Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat etoajatukset mielessä

Vierailija
21.11.2025 |

Mä olen viimeisen vuoden, kaksikin pyöritellyt eroajatuksia mielessä. Me ei miehen kanssa puhuta nykyään yhtään mitään, kaikki jutut on pinnallisia tai mietitään mitä tänään syötäisiin ja mitään sen syvällisempää miehestä ei saa enää irti. Oon yrittänyt kertoa, että tarviin vähän muutakin keskustelua ja en voi enää hyvin tässä suhteessa, mutta mies sulkeutuu ja alkaa vältellä, kun pitäisi käydä vakavampia keskusteluja suhteen jatkosta. Vetoaa aina siihen, että on väsynyt ja ei voi itsekään kovin hyvin (miehellä terveysongelmia.) Hän kuulemma "yrittää panostaa", mutta käytännössä hänen panostusta suhteeseen ei näy. Ennen häntä sentään kiinnosti kuunnella ja keskustella. Nykyään minä olen ainoa, joka tätä suhdetta yrittää ylläpitää ja musta tuntuu, että heitän kohta hanskat tiskiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
2/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu että ei se siitä enää kummemaksi muutu niin parempi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa/kuunnelkaa sellainen kirja kuin Rakkauden Logiikka, Eira Eklund-Mikola, "Vahvista parisuhteen tunneyhteyttä." Toimii.

Vierailija
4/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa/kuunnelkaa sellainen kirja kuin Rakkauden Logiikka, Eira Eklund-Mikola, "Vahvista parisuhteen tunneyhteyttä." Toimii.

Tuskin auttaa, mikäli mä luen tän ja mies on liian "väsynyt", että jaksaisi keskittyä.

Vierailija
5/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä niin ihmettelen näitä valittavia naisia. Mulla esim. oli yksi kaveri, joka puhui miehestään ja suhteestaan siihen tyyliin, että "en ole rakastunut, mutta hän on hyvä mies", "katson kavereiden miehiä ja mietin että ovat paremman näköisiä", jne. Sitten mies ilmoitti hänelle löytäneensä toisen ja haluavansa erota. Kaveri oli ihan puulla päähän lyöty, että mistä tässä nyt on kyse, kun ei heillä ollut mitään ongelmia, mies on sika jne. Muistutin hänelle varovasti, mitä hän itse oli miehestä puhunut, ja vastaus oli että "ihan sataprosenttisen varmasti en ole ollenkaan tuonut esiin noita ajatuksia, hän ei tiedä niistä mitään", yms. 

Miten tyhmäksi nää vaimot miehiään oikein luulee? 

Ap:kin ihan hirveästi yrittää, mutta mies ei tee mitään. Ei ihan suoraan sanottuna kuulosta siltä, että ap:kaan mitenkään holvaisi rakkautta miehensä niskaan.

Vierailija
6/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä niin ihmettelen näitä valittavia naisia. Mulla esim. oli yksi kaveri, joka puhui miehestään ja suhteestaan siihen tyyliin, että "en ole rakastunut, mutta hän on hyvä mies", "katson kavereiden miehiä ja mietin että ovat paremman näköisiä", jne. Sitten mies ilmoitti hänelle löytäneensä toisen ja haluavansa erota. Kaveri oli ihan puulla päähän lyöty, että mistä tässä nyt on kyse, kun ei heillä ollut mitään ongelmia, mies on sika jne. Muistutin hänelle varovasti, mitä hän itse oli miehestä puhunut, ja vastaus oli että "ihan sataprosenttisen varmasti en ole ollenkaan tuonut esiin noita ajatuksia, hän ei tiedä niistä mitään", yms. 

Miten tyhmäksi nää vaimot miehiään oikein luulee? 

Ap:kin ihan hirveästi yrittää, mutta mies ei tee mitään. Ei ihan suoraan sanottuna kuulosta siltä, että ap:kaan mitenkään holvaisi rakkautta miehensä niskaan.

Vaikea holvata rakkautta miehen niskaan, kun eilen kysyin, että puhuttaisiinko ja vastaus oli, että "en jaksa taas tätä jankutusta. Haista paska." Menee motivaatio itseltä ihan täysin, kun toinen ei välitä, että mulla on huono olo tässä suhteessa.

Vierailija
7/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
8/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikea holvata rakkautta miehen niskaan, kun eilen kysyin, että puhuttaisiinko ja vastaus oli, että "en jaksa taas tätä jankutusta. Haista paska." Menee motivaatio itseltä ihan täysin, kun toinen ei välitä, että mulla on huono olo tässä suhteessa."

No tuollaista nyt ei kenenkään tarvitse kuunnella. On ihan asiatonta haistatella.

Toisaalta säälin myös näitä miehiä, joiden vaimot aina haluaa puhua ja keskustella suhteesta. Itsekään en kestäisi sellaista ollenkaan. Sitä suhdetta voi myös hoitaa ihan vain olemalla mukava ja antamalla toiselle tilaa.

Vierailija
9/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Aloituksesta luulin että ap:tä oksettaa.

Vierailija
10/10 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Aloituksesta luulin että ap:tä oksettaa.

Heh. Sinne jäi kirjoitusvirhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi