Kun tuli muutama kilo lihasta huomasin jännän ilmiön: Naiset tuntuvat suht useasti ikään kuin nopeasti tsekkaavan katsonko heitä.
Ennen vetivät ohi kuin liikennemerkistä. Ei ne nytkään hymyilemään ala tms. mutta näyttää pikemmin siltä, että tarkastavat kiinnitinkö minä heihin huomiota. Otan tämän positiivisena muutoksena.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
6v salia takana. Nyt viimeisen parin vuoden aikana huomannut miten paljon lihasmassa saa naisilta huomiota. Olen jo vanha 43v ukko. Mutta huomaan päivittäin miten 18-60v naiset katselee ja flirttailee.
Varmaan koska kauhuissaan katsovat jotain bull mentulan näköistä kirvesmurhaajaa.
Minäkin jo viisi vuotta kasvattanut lihaksia salilla. Ei oo päässäkään vikkaa, vikkaa sii yhtään vikkaa. Kiveksetkin on vaikkei nyt näykkään. Naiset kyllä tykkää.
https://fi.pinterest.com/pin/30117891237467709/
Olen siis about tuossa kuosissa. Pukeudun suht istuviin vaatteisiin niin ehkä se kroppa sieltä jotenkin on hahmotettavissa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6v salia takana. Nyt viimeisen parin vuoden aikana huomannut miten paljon lihasmassa saa naisilta huomiota. Olen jo vanha 43v ukko. Mutta huomaan päivittäin miten 18-60v naiset katselee ja flirttailee.
Varmaan koska kauhuissaan katsovat jotain bull mentulan näköistä kirvesmurhaajaa.
Mä olen naturaali. Just siinä rajoilla etten halua enempää lihasta. 180cm 88kg. 10% rasvat.
Mua kiinnostaisi tietää että miten luet tilanteen niin, että nainen tsekkaa tsekkasitko sinä hänet? Miten se on erilainen tilanne kuin se, että nainen vain tsekkasi sut?
Höpöhöpö, älkää nyt viitsikö vanhat ukkelit! Ei ne naiset teitä katso kuin säälien korkeintaan. Että mitä nuokin huru-ukot kuvittelee tuolla pullistelulla saavuttavansa..
Vierailija kirjoitti:
https://fi.pinterest.com/pin/30117891237467709/
Olen siis about tuossa kuosissa. Pukeudun suht istuviin vaatteisiin niin ehkä se kroppa sieltä jotenkin on hahmotettavissa.
-ap
Ja sitten sä heräsit ja katsoit peiliin..
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, älkää nyt viitsikö vanhat ukkelit! Ei ne naiset teitä katso kuin säälien korkeintaan. Että mitä nuokin huru-ukot kuvittelee tuolla pullistelulla saavuttavansa..
No se on kyllä jännä että 42v sain seksiä mm 20v naiselta. Ilman rahaa vaihtoa. Tää on jännä asia naiset usein vähättelee lihasten vaikutusta mutta kyl sen huomaa että kiinnostaa.