Miten suhtaudut että moni ei arvosta lainkaan sitä julkisuutta mitä saatiin Sannan aikana vaan jaksaa puhua velasta?
Kommentit (10)
Jep, hienoa. Maksetaanpa ylimitoitettuja julkisen puolen maksuja enemmän arvokkaalla julkisuudella, niin voidaan verojakin laskea kaikilta. Voin kuvitella miten sossun perustantta palkkapäivänä hymisee tyytyväisyyttään kun tuli taas roppakaupalla julkisuutta tilille!
Vierailija kirjoitti:
Niin että millä tavalla se Marinin tuoma julkisuus on sitten ollut vaikka hyväksi mulle, tavalliselle, hänen halveksimalleen työssä käymälle boomerille?
Älä aina ajattele mitä sinä saat. Esimerkkinä vaikka Marin itse, hän hyötyi ja sai heti työpaikan.
Minua ei kiinnosta pintakiilto politiikassa vaan ASIASISÄLTÖ. Minua kiinnostaa SUOMALAISTEN ASIOIDEN hoito ei ITSENSÄ ESITTELY.
Nainen 55 vuotta
No mainitse yksi hyvä asia Marinista kansan hyväksi tehdystä työstä.
Se koronasekoilu ei ole oikea vastaus.
Miksi kutsut entistä pääministeriä etunimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että millä tavalla se Marinin tuoma julkisuus on sitten ollut vaikka hyväksi mulle, tavalliselle, hänen halveksimalleen työssä käymälle boomerille?
Älä aina ajattele mitä sinä saat. Esimerkkinä vaikka Marin itse, hän hyötyi ja sai heti työpaikan.
Moni on itsekäs ja ajattelee vain itseään
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsut entistä pääministeriä etunimellä?
Miksi ei saisi kutsua etunimellä entistä pääministeriä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pintakiilto politiikassa vaan ASIASISÄLTÖ. Minua kiinnostaa SUOMALAISTEN ASIOIDEN hoito ei ITSENSÄ ESITTELY.
Nainen 55 vuotta
Useimpia naisia kiinnostaa kuvat ja toisaalta ei kiinnosta asiasisältö