Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut.

Vierailija
22.11.2025 |

Olen elänyt sinkkuna koko elämäni, seksiä olen vain muutaman kerran harrastanut elämäni aikana.

Olen 178cm, hiukan ylipainoinen ja olen aika tavallisen näköinen. Pukeudun ehjiin tavallisiin vaatteisiin. Työskentelen duunarina 3600e saan palkkaa kuukaudessa ja joskus lisiä. Olen sijoitellut rahojani ja pian minulla on velaton asunto. Olen raitis ja introvertti. 

Olen alkanut miettimään että elänkö sinkkuna koko elämäni ajan? En ole oikeastaan koskaan lähestynyt naisia, ainoastaa nuorena oli kännipanoja ne muutamat kerrat, silloin vielä käytin alkoholia.

Onko täällä muita ikisinkkuja?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisettomana miehenä tulet saamaan vain vihaa osaksesi. Koko yhdistynyt naiskollektiivi vihaa naisettomia miehiä eli "inceleitä".

Teitä naisettomia syytetään kaikesta pahasta mitä yhteiskunnassa tapahtuu, kuten kansalliskonservatiivisten mielipiteiden yleistymisestä.

Olen huomannut että jotkut rumat naiset vihaavat komeita miehiä

Vierailija
22/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, noin surkeasti ei itsellä sentään mennyt.

17v pääsin poikuudesta eroon 13v tytön kanssa, seurusteltiin pari vuotta.

Sitten menikin 29 kun seuraavan löysin.

36v menin naimisiin. Nyt onneksi jo erottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten maailmat ei kohtaa. Haittaa kumpiakin. Ketähän tää kahtiajako palvelee? Melkein kaikki naiset kaipaa miehiä, mut sitä ei saa sanoa ääneen. Tasa-arvo ei oo sitä, että vaan naiset on jotain. Joku sairas suuntaus. Miehiä haukkuvat naiset pelkää ja vihaa niitä. Johtuu joittenkin isistä ja ehkä joittenkin miehistä. Kaikki ei ole sellaisia kuitenkaan. Mulla yksi huono kokemus, mutta en yleistä. 

Vierailija
24/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, noin surkeasti ei itsellä sentään mennyt.

17v pääsin poikuudesta eroon 13v tytön kanssa, seurusteltiin pari vuotta.

Sitten menikin 29 kun seuraavan löysin.

36v menin naimisiin. Nyt onneksi jo erottu.

Mitäh väität seurustelleesiv13-15 vuotiaan tytön kansss, vaik itse olit tuolloin ilm jotain 16-19 ikävuoden välillä, niin koitko todellaceläväsibhänen kans parisuhteessa, etkä edes jälkeenpäin tunne, että joku kuten minä pitäisin "suhdettanne" olevan, ehkä lähempänä sitä, jota pidetään lapsen(seksuaalisens) hyväksikäyttönä. 

Sinkkumies

Vierailija
25/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten maailmat ei kohtaa. Haittaa kumpiakin. Ketähän tää kahtiajako palvelee? Melkein kaikki naiset kaipaa miehiä, mut sitä ei saa sanoa ääneen. Tasa-arvo ei oo sitä, että vaan naiset on jotain. Joku sairas suuntaus. Miehiä haukkuvat naiset pelkää ja vihaa niitä. Johtuu joittenkin isistä ja ehkä joittenkin miehistä. Kaikki ei ole sellaisia kuitenkaan. Mulla yksi huono kokemus, mutta en yleistä. 

Elämme naisten ja miesten välisen sodan aikakautta. Naiset ja miehet ovat eri mieltä useimmista asioista, joten yhteistyön tekeminen esimerkiksi parisuhteen tai perhe-elämän puitteissa on lähes mahdotonta.

Vierailija
26/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn taas pyöreitä, en ole koskaan seurustellut tai edes suudellut. En koskaan käynyt läpi "baarivaihetta", että olisi jonkun helppojen kanssa tullut oltua. En vaan kiinnostu oikein kenestäkään ja kukaan ei tietääkseni kiinnostu minusta. Tilanteissa joissa olisi mahdollista tutustua, en kysele tai edes yritä, ei sen puoleen että kukaan tekisi effortia tutustuakseen minuunkaan. Pääasiassa ajatus jostain toisesta saman katon alla ärsyttää. 

Vierailija
27/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut. Irtosuhteitakaan en harrasta, koska olen aseksuaali ja seksillä ei ole mitään merkitystä elämässäni.

Vierailija
28/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn taas pyöreitä, en ole koskaan seurustellut tai edes suudellut. En koskaan käynyt läpi "baarivaihetta", että olisi jonkun helppojen kanssa tullut oltua. En vaan kiinnostu oikein kenestäkään ja kukaan ei tietääkseni kiinnostu minusta. Tilanteissa joissa olisi mahdollista tutustua, en kysele tai edes yritä, ei sen puoleen että kukaan tekisi effortia tutustuakseen minuunkaan. Pääasiassa ajatus jostain toisesta saman katon alla ärsyttää. 

Ap kuitenkin ilmeisesti haluaisi parisuhteen, toisin kuin sinä.

Vierailija
29/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39-vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut. Irtosuhteitakaan en harrasta, koska olen aseksuaali ja seksillä ei ole mitään merkitystä elämässäni.

Niin miksi tosiaan edes yrittää parisuhteeseen, jos ei seksi kiinnosta lainkaan? Minusta monestakin syystä. Mutta ehkä se on syy miksi en ole päässyt etenemään parisuhteeseen asti kun en ole osannut tai halunnut seksiä ja mahd.kumppanni (nainen)i on mieluummin edennyt suhteeseen sellaisen kanssa, joka on ollut elkei heti niin seuraavassa hetkessä valmis ja halukas harrastamaan seksiä.

Kun täytyyhän minun laisessani miehessä olla jokin vakava puute, jos tai kun en ole olkut valmis ja osoittanut kiinnostustani seksiin edes vuekä kolmansilla teffeillä. Vahinko, että en tiedota itse tätä vian laatua tai tiedä miten voisin korjata sen mutta se lienee syy miksi olen ja elän sinkkuna.

Vai onkohan sittenkään? - En minä ainakka erota kenenkään seksikokemuksuen määrää yhtään mistään. Vai vertailuako tässä kohtaa pitäisi nyt osata pelätä?  Vai kokeav häpeää onasta "kokemattomuudesta"?

Vierailija
30/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein haluat vielä seurustella, niin voit päästä elättämään jotain räväkästi tatuoitua pullukkaa YH:aa ja sen monietnistä pentulaumaa.

Vierailija
31/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein haluat vielä seurustella, niin voit päästä elättämään jotain räväkästi tatuoitua pullukkaa YH:aa ja sen monietnistä pentulaumaa.

Olipas sulla huikean omaperäinen näkemys ja kehoitus!