Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkivirkailija oli sanonut kaverilleni, että korot loppuvuonna 6-7 %

Vierailija
18.04.2007 |

Uskotko sinä sen? En tiedä, haluaako kaverini pelotella minua (otettiin juuri iso asuntolaina) vai onko pankkivirkailija ollut oikeasti tuota mieltä.



Me ollaan kyllä varauduttu koron nousuun, eli ei tuo korko meitä vararikkoon veisi, mutta itse en kuitenkaan usko noin suureen koron nousuun näin lyhyellä aikavälillä. Luulen, että loppuvuonna noin 5 % luokkaa. Mitäs mieltä muut on?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi