Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinien vanhemmat! Mikä tuote on nyt eniten in?

Vierailija
22.11.2025 |

Mietin joululahjoja. En ole somessa niin en sieltäkään voi etsiä vinkkejä. Rahaa saavat kyllä mutta joitakin pieniä yllätyksiä olisi kiva keksiä. Useimmat teinit kuitenkin haluavat samanlaisia tavaroita kuin muillakin ikätovereilla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGG-kengät, Dyson, labubu-nukke (tää on ehkä vähän siinä ja siinä), stanley-muki, rhode-huulikiilto + puhelimenkuori

ainakin jotain mitä nopeasti tulee mieleen. älä anna rahaa lahjaksi, se on kovin persoonatonta ja epäkohteliaista. 

Vierailija
22/31 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustapit on unisex lahja joka trendaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse oon 14v tyttö ja mitä mun ikäisten suosiossa on niin : pandora korut ja ne helat siihen rannekoruun, Victoria secret jutut, hajuvedet kans, meikit ja lahjakortit, gina tricot vaatteet tai sinne lahjakortti, mutta mitä itse ainakaan en haluaisi niin : labubut, askartelutarvikkeet tai kirjat. Kaikki teinit tai nuoret ei tietenkään oo samanlaisia mutta tässä ns massa jutut tai eniten suositut:) toivottavasti näistä oli apua jollekkin

Vierailija
24/31 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti CAIA Cosmeticsiin

Vierailija
25/31 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton laukut

iPhone 17

Kreikan matkat

Vierailija
26/31 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kattolamppu ja kokoelma erivärisiä spraymaaleja

Vierailija
27/31 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapetus välineet

Vierailija
28/31 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Onko Pandora-korut vielä pinnalla vai jo menneen talven lumia?

On tiedä onko niinkään helat, mutta sormus ja korvakorut ovat.

Vierailija
29/31 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille tytöilleni olen ostanut tuossa iässä pyjamasetin, korvakorut, kauneudenhoitoainesetin, shampoo ja hoitoainesetin, jonkun urheilubrändin collegepaidan ja -housut, erikoislegoja.

Tänä vuonna toivottiin mm.juuri tietyn merkkistä treenipaitaa, strategialautapelia, PS5 peliä,

Vierailija
30/31 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps5-lahjakortit ja muut lahjakortit, joita facebookissa vähäosaisille  lahjoitetaan. On muodikasta esittää olevansa pa ja esitellä sitten muille, mitä kaikkea sai ilmaiseksi sinisilmäisiltä tyhmyreiltä.

Vierailija
31/31 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti CAIA Cosmeticsiin

Kardashians-klaaniin kuuluvan Kylie Jennerin meikkien kopiotuotteita, mutta ruotsalaisen julkkisperheen tyttäreltä, ja ne Kylien tuotteet on melko surkeaa tusinalaatua, niin voitte kuvitella millaista laatua nuo Caiat on :D Halvan näköistä hohtomeikkiä joka vaatii tietyn laisen keinovalon toimiakseen, eikä näytä hyvältä luonnonvalossa noista kumpikaan.

Sitä paitsi monet trendejä seuraavat nuoret ja aikuiset haluaa eettisiä, vegaanisia, luomuja tuotteita ja ennen kaikkea eläinkokeettomia tuotesarjoja. Ei minkään julkkisten