Teinien vanhemmat! Mikä tuote on nyt eniten in?
Mietin joululahjoja. En ole somessa niin en sieltäkään voi etsiä vinkkejä. Rahaa saavat kyllä mutta joitakin pieniä yllätyksiä olisi kiva keksiä. Useimmat teinit kuitenkin haluavat samanlaisia tavaroita kuin muillakin ikätovereilla.
Kommentit (31)
Anustapit on unisex lahja joka trendaa
Mä itse oon 14v tyttö ja mitä mun ikäisten suosiossa on niin : pandora korut ja ne helat siihen rannekoruun, Victoria secret jutut, hajuvedet kans, meikit ja lahjakortit, gina tricot vaatteet tai sinne lahjakortti, mutta mitä itse ainakaan en haluaisi niin : labubut, askartelutarvikkeet tai kirjat. Kaikki teinit tai nuoret ei tietenkään oo samanlaisia mutta tässä ns massa jutut tai eniten suositut:) toivottavasti näistä oli apua jollekkin
Louis Vuitton laukut
iPhone 17
Kreikan matkat
Ikean kattolamppu ja kokoelma erivärisiä spraymaaleja
Vierailija kirjoitti:
Esim. Onko Pandora-korut vielä pinnalla vai jo menneen talven lumia?
On tiedä onko niinkään helat, mutta sormus ja korvakorut ovat.
Omille tytöilleni olen ostanut tuossa iässä pyjamasetin, korvakorut, kauneudenhoitoainesetin, shampoo ja hoitoainesetin, jonkun urheilubrändin collegepaidan ja -housut, erikoislegoja.
Tänä vuonna toivottiin mm.juuri tietyn merkkistä treenipaitaa, strategialautapelia, PS5 peliä,
Ps5-lahjakortit ja muut lahjakortit, joita facebookissa vähäosaisille lahjoitetaan. On muodikasta esittää olevansa pa ja esitellä sitten muille, mitä kaikkea sai ilmaiseksi sinisilmäisiltä tyhmyreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti CAIA Cosmeticsiin
Kardashians-klaaniin kuuluvan Kylie Jennerin meikkien kopiotuotteita, mutta ruotsalaisen julkkisperheen tyttäreltä, ja ne Kylien tuotteet on melko surkeaa tusinalaatua, niin voitte kuvitella millaista laatua nuo Caiat on :D Halvan näköistä hohtomeikkiä joka vaatii tietyn laisen keinovalon toimiakseen, eikä näytä hyvältä luonnonvalossa noista kumpikaan.
Sitä paitsi monet trendejä seuraavat nuoret ja aikuiset haluaa eettisiä, vegaanisia, luomuja tuotteita ja ennen kaikkea eläinkokeettomia tuotesarjoja. Ei minkään julkkisten
UGG-kengät, Dyson, labubu-nukke (tää on ehkä vähän siinä ja siinä), stanley-muki, rhode-huulikiilto + puhelimenkuori
ainakin jotain mitä nopeasti tulee mieleen. älä anna rahaa lahjaksi, se on kovin persoonatonta ja epäkohteliaista.