Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää haisee hyvälle kalaruoalle onko vaginoosi?

Vierailija
21.11.2025 |

Tää kuulostaa ihan provolta, mutta ei ole sitä vaan ihan oikea asia. En kehtaa asiaa kysyä keltään ettei mulle naureta. 

Tiedän että jos alapäästä tulee " paha kalamainen haju " niin kyseessä on vaginoosi. 

Nyt oon huomannut että välillä mun alapäästä tulee hyvä kalamainen haju. Vähän niin kuin paistetut kalapuikot, mutta mieto. Jopa niin hyvä, että alkaa ajatella, että pitäiskö tehdä kalapuikkoja. Se tuoksu ei voi tulla muualta, koska en ole tehnyt aikoihin kalaruokia. 

Muita oireita ei ole ja haju lähtee pesemällä, mutta palaa aina välillä. Muita oireita ei ole, ei kutinaa, ei kirvelyä tms. 

En viittis turhan takia ostaa kalliita vaginoosivoiteita niin siksi kysyn että onko kellään kokemusta tällaisesta? 

Mietin että jos jättää hoitamatta, mutta pitäiskin hoitaa versus että ei ole mitään. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan AP:n pakko olla trolli, kun kyselee käykö mehun sijaan sokeriton limppari.

Vierailija
42/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuvottava kun puhut rumilla ilmaisuilla. Naiset ei puhu noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käy lääkärissä, niin saat varmistuksen. Mulla oli bakteerivaginoosi ja sain siihen kahdet lääkkeet. Itse en edes huomannut koko asiaa, mutta vuositarkastuksessa tuli ilmi. 

Lääkäriin on vaikeaa päästä ellei maksa yksityisestä. Ei ole varaa. Mä myös elän siinä käsityksessä, että ne lääkkeet on reseptivapaita nykyään. Sellaisia voiteita/voidemaisia ampulleja joita saa apteekista. En viitsis niitäkään turhaan ostaa. 

T: AP

Vierailija
44/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kuvottava kun puhut rumilla ilmaisuilla. Naiset ei puhu noin. 

Mitäs rumaa olen muka sanonut? 

Vierailija
45/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Onhan AP:n pakko olla trolli, kun kyselee käykö mehun sijaan sokeriton limppari.

Tää on ehkä huonointa päättelyä koskaan. 

Vierailija
46/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä mietin viikon, että viitsinkö tätä täältäkään ruveta kyselemään kun täällä on nykyään pelkkiä typeryksiä jostain Ylilaudalta. 

Alkaa tuntua siltä, että tein virheen. 

Vierailija
47/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalapuikoille haisee? Tä?

Niin sellainen tuoksu joka on vaikka keittiössä kun siellä on paistettu kalapuikkoja mutta miedompi. Eli sen paistetun leivityksen ja miedon kalan tuoksu niin että paistaminen ja ehkä syöminenkin on loppu jo, mutta vielä voi haistaa että täällä on äsken syöty kalapuikkoja. 

Etkö tiedä miltä kalapuikot tuoksuu? En osaa paremmin selittää. 

Tuota ööööööh, siis mitä ihmettä?

Paistetut kalapuikot. Keitetyt perunat ja kermaviilikastike. 

Etkö ole koskaan syönyt? 

Mitä ihmettä itsellesi. Ihan perus ruokaa. 

Vierailija
48/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh, Jorma 🙄

En ole Jorma enkä muukaan mies eikä tää mun mielestä ole edes hauskaa. Ne lääkkeet tähän maksaa yli 20e ja kun ei ole mitään kirvelyä niin mietin asiaa tarkkaan. 

Ei kaikki alapäähän liittyvä asia ole provoa tai vitsi. T: AP, 42v nainen. 

Aa, okei. No nyt uskomme, että toosasi tuoksuu ihanalle kalaruoalle 🙄

No ei se aina, mutta välillä tulee sellainen tuulahdus. Lähinnä silloin kun käyn vessassa niin sellainen välillä tuoksahtaa kun istun pöntölle. Sitten pesen tietty ja saattaa mennä aikaa ennen kuin ilmiö palaa.

Mulla on joskus ollut vaginoosi, mutta silloin se haju on erilainen, sellainen paha ja myös valkovuoto on erilaista sekä kirvelee. 

Tämä on erila

Naapuri tekee kalapuikkoja ja tuoksu tulee teidän vessaan ilmastoinnin kautta. 

Case closed. 

Vierailija
49/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Naapuri tekee kalapuikkoja ja tuoksu tulee teidän vessaan ilmastoinnin kautta. 

Case closed. "

🤦

Vierailija
50/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten saisimme ap:n miehen kiinnostumaan velvollisuuksistaan. Säännöllisesti käytetty vagina ei kenties vaginoosoituisi niin helposti?

Asia on juurikin päinvastoin.

Vierailija
51/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalapuikoille haisee? Tä?

Niin sellainen tuoksu joka on vaikka keittiössä kun siellä on paistettu kalapuikkoja mutta miedompi. Eli sen paistetun leivityksen ja miedon kalan tuoksu niin että paistaminen ja ehkä syöminenkin on loppu jo, mutta vielä voi haistaa että täällä on äsken syöty kalapuikkoja. 

Etkö tiedä miltä kalapuikot tuoksuu? En osaa paremmin selittää. 

Tuota ööööööh, siis mitä ihmettä?

Paistetut kalapuikot. Keitetyt perunat ja kermaviilikastike. 

Etkö ole koskaan syönyt? 

Mitä ihmettä itsellesi. Ihan perus ruokaa. 

Porkkanaraastetta, etikkapunajuuria ja maustekurkkuja kylkeen. Tuli nälkä!

Vierailija
52/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Pirkan karvojenpoistovoide haisee jauhelihakastikkeelta. Älä ainakaan sitä yhdistä tähän. Tulee muuten surf and turf vagina. Sitä ei kukaan halua. Yöh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän