Kiva kun tulee joulu!
Olen siitä niin innoissani! Vuoden parhaita juhlia.
Kommentit (13)
Ihana joulu! Paras juhla vuodessa.
Joulun jälkeen ihmisillä ei ole niin kivaa kun alkaa laskuja tulla niistä joululahjoista ja kaikesta ja eivät pysty niitä maksamaan mutta ostivat kuitenkin velaksi kaikkea koska jouluna niin kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Joulun jälkeen ihmisillä ei ole niin kivaa kun alkaa laskuja tulla niistä joululahjoista ja kaikesta ja eivät pysty niitä maksamaan mutta ostivat kuitenkin velaksi kaikkea koska jouluna niin kuuluu tehdä.
Nii-in. Ikävää, mutta saa sitä kai silti iloita.
Ei ollut kivaa moniin vuosiin. Vanhempaani ryyppäsivät vaan jouluna. Nyt olen mieheni luona, emme asu yhdessä mutta seurustelemme ja meillä on rauhallinen joulu. En haluaa mennä vanhempieni luokse mutta käyn siellä toivottamassa hyvät joulut nopeasti.
Joulua ei ole olemassa kaikille. Pelkän uskon varassa.
Vierailija kirjoitti:
Joulua ei ole olemassa kaikille. Pelkän uskon varassa.
Jos sitä kerran viettävät ateistit, niin eikö sitä voisi yhtä hyvin viettää muunuskoisetkin?
Jaa... mä aion kyllä skipata taas joulun.
Se on varmasti semmoineh hyväosaisten juhla nykypäivänä. Näin se pitääkin olla, täysin ansaitusti.
Joo oli se kivaa vielä parikymmentä vuotta sitten sen jälkeen on ollut meikäläiselle normi "pashaa" koko höpötys.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmasti semmoineh hyväosaisten juhla nykypäivänä. Näin se pitääkin olla, täysin ansaitusti.
Pääasia on tunnelma. Siihen ei mitään hirveitä rahakasoja tarvita. Tunnelman lisäksi ruokaa, koristeita, piparia, torttuja ja glögiä, niin siinäpä ne tärkeimmät. Eikä niihin ruokiin nyt ainakaan paljoa sen enempää mene rahaa kuin arkenakaan.
Toivottavasti juhlit sitä Jeesuksen vuoksi