Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää haisee hyvälle kalaruoalle onko vaginoosi?

Vierailija
21.11.2025 |

Tää kuulostaa ihan provolta, mutta ei ole sitä vaan ihan oikea asia. En kehtaa asiaa kysyä keltään ettei mulle naureta. 

Tiedän että jos alapäästä tulee " paha kalamainen haju " niin kyseessä on vaginoosi. 

Nyt oon huomannut että välillä mun alapäästä tulee hyvä kalamainen haju. Vähän niin kuin paistetut kalapuikot, mutta mieto. Jopa niin hyvä, että alkaa ajatella, että pitäiskö tehdä kalapuikkoja. Se tuoksu ei voi tulla muualta, koska en ole tehnyt aikoihin kalaruokia. 

Muita oireita ei ole ja haju lähtee pesemällä, mutta palaa aina välillä. Muita oireita ei ole, ei kutinaa, ei kirvelyä tms. 

En viittis turhan takia ostaa kalliita vaginoosivoiteita niin siksi kysyn että onko kellään kokemusta tällaisesta? 

Mietin että jos jättää hoitamatta, mutta pitäiskin hoitaa versus että ei ole mitään. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap alkaa selvästi ärtyä. Mutta minäkin ehdottaisin spermaa, kun kerran harmittelet sitä. Mutta, sitten sinulla onkin mies. Missä sperma?

Ahaa, ap vastasikin jo, miestä ei kiinnosta. Voi nyt. Harmittaa puolestasi.

Vierailija
22/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tarvitset tosiaan apua, mutta täältä.

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveydenhoito/mielen…

Aika ilkeää. 

Jos kellään ei ole mitään kokemusta mun kuvaamasta asiasta eikä siihen liittyvää kommentoitavaa, niin ei tarvitse kommentoida. 

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häädän aina vaginoosit pois kropasta lavallisella ananaslonkkua.

Vierailija
24/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, heh, Jorma 🙄

En ole Jorma enkä muukaan mies eikä tää mun mielestä ole edes hauskaa. Ne lääkkeet tähän maksaa yli 20e ja kun ei ole mitään kirvelyä niin mietin asiaa tarkkaan. 

Ei kaikki alapäähän liittyvä asia ole provoa tai vitsi. T: AP, 42v nainen. 

Aa, okei. No nyt uskomme, että toosasi tuoksuu ihanalle kalaruoalle 🙄

Vielä se, että tää on mun tulkinta ja kuvaus siitä hajusta. Mun mielestä se ei haise pahalle enkä osaa sitä paremmin kuvata. Mieto tuoksu, ei muita oireita. 

En tajua, miten tämä voi olla näin tavatonta? 

Vierailija
25/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ap, ketjusi oli niin mehevä, etten voinut olla kommentoimatta.

Spermaaja

Vierailija
26/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tytöt kertoi, että pillupieruja rupsauttelemalla helpottaa. Ne varmasti tietävät mistä puhuvat, sillä ne olivat aivan saatanan läskejä tyttöjä! Siis TODELLA isoja! Suorastaan massiivisia!

Vierailija
27/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ananasmehua ehdottaneelta kysyisin että mikäli se auttaa tähän niin käykö Ananas light limu vai pitääkö olla ihan tuoremehua?

Toivon pikaista vastausta että ehtii kauppatilaukseen joten jos joku muu tietää niin saa myös vastata 

Lopeta jo.

Sun ei tarvitse kommentoida mitään tähän. Meillä on miehen kanssa kauppalista Whatsappissa ja hän käy kaupassa kun tulee töistä. Olis kiva saada se tieto siksi mehun suhteen pian.

t: AP

Avuton olet.

Ai koska en tiedä käykö ananaslimu vai pitääkö olla mehua? En oo koskaan aiemmin edes kuullut tällaista vinkkiä. 

Ainoastaan se vinkki on tuttu että jos on virtsis niin karpalomehu voi auttaa oireisiin, mutta itse en suosittele sitä siihen vaan antibiootteja. 

Vierailija
28/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten saisimme ap:n miehen kiinnostumaan velvollisuuksistaan. Säännöllisesti käytetty vagina ei kenties vaginoosoituisi niin helposti?

