Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii, että naisystävän on vietettävä aikaa hänen lastensa kanssa

Vierailija
22.11.2025 |

Mitäs tähän kommentoitte:

Viestittelin Tinderissä ihan mukavan ja kunnollisen oloisen n. 45-vuotiaan miehen kanssa. Hänellä on vuoroviikoin 12-vuotias poika ja 15-vuotias tyttö. Hän kirjoitti, että esikoinen on ikäistään lapsellisempi ja tarvitsee vielä paljon isäänsä ja sitten taas kuopus on ikäistään kypsempi ja itsenäisempi. Hän kutsui minut treffeille. Vastasin, että mielellään lähden treffeille, mutta haluan myös rehellisesti alkuun kertoa, että etsin parisuhdetta, jossa voidaan viettää lapsivapaata kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia. Eli tarkoitan,  että voin ehkä joskus tavata miesystävän lapset, mutta en ole kiinnostunut hengaamaan heidän kanssaan sen enempää. Tähän mies vastasi, että sitten ei kannata edes tavata. Hän kirjoitti: "Mä haluan, että mun tuleva naisystävä viettää aikaa mun lasten kanssa ja luo heihin suhteen".

Mietin vaan, että eikös tuollaisilla teini-ikäisillä ole jo oma tahto? Entä haluavatko he, että joku vieras nainen ja hänen lapsensa alkavat viettää aikaa heidän kodissaan? Miten sä edes "luot suhteen" niihin lapsiin , jos ne ei halua tutustua suhun? Sen vielä ymmärtäisin, jos kyseessä olisi pienet lapset, mutta nyt on kuitenkin jo lähes aikuiset lapset kyseessä. en minä ainakaan teininä ollut kiinnostunut hengaamaan mun mutsin vaihtuvien miesystävien kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai niihin nyt jonkinlainen suhde olisi hyvä luoda, jos parisuhteessa ja ehkä jopa perheenä niiden isän kanssa eläisi? Miksi ei? 

Lue aloitus. Siinä ollaan vasta viestittelyasteella. Lapsia ei sotketa randomiin tapailuun.

Eihän tuossa ensitreffeistä puhuttukaan vaan periaatteesta.

Vierailija
22/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai niihin nyt jonkinlainen suhde olisi hyvä luoda, jos parisuhteessa ja ehkä jopa perheenä niiden isän kanssa eläisi? Miksi ei? 

Aloittajalla ilmiselvästi ei ole toiveena perustaa uusperhettä vaan löytää aikuista seuraa itselleen. Fiksu päätös.

Sitten kannattanee etsiä tosiaan lapsettomia miehiä. Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo, että rakastettu ja rakkaat lapset tulisivat hyvin toimeen.

Lasten kanssa olemiset tulee silloin kun ollaan parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla ilmiselvästi ei ole toiveena perustaa uusperhettä vaan löytää aikuista seuraa itselleen. Fiksu päätös.

Sitten kannattanee etsiä tosiaan lapsettomia miehiä. Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo, että rakastettu ja rakkaat lapset tulisivat hyvin toimeen.

Jep ja jos menee eroamaan siitä rakastetustaan eli lasten äidistä niin sitten voi elää katolilaisittain ilman sukupuolisuhteita loppuelämänsä. Siinä on sopivasti aikaa pohdiskella, mikä meni pieleen.

Vierailija
24/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tuosta liian ison numeron. Ei teinit halua tutustua vanhempien kumppaneihin, mutta kukaan isä tai äiti ei myöskään halua seurustella kenenkään kanssa, joka heti alkuun tuntuu suhtautuvan negatiivisesti uuden kumppanin lapsiin. Olisit ollut hiljaa, niin lapsista tuskin olisi tullut mitään ongelmaa.

Vierailija
25/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on koodikieltä että mies haluaa piian joka huolehtii lasten tarpeista ikäviikolla. Väistit luodin.

Me isät tiedetään, että naiset ei osaa huolehtia lapsista, ei omistaan, eikä muiden.

Vierailija
26/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole parisuhteessa! Joten ensin tapaillaan ilman lapsia! 

Vierailija
27/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12- ja 15-vuotiaat lapset eivät ole vielä läheskään aikuisia!

Mutta on tuon ikäisillä jo oma tahto. Väkisinkö niiden pitäisi viettää aikaa isän/äidin uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
28/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluaisit jatkaa tapailua? Itse ainakin jatkaisin vain matkaa, jos toiveet suhteesta eivät osu yhteen. 

