Minkä tv-sarjan haluaisit vielä telkkariin
Kommentit (92)
80-luvun Twilight Zone, tässä katsellut muutaman jakson jotka löysin öhöm netistä ja ollut aivan timanttia. Sanoisinpa jopa Outer Limitsiä paremmaksi jossa oli kuitenkin aika usein sellaisia tylsiä jaksoja.
Dallas ja Dynastia. Siskoni on noita olis myös kiva. Se toki pyörii Pluto Tv:llä, mutta vaikea seurata kun jaksot pyörii non stoppina. Ylellä 90-luvulla tullut Tuoksun taikaa olisi myös hyvä katseltava.
Vierailija kirjoitti:
80-luvun Twilight Zone, tässä katsellut muutaman jakson jotka löysin öhöm netistä ja ollut aivan timanttia. Sanoisinpa jopa Outer Limitsiä paremmaksi jossa oli kuitenkin aika usein sellaisia tylsiä jaksoja.
Tuo Äärirajoilla (The Outer Limits) oli ihan jännä ysärillä. Välillä oli kyllä tylsiäkin jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Mustat ja punaiset vuodet
Kate and Allie
Elämä voittaa
Bill Cosby show
Tyttökullat
BILL COSBY RAISKARIN KYLLÄ UNOHDAN.
Asema 62 (meniköhän numero oikein)
Liisa ihmemaassa, 80-luvulta, Liisa oli punamekkoinen. Mulla on nää lehdet ja albumit yhä.
Ylämaan kettu ja Toinen jalka haudassa.
Vierailija kirjoitti:
kaikki muut suosikkini olen hankkinut dvd-boxeina mutta tätä ei löydy. Olisi kiva katsoa uudestaan että minkä takia sitä tuli pentuna pelättyä.
... niin mitä sarjaa.
kaikki muut suosikkini olen hankkinut dvd-boxeina mutta tätä ei löydy. Olisi kiva katsoa uudestaan että minkä takia sitä tuli pentuna pelättyä.