Vierailija
29/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap alkaa selvästi ärtyä. Mutta minäkin ehdottaisin spermaa, kun kerran harmittelet sitä. Mutta, sitten sinulla onkin mies. Missä sperma?

Niin, ei niitä miehiäkään aina kiinnosta. 

Mä en kyllä ymmärrä tota sperman suosittelua muutenkaan tähän. 

Vierailija
30/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei niitä miehiäkään aina kiinnosta. 

Mä en kyllä ymmärrä tota sperman suosittelua muutenkaan tähän. 

Mun ukko suosittelee spermaa kurkkukipuun ja flunssan ennaltaehkäisyyn.

Vierailija
31/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa sperman tuputtaminen. 

Mulle on enää epäselvää kolme asiaa joihin ootan vastausta: 

1. Tarviiko olla ananasmehu, vai käykö limu? 

2. Onko haittaa jos ottaa kuurin vaginoosiin vaikka ei olisikaan vaginoosia? 

3. Jos muita oireita kuin mieto kalapuikkomainen tuoksu ei ole, riittääkö avuksi mehun juonti ja tiiviimmät pesut vai pitääkö myös ottaa se kuuri? 

Viisastelut voi jättää sikseen. Kiitos. 

Vierailija
32/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos sun mies ei pane sinua ku haiset🤢

Vierailija
33/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten saisimme ap:n miehen kiinnostumaan velvollisuuksistaan. Säännöllisesti käytetty vagina ei kenties vaginoosoituisi niin helposti?

Ei seksi ole mikään velvollisuus. Mun parisuhde ei kuulu tähän asiaan. Voitte lopettaa sen miettimisen. 

Vierailija
34/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ananasmehua ehdottaneelta kysyisin että mikäli se auttaa tähän niin käykö Ananas light limu vai pitääkö olla ihan tuoremehua?

Toivon pikaista vastausta että ehtii kauppatilaukseen joten jos joku muu tietää niin saa myös vastata 

Sokerinen limsa ruokkii hiivaa ja huonoja bakteereja. Ihan paras oikeasti olisi puolukka- tai karpalomehu, makeuttamaton. Ja lopeta makean syönti.

Vierailija
35/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Sun ei tarvitse kommentoida mitään tähän. Meillä on miehen kanssa kauppalista Whatsappissa ja hän käy kaupassa kun tulee töistä. Olis kiva saada se tieto siksi mehun suhteen pian.

Avuton olet.

Mielisairas se on, ei muuta. Kunhan huvikseen taas postaa tätä paskaa.

Mun mielestä te vaikutatte enemmän mielisairailta. Luulette että tiedätte kuka olen ja mitä olen tai en ole postannut aiemmin. 

En ole etsimänne henkilö. Kuka ikinä hän onkaan. En ole helsinkiläinen. 

Vierailija
36/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Ananaslonkerokin käy 👍

No tuskinpa. Se on muuten pahaa. Olen kerran maistanut ja se riitti. 

Vierailija
37/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos sun mies ei pane sinua ku haiset🤢

En usko että se on ees mitään haistanut. Ei liity asiaan. T: AP

Vierailija
38/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista haiseeko alapääsi, vai nivusesi (esim se vaginan ja jalan välinen yhtymäkohta)

Vierailija
39/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalapuikoille haisee? Tä?

Niin sellainen tuoksu joka on vaikka keittiössä kun siellä on paistettu kalapuikkoja mutta miedompi. Eli sen paistetun leivityksen ja miedon kalan tuoksu niin että paistaminen ja ehkä syöminenkin on loppu jo, mutta vielä voi haistaa että täällä on äsken syöty kalapuikkoja. 

Etkö tiedä miltä kalapuikot tuoksuu? En osaa paremmin selittää. 

Tuota ööööööh, siis mitä ihmettä?

Vierailija
40/52 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokerinen limsa ruokkii hiivaa ja huonoja bakteereja. Ihan paras oikeasti olisi puolukka- tai karpalomehu, makeuttamaton. Ja lopeta makean syönti.

Light limua olin ajatellut. Sokeritonta siis. En syö paljon makeaa. 

Varmaan sitten joku Kaskein mehu vois olla hyvä.  Vaikka nää mehut kuulostaa kyllä aina vähän uskomushoidoilta ja tulee kalliiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi