Lue keskustelun säännöt.
Pankkivirkailija oli sanonut kaverilleni, että korot loppuvuonna 6-7 %
18.04.2007 |
Uskotko sinä sen? En tiedä, haluaako kaverini pelotella minua (otettiin juuri iso asuntolaina) vai onko pankkivirkailija ollut oikeasti tuota mieltä.
Me ollaan kyllä varauduttu koron nousuun, eli ei tuo korko meitä vararikkoon veisi, mutta itse en kuitenkaan usko noin suureen koron nousuun näin lyhyellä aikavälillä. Luulen, että loppuvuonna noin 5 % luokkaa. Mitäs mieltä muut on?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla