TV,n tarjonta nykyää. En jaksa enään tositv skeidaa
Ennen oli paremmat ohjelmat, ritari ässä, ihmemies, dallas, dynastia yms jne jne... tositv on pas##
Kommentit (32)
Ylellä on pitkästä aikaa ollut hyviä sarjoja. Briteistä eikä mitään jenkkikuraa.
Aloita katsomalla Areenassa poika joka katosi. Huippu
Pluto tv.ssa on ihmemies ja paljon muitakin vanhoja sarjoja.
Jep. En katso mitään ohjelmaa missä on suomi nimessä.
Tuon Tosi Tv kuran voisi jo kuopata.
30 erilaista kisailuohjelmaa. Kuka tippuu seuraavaksi....Riittää jo !
Tosi tv ei ole oikeasti totta vai kuinka ne kamerat sattuvat olemaan juuri paikalla kun tapahtuu jotain.
Tosi tv aikakausi saa mennä ohi.
Kuka simua käskee katsomaan niitä?
Olet niin oikeassa, ja meitä on paljon. Ne tosi-TV paskat ovat vain niin halpoja tehdä verrattuna kunnon ohjelmiin.
Samaa mieltä aloittajan kanssa, en katso itse mitään tosi teeveetä, aivan kamalaa kuraa. Samoja naamoja pyörii joka ohjelmassa. Samat läskipäät lässyttämässä näissä ohjelmissa, ihmettelen myös, että Yle näyttää kanavillaan todella surkeaa ohjelmaa, Sohvaperunoita sun muuta kuraa, aivan järkyttävää rahojen tuhlausta.
Katson nykyään enemmän You Tubesta asiasisältöä, onneksi löytyy hyviä keskusteluohjelmia, Ylen vassari näkemystä ei kiinnosta katsella.
Nainen 55 vuotta
Ennen lähetys alkoi klo 17 ja klo 22 jälkeen oli testi kuvaa.
Hyvä jos oli tunti katsottavan arvoista ohjelmaa illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kuka simua käskee katsomaan niitä?
Simua ei kukaan käske.
Tosi-tv:tä ja helvetisti mainoksia. Jotain katsottavaa silloin tällöin, mutta ei paljon jaksa telkkaria enää katsella muuta kuin tallenteilta, että saa mainokset hypättyä yli.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tv ei ole oikeasti totta vai kuinka ne kamerat sattuvat olemaan juuri paikalla kun tapahtuu jotain.
Tosi tv aikakausi saa mennä ohi.
Heh, kunhan ai kuran aikakausi alkaa kunnolla, niin tuut katsomaan näitä taaksepäin telkkarin kulta aikana.
Jep. Aina ihmettelen, miten joku noita tositeeveehömppiä jaksaa katsella. Mutta olen eräässä 10 hengen kaveriporukassanikin ainoa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa Tempparit, BB, Kardashianit ja mitä näitä nyt on. Kaikki muut seuraavat niitä kieli pitkällä ja juoruavat uusimmista käänteistä. Korkeakoulutettuja ihmisiä kuitenkin...
Ilmeisesti siis ovat todella suosittuja, kun niitä pyörii telkkarissa kymmeniä erilaisia vuodesta toiseen?
Big Brother oli alkuaikoina hyvä. mut joo nykyään ei tuu oikeen mitään !!
Tv on tunteen siirto väline. Radio on tiedonsiirto väline. Joskus on ihan hyvä jättää aivot narikkaan. Itse tykkään lukea kirjoja.
Eihän BB ohjelmaa enää ole tullut muutamaan vuoteen. Nää tosi tv ohjelmat muistuttavat toisiaan. Ja paljon samat ihmiset niissä on. Sellaset julkkikset joilla ei ole kunnon ammattia.
Minä katson enää uutiset, joskus jonkun ajankohtaisohjelman. Kevyestä viihteestä vain Rillit huurussa-komediaa tai muuta köykäistä, ehkä jonkun ruoanlaitto-ohjelman. Usein on TV kiinni koko päivän tai vasta vain illalla uutisista eteenpäin.
Pääasiassa olen siirtynyt palstakeskustelijaksi ja YouTuben katselijaksi, koska tavalliset ihmisetkin tekee parempia videoita elämästään kuin nykyiset tv-ohjelmat on.
Aika moni tosi-tv on vieläpä käsikirjoitettu joten ei ihme jos kamerat sattuvat h-hetkellä kuvaamaan. Myös vain elämää on käsikirjoitettu ja voi olla että artistin biisivalintoja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Tosi Tv kuran voisi jo kuopata.
30 erilaista kisailuohjelmaa. Kuka tippuu seuraavaksi....Riittää jo !
Niin. Seurataan, kun julkkikset tienaa rahaa tekemättä mitään työtä.
Tekevisiossa ei ole koskaan ollut mitään katsomisen arvoista.
Sontalaatikko.