Lue keskustelun säännöt.
Miksi täällä palstaillee hullut?
Kommentit (4)
Siis oletteko huomanneet millaisen riippuvuussuhteen tähän palstaan saa, ihan huomaamattaan? No, täällä saa tuuletella hyvien tapojen rajoissa aroistakin aiheista, kun maailma muuten pännii, kakarat ei tottele ja ukko lähti taas kaljalle. Niinkúin meillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
välillä kyllä myös tuntuu et täällä palstailee ihmiset, joillon tosi hauska huumorintaju. Eli kyllä näitä juttuja saa hihittää oikein kunnolla. Ei kai kukaan niitä ota tosissaan?
ja MUISTAKAA HYMYILLÄ KAUPASSA JA ULKONA VASTAANTULEVILLE! JOS NE KATTOO TEITÄ OUDOSTI, NIIN NE ON IHAN VARMAAN AV:n PORUKKAA! :)
Ja parempihan se on että ne hullut on täällä eikä esim. kirveen kanssa metrossa... eiks vaan?