Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä palstaillee hullut?

Vierailija
18.04.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parempihan se on että ne hullut on täällä eikä esim. kirveen kanssa metrossa... eiks vaan?

Vierailija
2/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko huomanneet millaisen riippuvuussuhteen tähän palstaan saa, ihan huomaamattaan? No, täällä saa tuuletella hyvien tapojen rajoissa aroistakin aiheista, kun maailma muuten pännii, kakarat ei tottele ja ukko lähti taas kaljalle. Niinkúin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kyllä myös tuntuu et täällä palstailee ihmiset, joillon tosi hauska huumorintaju. Eli kyllä näitä juttuja saa hihittää oikein kunnolla. Ei kai kukaan niitä ota tosissaan?

Vierailija
4/4 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja MUISTAKAA HYMYILLÄ KAUPASSA JA ULKONA VASTAANTULEVILLE! JOS NE KATTOO TEITÄ OUDOSTI, NIIN NE ON IHAN VARMAAN AV:n PORUKKAA! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan