IL: Yhdysvaltalaislehti: Sanna Marin on raivoissaan
Suomen entistä pääministeriä Sanna Marinia (sd) raivostuttaa se, että hänet muistetaan edelleen paremmin tanssiliikkeistään kuin saavutuksistaan pääministerinä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b30e81a4-722a-4c08-b2e2-43db942fff7b
Mistähän saavutuksista Sanna pitäisi muistaa :D Siitäkö, että ajoi Suomen kohti tätä tilannetta jossa nyt ollaan lisäämällä järjettömästi velkaa ja valtion pysyviä kuluja? Vai kenties siitä, että pääministerikautensa suurimpana saavutuksena hän rakensi itselleen jonkinlaisen "voimanaisen" brändin uhriutumalla, jonka voimalla myös pääsi helvettiin Suomesta ja koko politiikasta eikä siten tarvitse selvitellä näitä sotkuja?
Kommentit (209)
Itse muistan hänet siitä aamupalakohusta.
Kas sannahullu herännyt krapulasta.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Marin erottuu edukseen vain esiintymistaidoillaan, jotka ovat huomattavasti suomalaista poliitikkotasoa paremmat. Muuten hän on tavallista keskitasoa, paljon puhetta, vähän substanssia ja vielä vähemmän osaamista.
Marin on väärässä. Kyllä hänet muistetaan myös muistakin kohuista.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Marin erottuu edukseen vain esiintymistaidoillaan, jotka ovat huomattavasti suomalaista poliitikkotasoa paremmat. Muuten hän on tavallista keskitasoa, paljon puhetta, vähän substanssia ja vielä vähemmän osaamista.
Myös markkinointitaidot ovat hyvät, ainakin osaa valita itselleen hyvin tiimin siinä. Hänen keskinkertainen tai jopa sitä huonompi kirjansa on markkinoitu aivan häikäisevällä strategialla. Erityisesti ihailen sitä, että se on laitettu amazonissa puisevaan "julkishallinto"-osastoon, jossa sillä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet nousta kuin omaelämänkertaosastolla. Sanna taisi olla julkistaloudessa aivan väärällä alalla. Markkinointi olisi selvästi hänen ominta alaansa.
Sanna on kaunis ja hyvä tanssiin, ootte vaan kaikki kateellisia.
Minä en äänestä Marinia enkä halua häntä Suomeen mutta onhan Suomessa aika sairas tapa kommentoida poliitikkoja. Ei ennen ollut tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Jutun kirjoittaja Jiri. H. on kyllä todella epäilyttävän näköinen heppu. Mikä lie menneisyytensä. 😄
Demaritaustainen.
Taloudesta ei tajua yhtään mitään, oli suuri vahinko suomelle, lukekaa mitä Björn sanoi hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavutuksia kuten hänen luovuttamat Hornetit Zelenskyille? Maskitilaukset Jylhältä ja Sarmastelta?
Milloin Hornetit on luovutettu? Ei S.M. ole ollut pm enää 2,5 vuoteen. En löytänyt tuollaista uutista, laitatko linkin.
Ei luovutettukaan, mutta meni lupailemaan tuollaisia, ilman mandaattia.
Ei lupaillut vaan sanoi että asiasta voi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Minä en äänestä Marinia enkä halua häntä Suomeen mutta onhan Suomessa aika sairas tapa kommentoida poliitikkoja. Ei ennen ollut tällaista.
Kerroppa kuka poliitikko aiemmin saksasi vastaavasti? Hakkarainen kyllä sai vastaavan kohun aikaan tanssimalla ilman paitaa. Pitäisikö Sannulia käsitellä sukupuolensa takia eri tavalla? Sitäkö yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että et ole mitään, missään, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Taloudesta ei tajua yhtään mitään, oli suuri vahinko suomelle, lukekaa mitä Björn sanoi hänestä.
Lukekaa mitä B.W. itse tekee, veroparatiisi ym.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ennen vain mm.pilkattiin viihdeohjelmissa Martti Ahtisaaren kävelytapaa kuin koulukiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ennen vain mm.pilkattiin viihdeohjelmissa Martti Ahtisaaren kävelytapaa kuin koulukiusaajat.
Mutta Ahtisaari oli mies! T: Sannulin kannattajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse muistan hänet siitä aamupalakohusta.
Aamupalat ja saksaaminen, siinäpä hieno poliittinen perintö. Taipuuko Lindtman samaan?
Moukka. Joka ainut edellinen pääministeri sai ilmaiset aamupalat. Käytäntö oli poiseteettu ,mutta Marinille sitä tietoa ei papereissa ollut.Tämä aisa näin tarkkaan tutkittiin. Sen minkä Marin kerkerkesi etua käyttää hän maksoi välittömästi takaisin. Jäikö tästä vielä jotain epäselvää niin kysy ja käy lukemassa. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa kuka poliitikko aiemmin saksasi vastaavasti? Hakkarainen kyllä sai vastaavan kohun aikaan tanssimalla ilman paitaa. Pitäisikö Sannulia käsitellä sukupuolensa takia eri tavalla? Sitäkö yrität sanoa?
Tanssiko hän ilman paitaa siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä taas homosanomien suojatyöpaikasta palkkansa saava idiootti poistaa asiallisia kirjoituksia.Ei ihme että Sanomalla menee huonosti.
Sulla on outo käsitys asiallisuudesta, yksikään poistettu kommentti ei ole ollut asiallinen.
Sinun käsityksesi asiattomuudesta on "sisältää kritiikkiä Sanna Marinista". Mutta myös naisjohtajia on voitava kritisoida. Johtajuuden kriteeriksi ei voi riittää se, että tekonahkatakissa lukee "BossLady".
N58
Tarkoitat kai Jimi Holmberg. Jutun kirjoittaja.