Minä kyllä tapaan kumppanini lapsiakin, mutta vain, koska se on meille kaikille ok. Sovimme kumppanin kanssa asiasta vasta suhteen edettyä. Lastenkaan ei olisi pakko minua tavata, kun emme asu yhdessä. 

Jep tämäkin on outoa, että miksi takerrut mieheen, jolla on selvästi erilaiset intressit ja arvomaailma, kuin sinulla. Hyvähän se on, että on rehellinen, jotta voitte molemmat jatkaa itsellenne sopivien puolisoiden etsimistä

Vierailija
29/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan viettää kahdenkeskistä lapsivapaata parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia.

Ap

Siirry siis suosiolla seuraavaan! Helpommin saat haluamasi suhteen, kun skippaat kaikki ukot, joilla on alaikäisiä tai muuten vielä kotona asuvia lapsia. 

Vierailija
30/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua että naisystäväni tapaa lapsiani enkä itse haluaisi tavata hänen lapsiaan. Katsotaan sitten myöhemmin miten käy.

Vierailija
31/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan viettää kahdenkeskistä lapsivapaata parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia.

Ap

Eiköhän mieskin, mutta on minustakin aika outoa, jos miesystäväni kieltäytyisi viettämästä aikaa lasteni kanssa, ikinä. He ovat minulle tärkein asia maailmassa. Tapaan itsekin mielelläni miesystäväni lapsia, koska he ovat hänelle rakkaita ja on ihana nähdä hänet isän roolissa.

Vierailija
32/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein omat kersas pyöris jaloissa?

Vierailija
33/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on koodikieltä että mies haluaa piian joka huolehtii lasten tarpeista ikäviikolla. Väistit luodin.

Me isät tiedetään, että naiset ei osaa huolehtia lapsista, ei omistaan, eikä muiden.

Sehän on hyvä sitten, jatkossa ei tarvitse tehdä lapsia.

Vierailija
34/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikki naiset sellaisia kuin sun eksä on.

Vierailija
35/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa olemiset tulee silloin kun ollaan parisuhteessa.

Tietenkin. Eihän tuossakaan mies ensitreffejä käsittääkseni teinien kanssa ollut järjestämässä.

Vierailija
36/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan vielä. tietääkö mies että myös sinulla on lapsia?

Vierailija
37/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua että naisystäväni tapaa lapsiani enkä itse haluaisi tavata hänen lapsiaan. Katsotaan sitten myöhemmin miten käy.

Näin sen pitää mennä.

Vierailija
38/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies perusteli asiaa sillä, että kun lapset ovat niin paljon hänen luonaan, niin siksi ei voi erikseen viettää aikaa naisystävän kanssa. 

Mutta en mä ymmärrä, koska onhan hänellä joka toinen viikko lapsivapaata aikaa ja Johan ne naiset ovat niin isoja , että voivat olla iltaisin yksinkin kotona, jos isä käy kylässä naisystävän luona.

Ap

Jos isä tapaa lapsiaan vain joka toinen viikko niin tietysti hän haluaa silloin viettää vähäisen vapaa-aikansa heidän kanssaan eikä käydä naisystävänsä luona. Mies ja lapset ovat "paketti" joka pitää ottaa tai jättää kokonaisuutena. Lisäksi vanhemmuus ei lopu siihen kun lapset muuttavat pois kotoa vaan vanhemmuus ja suhde lapsiin jatkuu läpi elämän. Kun asiaa ajattelee tältä kannalta niin ymmärtää miksi mies haluaa itselleen kumppanin joka haluaa luoda sihteen myös hänen lapsiinsa.

Vierailija
39/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12- ja 15-vuotiaat lapset eivät ole vielä läheskään aikuisia!

Mutta on tuon ikäisillä jo oma tahto. Väkisinkö niiden pitäisi viettää aikaa isän/äidin uuden kumppanin kanssa?

Olen eri mutta monen aikuisen mielestä kyllä. Teinien mielipidettä siinä ei huomioida pätkän vertaa.

Vierailija
40/49 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja jos menee eroamaan siitä rakastetustaan eli lasten äidistä niin sitten voi elää katolilaisittain ilman sukupuolisuhteita loppuelämänsä. Siinä on sopivasti aikaa pohdiskella, mikä meni pieleen.

Voi hyvin tapailla naisia, joille sopii vähän joustavammin tapaaminen myös lapsiviikoilla lasten ollessa kotona. Sellaisiakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän