreät.

4 lasta, imetys ei onnistunut. 

Vierailija
31/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä huomannut, että tuolla suomalaisella nudesivustolla jollain vanhemmilla 40+ naisilla on yllättävän ryhdikkäät rinnat ikäiseksekseen. Varmaan ko. naiset nuorempana olleet harmissaan rintojensa koosta mutta ikä ja maan painovoima ovat olleet heille eduksi.

Vierailija
32/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nämä ovat täydelliset, tosin tuunatut tätä nykyä. Aiemmin a/b kuppi terhakat ja kauniin pyöreät. Yli viisikymppisenä alkoivat hieman lässähtämään, joten otin pienet implantit. Nyt 75D ja täydellisen kauniit ilman liivejä. Ulkopuoliset eivät ole huomanneet, että on implantit. Ovat luonnollisen kokoiset, eivätkä kiinnitä huomiota. 

Vierailija
33/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksistakin huomaa, miten erilaisia makuja ihmisillä on.

Mun oma ihanne rintojen suhteen on sellaiset kauniisti laskeutuvat eli roikkuvat pisaramallin rinnat, jotka ovat raskaan täyteläiset ja nännit katsoo eteenpäin. Sellaiset naisellisen kauniit, kaikista kauneimmat eikä muunlaiset rinnat oikein herätä tunteita minussa. Mitkään ilmassa sojottavat ja pyöreät ei-yhtään-roikkuvat rinnat eivät ole koskaan olleet ihanteeni, ja aina vähän hämmennyn miten moni tuntuu pitävän niitä tällaisissa ketjuissa jonain ihanteena!

Vierailija
34/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet, löysät ja vähän roikkuvat.

M55

Vierailija
35/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tubulaariset ovat, ja ikävä kyllä sama periytyi lapsilleni. :( Äidilläni on normaalit rinnat, joten en tiedä mistä tämä geeni tulee...

Roikkuivat jo teininä, vikan imetyksen jälkeen niistä lähti vähäinenkin puhti ja pulleus. En silti vihaa niitä, näytän rintsikat päällä ihan normaalilta + mies rakastaa niitä. Olen tyytyväinen että imetys onnistui, koska läheskään kaikilla tubulaarisilla siitä ei tule mitään. 

Vierailija
36/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tällaiset rinnat edustaa omaa ihannetta, mutta tuskin keskivertoa? Tai en minä tiedä, millaiset on keskimääräiset rinnat? Suomessa voisin kuvitella, että aika pienet ja ei-roikkuvat? Ainakaan nuorilla ei näe isoja rintoja juuri koskaan, melkein kaikilla pienet.

https://www.byrdie.com/thmb/nDHPHNv31piJZa7UR36qTS8-uK0=/750x0/filters:…():max_bytes(150000):strip_icc():format(webp)/monica-bellucci-primary-9955c579d182451a9aaa8effb66296ff.png

https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-7079b6f01be72386bfcf0ee2a8249f03…

Vierailija
37/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.byrdie.com/thmb/nDHPHNv31piJZa7UR36qTS8-uK0=/750x0/filters:…():max_bytes(150000):strip_icc():format(webp)/monica-bellucci-primary-9955c579d182451a9aaa8effb66296ff.png

Vierailija
38/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Nämä roikkuivat jo ala-asteella. Onneksi olen löytänyt miehen, joka pitää näistä, sillä en itse pidä.

Vierailija
39/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Rinnat pehmenivät vasta nyt 65v:nä ja tuli poimu rinnan alle. Tähän saakka "kumimaisen" kiinteät (mastopaattiset) ja kauniin pyöreät.

4 lasta, imetys ei onnistunut. 

Hyvä, että pidät omistasi. Itse en pidä kuvailemasi kaltaisista rinnoista vaan luonnolllisemman näköisistä.

Vierailija
40/66 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut rintojani. Yhden lapsen sain ja rinnat pysyi aika lailla samanlaisina roikkopusseina. Osaan arvostaa rintojani koska ne on tehneet tehtävänsä, mutta hyi miten rumat ne on.

Eikä ole mikään itsetunto-ongelma. Rumat ne on miehenkin vehkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä