Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 35 vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut.

Vierailija
22.11.2025 |

Olen elänyt sinkkuna koko elämäni, seksiä olen vain muutaman kerran harrastanut elämäni aikana.

Olen 178cm, hiukan ylipainoinen ja olen aika tavallisen näköinen. Pukeudun ehjiin tavallisiin vaatteisiin. Työskentelen duunarina 3600e saan palkkaa kuukaudessa ja joskus lisiä. Olen sijoitellut rahojani ja pian minulla on velaton asunto. Olen raitis ja introvertti. 

Olen alkanut miettimään että elänkö sinkkuna koko elämäni ajan? En ole oikeastaan koskaan lähestynyt naisia, ainoastaa nuorena oli kännipanoja ne muutamat kerrat, silloin vielä käytin alkoholia.

Onko täällä muita ikisinkkuja?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL 

Vierailija
2/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kilttis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta nii eikai se pakko ole. Ihmeellistä tosin

Vierailija
4/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes yrittänyt seurustella kenenkään kanssa. Ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen kuitenkin onnellinen ja tulevsisuus on valoisa ja sit kun kuolen niin pääsen Jeesuksen luokse. Ehkä Hän tulee jo ennen kuolemaani

Vierailija
5/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole. Olen Ap:ta vanhempi mies. Yliopistosta valmustunut asiantuntija tehtävissä ja jatko-opiskelija.

Ulkoiselta olemukseltani hoikka/ urheilullinen. Yritän tietoisesti pitää itseni psyykkisesti kuin fyysisesti kunnossa.

Yritän myös ylläpitää ja huolehtia ihmissuhteistani, jottei yksin elämiseni  johtaisi / ajautuisi yksinäisenä elämiseksi. 

En ole erityisen introvertti, enkä eksovertti, vaan jotain näiden ääripäiden väliltä, niin kuin luullakseni useimmat meistö on. 

Vierailija
6/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Tuossa iässä ehkä moni havahtuu, ettei rikasta status-miestä saakaan ja joutuvat tyytymään tavalliseen mieheen. Kaikki yh:t kannatta kiertää kaukaa, niille kelpaa kuka tahansa idiootti elättämään muiden miesten kakaroita. Kannattaa muistaa, että nämä samat yh:t hokivat koko nuoruutensa sitä mä haluan olla vaan kaveria. Nyt pitää löytää maksaja.

Nämä kommentit kertovat syyn, miksi olet, ja tukea olemaan sinkku koko ikäsi.

Annan vinkin- Vaihda miehiin, ja ota kaltaisesi. Voitte sitten yhdessä ulista ja haukkua naisia.

Noinko paljon totuus satuttaa? Oletko valinnut mieleisen viinitonkkamerkin ja kissarodun, kun loppuelämä menee yksinäisenä, rupsahtaneena mummona, joka kadehtii nuorempia naisia ja aikoja, kun pystyi pelaamaan ihmisillä.

Vierailija
7/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Tuossa iässä ehkä moni havahtuu, ettei rikasta status-miestä saakaan ja joutuvat tyytymään tavalliseen mieheen. Kaikki yh:t kannatta kiertää kaukaa, niille kelpaa kuka tahansa idiootti elättämään muiden miesten kakaroita. Kannattaa muistaa, että nämä samat yh:t hokivat koko nuoruutensa sitä mä haluan olla vaan kaveria. Nyt pitää löytää maksaja.

Itse olen jo edellä kirjoitranut Ap:n tavoin parisuhdetta kokematon mies.

Mutta en minä käy ikisinkkuudestani syyttämään ketään naista tai miestä, enkä halua arvostella saati halveksia heidän valintojaan.

Uskon, että meistä itse kukin tietää parhaiten millaisen kumppanin itselleen mahd.haluaa tai on haluamatta. Tai ellei tiedä, niin uskoo ja toivoo löytäneensä silloin kun hän tulee kohdalle ja ilmaisee itseä kohtaan, jotain vastaavaa

Olen minäkin, joskus ihmetellyt mielessäni, miten joistakin on ikimaailmassa voinut tulla pari,kysyen mielessäni, että mikähän heitäkin mahtaa yhdistää?

Sitten olen yrittänyt muistuttaa itseäni, että itsellee heistä kumpikin on toivottavasti on/ovat kumppaninsa valinneet tai eivät ainakaan minulle tai minua varten sitä ole tehneet

Vierailija
8/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikeastaan ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
9/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
10/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinä et koskaan lähesty naisia, odotatko että he lähestyvät sinua? Oletko heistä edes kiinnostunut? Pitäisikö heidän olla kiinnostuneita sinusta?

Elämän peruskysymyksiä. Kaikilla ei ole tarvetta pariutua eikä lisääntyä, mutta se tarve on yleensä sisäänrakennettu ihmiseen ihan samalla tavalla kuin eloonjäämisviettikin.

Vierailija
11/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomana miehenä tulet saamaan vain vihaa osaksesi. Koko yhdistynyt naiskollektiivi vihaa naisettomia miehiä eli "inceleitä".

Teitä naisettomia syytetään kaikesta pahasta mitä yhteiskunnassa tapahtuu, kuten kansalliskonservatiivisten mielipiteiden yleistymisestä.

