Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku mies otti minusta valokuvan kuntosalilla

Vierailija
22.11.2025 |

Joku random mies otti minusta valokuvan kuntosalilla. Tein seisten lateraaleja saman peilin edessä missä hän istui penkillä ja selasi puhelintaan koko sen saman ajan. Jossain vaiheessa hän nosti päänsä ja huomasi minut, tuijotti hetken (johon en niin kiinnitä huomiota sen ihmeemmin, kun sitä tapahtuu). Mutta sarjani viimeisessä toistossa huomasin, että hänellä oli puhelin pystyssä asennossa peiliä kohti osoittaen minuun päin eli vähän sivulle ja hän tosi nopeasti vähän säikähtäneellä liikkellä veti sen takaisin syliinsä, kun näki minun katsovan. Häkellyin tästä ja hetken vain seisoin paikallani. En tiedä miksi en saanut suuta auki ja kysyttyä, että ottiko hän juuri kuvan minusta. Jotenkin kai epäröin, että jos ei ottanutkaan ja siinä sitten syyttäisin turhaan. Lähdin vain sitten pois niin kuin aikomus oli muutenkin. Aspa ei ollut enää illalla auki. 

Onko muut kokeneet kuvaamista? Pitäisikö ne tyypit aina käräyttää? Jäi vain vaivaamaan tämä asiana, koska kuntosali on ollut turvallinen paikka käydä, vaikka siellä suurin osa miehiä ympärillä onkin. Oma mieheni sanoi, että olisi pitänyt sanoa sille miehelle jotain. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuvaa ap oli ottanu sitä ennen? 100? 1000? Enemmän?

Vierailija
22/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanu kuin 10 selfietä, 30 belfietä ja 3 minuutin herutusvideon. Tein myös smash liven missä merkkasin kaikki salin miehet jotka kiinnostelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi olla melkoinen puhelin kun sillä voi ottaa valokuvan.

Vierailija
24/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti selfien etukameralla. Et ole niin hyvännäköinen.

Vierailija
25/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kuvaajastako? Veikkaan, että ei yhtäkään. 

Itseään sen sijaan saa kuvata vaikka miljoona kertaa, ei ole sama asia ollenkaan ja jokainen täyspäinen ymmärtää tämän. 

Suurin osa salilla treenaajista ei kuvaa itseään. Ja kenenkään ei pidä kuvata muita salaa.

Vierailija
26/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla koska kaikki naiset kuvais mun pyllyä

Vierailija
27/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä myt oletkin kaunis ja haluttava! Älä anna kaikille.

Ihmisiä voidaan kuvata monissa tarkoituksissa, kuten vaikka ylipainoista, jota päästään ilkkumaan. Kyse on nyt mahdollisesta luvattomasta salakuvaamisesta tai videoimisesta, ei siitä miltä ap näyttää.

Vierailija
28/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin keikistelit persvakohousuissa.

Vierailija
29/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kuntosalilla säännöllisesti nyt 1,5 vuotta ja olen ottanut siellä tasan kaksi valokuvaa. Kyllä itsestäni, hui. Ja salaa, ettei vaan kukaan nähnyt sitä hetkeä, koska minusta on tosi nolon näköistä keikistellä siellä ja kuvata itseään. Menen sinne treenaamaan, en hienostelemaan tai kuvaamaan itseäni. 

Vierailija
30/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että otti kuvan eikä videoa?

Tai kuvan itsestään

Vierailija
31/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kuntosalilla säännöllisesti nyt 1,5 vuotta ja olen ottanut siellä tasan kaksi valokuvaa. Kyllä itsestäni, hui. Ja salaa, ettei vaan kukaan nähnyt sitä hetkeä, koska minusta on tosi nolon näköistä keikistellä siellä ja kuvata itseään. Menen sinne treenaamaan, en hienostelemaan tai kuvaamaan itseäni. 

Tää oli ap. 

Vierailija
32/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli ap. 

Ei ollut.

Oikea ap

Vierailija
33/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla koska kaikki naiset kuvais mun pyllyä

Olen käynyt saleilla jo yli 20 vuotta ja siellä kamerat välkkyny vain naisilla, miehillä harvoin puhelin edes mukana kun se jätetään kaappiin treenin ajaksi.

Vierailija
34/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet varmaan  tekemään rikosilmoituksen...MEETOO-vouhottaja tunnut olevan...

Vierailija
35/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kuvaajastako? Veikkaan, että ei yhtäkään. 

Itseään sen sijaan saa kuvata vaikka miljoona kertaa, ei ole sama asia ollenkaan ja jokainen täyspäinen ymmärtää tämän. 

Suurin osa salilla treenaajista ei kuvaa itseään. Ja kenenkään ei pidä kuvata muita salaa.

Tiedän parikin miestä, jotka kuvaavat nimenomaan omia suorituksiaan kuntosalilla. Käyvät kumpikin yöllä klo 2 - 4 välillä, jolloin yleensä on hyvin vähän tai ei ollenkaan muita. Tällöin videoihin ei osu muita. Miehet haluavat todisteita varsinkin painonnostosuorituksistaan. 

Vierailija
36/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pelkästään Suomessa oteta joka päivä vähintään satoja valokuvia naisista heidän tietämättään.

Vierailija
37/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli oma kuntosali 16 vuoden ajan mutta myin sen uudelle yrittäjälle yhdelle naiselle. Minun salilla kuvaaminen oli kielletty aina ja koko ajan. Tuosta on vaikea sanoa ottiko kuvan jos koska puhelimesta ei mitään ääntä kuulu kuvaamisen aikana. Voi tietenkin kysyä sitä myös jälkeenpäin.

Vierailija
38/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseesi ei mahdu kuvaan.

Vierailija
39/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että otti kuvan eikä videoa?

Tai kuvan itsestään

Ei olisi saanut kuvaa itsestään sillä kuvakulmalla. Hän kuvasi sivuun itsestään peilin kautta, suoraan minuun päin sivulle. Fysiikan lait sentään vielä on olemassa, vaikka säädyllisyys ja asiallisuus on kadonnut. 

Ap

Vierailija
40/59 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseesi ei mahdu kuvaan.

No totta turiset! Olisi ollutkin sula mahdottomuus saada se kuvaan mahtumaan, kun hän kuvasi minua edestä päin kun seisoin ja tein lateraaleja. 

Ap