Valkoinen koti on inhottu. Miksi? Luetellaan inhokkijuttuja sisustukseen.
Kokonaan valkoisesti sisustettu koti on niin inhottu tälläkin palstalla. Marimekkoa täynnä oleva on toinen mutta mitä muita inhokkeja teillä on sisustukseen liittyen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Taulut ja kuvat seinillö, koriste-esineet jossain vitriinissä
Itse pidän taulut savusaunan seinällä ja koriste-esineet on riihen orsilla. Onko oikeaoppista?
Tykkään valkoisista seinistä ja kattoväristä, koska Suomessa on niin pimeää. Jos asuisin Espanjassa rantatalossa tykkäisin esim. turkoosista.
Valkoisen kanssa voi vaihdella kodintekstiilejä vuodenaikojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon ku keittiö ja olohuone samassa tilassa
Voit vapaasti rakennuttaa mieleisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekot ja Iittalat jne. on nättejä, ja niitä moittivat lähinnä he, jotka haluavat osoittaa olevansa porvarillisuuden yläpuolella.
Mitähän pahaa tosiaan on kauniissa suomalaisissa esineissä ja kuoseissa?
Tilanne on kääntynyt: nykyään noita tavaroita haukkuvat menevät massan mukaan.
Ikeaa sen olla pitää. Mitään suomalaista ei voi tietenkään arvostaa. Kaikki on paremmin kun on joku ulkomaan ihme.
Hyvin sanottu :) Itse taas en tykkää Ikeasta. Ne on hyvät lapsiperheessä missä oletettavasti jotain voi särkyä. Mutta tykkään että pitää olla laadukkaampaa. Vaikka mikä olisi maku niin arvostan enemmän. Arvostan paljon ihmisiä, ketkä osaa entisöidä vanhoja laatuhuonekaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä tauluja kuuluu pitää jos ei seinillä?
Kaatopaikalla
Liian pienet matot istuinryhmän yhteydessä, liian suuret ja liian korkealla olevat telkkarit.
Viuhkat, laavalamput, muoviset koirat ja muut muoviset koriste-esineet/lamput, mietelausetaulut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän taulut savusaunan seinällä ja koriste-esineet on riihen orsilla. Onko oikeaoppista?
On se parempi noin, toki kaatopaikka olis parempi
Ikeaa sen olla pitää. Mitään suomalaista ei voi tietenkään arvostaa. Kaikki on paremmin kun on joku ulkomaan ihme.