Vierailija
12/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. tyhjän cv:n syndrooma. Pitäisi olla kokemusta jotta voisi saada suhteen. Ilman kokemusta ei pärjää muille hakijoille.

Vierailija
13/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on liikkeellä. Omistakin kavereista noin puolet on ikisinkkuja. Olen samaa ikäluokkaa kuin sinä. Muistaakseni viimeisimmän perhebarometrin mukaan 18-29 vuotiaista miehistä on jo yli 60 prosenttia sinkkuja, 30-40-vuotiaissa tilanne ei kovinkaan paljon kummoisempi.

Näin se nyt vaan menee. Myös itsellisten äitien määrä on kasvanut kovasti. 

Vierailija
14/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on liikkeellä. Omistakin kavereista noin puolet on ikisinkkuja. Olen samaa ikäluokkaa kuin sinä. Muistaakseni viimeisimmän perhebarometrin mukaan 18-29 vuotiaista miehistä on jo yli 60 prosenttia sinkkuja, 30-40-vuotiaissa tilanne ei kovinkaan paljon kummoisempi.

Voimaantuneet naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään. Itsellinen elämä vailla patriarkaatin kahleita on naiselle paras vaihtoehto.

Vierailija
15/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko joskus ollut kiinnostunut seurustelusta? 

Moni mies on valmis tekemään uransa eteen paljon, mutta sen toisen uran eli parisuhteen ja perheen eteen vähemmän. Tai ei osata tehdä.

Mutta ei kaikkia tarviikaan kaikki asiat kiinnostaa. Olen nainen ja tunnen pari 40+ ikisinkkua miestä. Vaikuttavat ihan tyytyväisiltä elämäänsä.  

Vierailija
16/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, noissa barometreissä viitataan sinkkutalouksiin, ei parisuhdestatukseen. Kyllä monet yksinasujat ovat kuitenkin seurustelusuhteessa vaikka eivät asukaan yhdessä.

Vierailija
17/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Joskus mietin että näinkö menee loppuelämä. Tietysti se vaatisi että joskus olisin tekemisissä ihmisten kanssa enkä tiedä kiinnostaako. Yleensä ihmiset alkaa vaan vituttamaan. 

Vierailija
18/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneet naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään. Itsellinen elämä vailla patriarkaatin kahleita on naiselle paras vaihtoehto.

Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa, sanoi jo wanha kansa ysärillä. 

Vierailija
19/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. tuo aloituksesi ei kerro sinusta oikeastaan mitään, pelkkää ulkonäkökeskeistä ja materiaan painottuvaa tekstiä.

Vierailija
20/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisettomana miehenä tulet saamaan vain vihaa osaksesi. Koko yhdistynyt naiskollektiivi vihaa naisettomia miehiä eli "inceleitä".

Teitä naisettomia syytetään kaikesta pahasta mitä yhteiskunnassa tapahtuu, kuten kansalliskonservatiivisten mielipiteiden yleistymisestä.

Kummallista. En Ap:ta vanhempana parisuhdetta koskaan kokemattomana miehenä en muista kokeneeni tunnetta, että yksikään nainen olisi osoittanut, jotenkin erityisen syvää inhoa ja vastenmielisyyttä minua kohtaan. 

Ei se tietenkään ole miellyttävä tunne ole ollut kun on esim. tullut torjutuksi ja saanut pakit, jos tai kun olen niitä ennen ennättänyt ihastua, ellen jo vähän rakastuakin toiseen...

Ei vaikka jälkeenpäin olisin tajunnut ja ymmärtänyt miksi niin kävi kuin kävi.

Omasta kokemuksesta tiedän, ettei pakkien antaminenkaan, ainakaan itselkeni ole ollut helppoa; ei vaikka niihin on tai on ollut minusta -ikävä yleistää-  , eikä vain minusta vaan objektiivisesti arvioiden hyvä, ellei erinomaisen hyvä syy.

Jos hetken yritän samaistua naisiin, jotka inhoavat ja vihaisivat meitä ikisinkkuna eläviä miehiä, niin luulen, että heidän inholleen on muitakin syitä kuin ikisinkkuutemme tai se, että emme toiveistamme tai mahd halustamme huolimatta pääse tai ole päässeet harrastamaan seksiä niinkuin haluaisimme.

Vai miksi nais(t)en pitäisi kiinnostua ja innostua miehestä, joka pitää häntä tahdottomana seksiobjektina? Tai joka arvostelee nais(t)en olemusta,valintoja tai mielenkiinnon kohteita.

Niin ja vaikka itselläni puuttuu kokemus parisuhteessa elämisesta, niin olen silti onnistunut luomaan ja ylläpitämään muita merkittäviä ihmissuhteita naisten kanssa, joten en oikein tunnista itseäni luonnehdista naiseton mies. Mutta toki se on eriasia onko nainen mahd.parisuhdekumppani vai, jollain muulla tavoin enemmän tai vähemmän läheinen.

Olen kai vähän konservatiivi kun ajattelen, että jotkin asiat kuuluvat parisuhteeseen kahden ihmisen välille, enkä edes yritä kokea  ja elää niitä kenenkään muulla tavoin läheisen kanssa toteen.