Onko täällä ihmisiä jotka nauttivat koronapassi ajasta?
Pidittekö itseänne parempana kun pääsitte paikkoihin joihin passittomat ei päässeet? Hävettääkö jälkeen päin?
Kommentit (26)
Mulla oli passi ja käytinkin sitä pari kertaa muistaakseni, jossain museossa ainakin kysyttiin. No en nyt erityisemmin nauttinut, mutta en inhonnutkaan. Oikeastaan rehellisesti sanottuna pidin korona-aikaa mielenkiintoisena ja kivana vaihteluna tylsään tavalliseen arkeen verrattuna. Ainoastaan vanhojen vanhempien puolesta huolestutti, mutta itsestäni en ollut huolissani. Otin kaikki tarjotut rokotteet, en tosiaan ole mikään hysteerikko eikä mikään nostanut tunteita pintaan kuten joillakin yhä näköjään. Olen ihan tyytyväinen siihen, miten asiat hoidettiin Suomessa - vaikka ainahan parantamisen varaa on ja toivottavasti opittiin jotain vastaisuuden varalle.
Ei ollut mitään passia tai vilkkuja enkä yhtään rokotustakaan ole ottanut. Elämäni ei muuttunut koronan aikaan oikeastaan mitenkään. Oli ihan huippua, kun jouluna 2020 oli hyvä syy viettää joulu omissa oloissa. Koronan sairastin vasta 2022, sain sen ilmeisesti työkaverilta joka oli rokotettu moneen kertaan ja silti sai sen ja tuli töihin tartuttamaan ainakin minut. Vajaan viikon olin taudissa, eikä se ollut flunssaa kummempi.
Saiko siitä jonkun passin? Hitto en ole pitänyt tärkeänä kun ei ole mieleen jäänyt. Mukavia aikoja kun sai olla rauhassa kotona
Korona-aikaan oli kätevää, kun pitkässä kassajonossa aivasti niin jono lyheni heti ainakin puolella. Käytin tätä melko usein.
Korona-aika oli pelottavaa, koska silloin valkeni, kuinka tyhmiä suurin osa ihmisistä on. Järkensä menettäneitä. Kaikki ns. arvot lensi romukoppaan ja täysin perusteeton pelko otti vallan. Oltiin valmiita vaikka tunkemaan keskitysleireille kanssaihmiset vain oman pelon takia ilman mitään järkevää perustetta. Ei tarvitse ihmetellä, miten hirmuhalinnot saa kannatuksensa. Surullista oli havaita taas kerran, kuinka juuri ns. eliitti on altteinta kaikelle sekoilulle. Se perusraksajamppa säilytti paremmin järkensä kuin joku korkeastikoulutettu ihminen. Näinhän se on aina ollutkin ja psykologiassa ilmiö tunnetaan hyvin. Se tuntuu vaan oudolta, että juuri koulutetut ihmiset on altteimpia hurahtamaan, vaikka heillä pitäisi olla enemmän kykyä arvioida tilannetta itse.
On taas päästy osastohoidosta.