Kauanko teillä pannaan?
Rehellisesti. Kuinka monta työntöä mies kestää, ennenkuin laukeaa?
Kommentit (37)
Ei kyllä montaa minuuttia, kyllä oli viime kerta mahtava, 10 kuivan päivän jälkeen, ihan kuin nuorena joskus.
Esileikkiä ja vaimolle ensin orgasmi ~10-15min, sen jälkeen yhdyntää n. 10-15min (vaimo laukeaa 2-3x lisää) ja tämän jälkeen vaimo yleensä hoitelee minut loppuun (joskin usein mulla ei ole lupaa laueta, tämä on täysin vaimon kontrollissa ja sekös minua kiihottaa kun vaan edgettää minua lisää) käsin/suulla, n. 10min
Normi kesto noin 10 minuuttia. Jos olen masturboinut tai liikaa kännissä, se kestäisi loputtomiin. Ei vaan laukea. Yleensä silloin lopetellaan 15-20 minuutin kohdalla.
yleensä 5-15min riippuen onko hänellä haluja vai ei.
sivu panon kanssa yleensä 15-20min. (joskus pitempäänkin)
Vierailija kirjoitti:
Normi kesto noin 10 minuuttia. Jos olen masturboinut tai liikaa kännissä, se kestäisi loputtomiin. Ei vaan laukea. Yleensä silloin lopetellaan 15-20 minuutin kohdalla.
Miks pitää lopettaa. Ihanaa jos joskus harvoin joku kestää pitkään. Mun kokemuksen mukaan melkein kaikki tullut aina nopeasti. Muutama hassu kestänyt vähä pidempään ja pari ihan kunnolla pitkän ajan. Ihanaa vaihtelua ku mies jaksaa painaa kunnolla. Ja mun p*llu kyllä jaksaa ottaa vastaan eikä liukkaria tarvi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei panna lainkaan vaimon tahdosta.
Meilläki aika harvoin ja silloinkin tuntuu, että minun mieliksi. Silti vaimo tulee muutamassa minuutissa.
Jos pelkästä yhdynnästä puhutaan, niin ensimmäinen kerta yleensä minuutin kaksi. Sitten kun aletaan uudelleen yhdyntään, niin menee paljon kauemmin. En ole kellottanut tarkkaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää lopettaa. Ihanaa jos joskus harvoin joku kestää pitkään. Mun kokemuksen mukaan melkein kaikki tullut aina nopeasti. Muutama hassu kestänyt vähä pidempään ja pari ihan kunnolla pitkän ajan. Ihanaa vaihtelua ku mies jaksaa painaa kunnolla. Ja mun p*llu kyllä jaksaa ottaa vastaan eikä liukkaria tarvi ikinä.
Asia selvä Pena
Mennään usein (ei aina) saman hyväksi havaitun kaavan mukaan ja se on aivan okei, 10v suhteen jälkeen vieläkin aktiivista seksiä muutaman kerran viikossa normikausina ja lähes päivittäin esim. lomilla.
Aloitus suutelemalla, toistensa kimppuun käymällä ja siitä genitaalien hyväilyyn - usein varmaan joku 3-4 min
Nainen ottaa suihin - sama aika
Minä nuolen naista - sama aika
Pannaan ensin lähärissä naiselle orkku - about sama aika tai muutama min pitempään
Vikaksi nainen menee perse pystyyn ja panen takaapäin oman orkun - tuossa toimituksessa ei paria-kolmea minuuttia pitempään mee ellen keksi erityistä syytä yrittää väkisin pitkittää, näin kiihottava se näky on.
15-20 min luokkaa yhteensä. Eikä mitään väärää siinä. Olen kyllä myös ennen harrastanut näitä tunnin sessioita kun olen ollut uuden jännittävän kumppanin kanssa, johon olen halunnut tehdä vaikutuksen jne.
Yhdyntää ensin 5-10 minuuttia ja sen jälkeen 15-30 minuuttia jokaisella uusintakerralla. N37
2,78 sekuntia on ennätys kestossa. Edellinen ennätys oli 2,56 sekuntia jonka rikottiin tänä vuonna. Ensi vuodelle tavoitellaan maagista 3 sekunnin kestoa joka lienee lähellä maailman ennätystä . On siinä jo paikat hellänä sellaisen maratonin jälkeen .
Kuinka monta työntöä?
Noin 4-5. Se on siinä.
Ei puhu. Ei ynise eikä ilmaise mitään. Ei suutele. Ei koskettele. Ei katso silmiin. Tuijottaa ääneti pääni yli seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä joskus tulee lopetettua, vaikka itse ei ole lauennutkaan. Nainen ottaa suihin ja nuolen pimpsaa, kunnes pyytää munaa sisään. Rauhallisella temmolla ensin muutaman sentin työnnöillä hiljakseen kokonaan sisään. Nopeempaa panoa ja sit taas välillä kiusaavan hitaasti. Naiselle näin monesti tullut parikin orkkua. Tämä siis lähärissä, siitä yleensä siirrytään panemaan takaa ja nainen saa tässäkin yleensä vielä. Itse kyllä tässäkin monesti laukeen, nainen ei välttämättä sit kerkiä mukaan. Ja enemmän naista tuntuu häiritsevän minun laukeamattomuus kuin itseäni. Ja kyllähän tähän menee usein se yli tunti. Onko se sitten jonkun mielestä jyystöä, mutta me ainakin tykätään. Ja tämähän se tärkein on yhteensopivat elimet ja halut. Ja vielä tähän lopettamiseen laukeamattomuuden jälkeen.. ollaan yleensä tässä takaapäin vaiheessa, kun sitten siinä laukean eikä nainen ole välttämättä pääse perille, eikä laukea, niin seksi kyllä loppuu siihen, koska sen orgasmin jälkeen ei kyllä munaa enää voi työnnellä. Mutta ei häntä haittaa, vaikkei sit enää saanutkaan. Mut hei paneminen on ihanaa nautintoa sopivan ihmisen kanssa ja tämän toivoisin kokemuksena kaikille.
Olipa pitkä löpinä. Varmaankin alapeukkua pukkaa, mut ei haittaa. Seksi on ihanaa, nauttikaa, niin teen minä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei panna lainkaan vaimon tahdosta.
Puhdas '0'= on ollut normaali (tahti viim.15v).
sormetus 5-10min, paneminen 5-10min
Niin pitkään kun voimat riittää. Vanhemmiten tunto kullista kadonnut eikä nalli pala juuri koskaan. Joskus turhauttaa mutta mitä sitä ei vaimon hyväksi tekisi. Nautin silti.
Työntöä, minuutteja noin 0,27.