Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei siitä vaurioidu jos joutuu päiväkotiin!

Vierailija
18.04.2007 |

Se vaurioituu pikemminkin siitä, kun perheessä on väkivaltaa, alkoholiongelmia, päihdeongelmia ym.



Tässä elämässä on kuulkaa ihan oikeita ongelmia, miksi ette puutu näihin te, jotka fanaattisesti tuomitsette päiväkotiin lapsensa hoitoon laittaneet?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani en laittais mistään hinnasta.

Vierailija
2/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pienet reppanat ovat todella säälittävä näky päiväkotien pihalla. Kellä on oikeasti sydäntä laittaa 1-2 -vuotias päivähoitoon :( Ja älkää vaan sanoko, että oli pakko ja plaa plaa.... Voiko kaiken mitata rahalla? Älkää hyvät ihmiset tehkö lapsia, jos teillä ei ole aikomustakaan/varaa hoitaa heitä edes 3 ensimmäistä vuotta kotona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Et varmaankaan, ainakaan toivottavasti, kirjoittanut edellistä ihan tosissasi?!

Vierailija
4/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule niillä 3v on paljon isompia sopeutumisvaikeuksia hoitoon kuin 1-2v.



Huoh. Ja miettikää muita Euroopan maita, joissa ä-loma 3kk:tta tai ei lainkaan. Suomessa sentään asiat parhaiten ja jengi jaksaa vali vali sitä va li vali tätä.



Menkää vaikka siivoon ja tiskaan loppuillaksi kiitos

Vierailija
5/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1½v sen sijaan on niin äidin perään, että hoitoonvieminen on yhtä tuskaa. Hän itkee, hän ei nuku, hän ei syö, huutaa äitiä vaan. Olenkin jäämässä taas hoitovapaalle kesäkuussa ainakin vuoden loppuun asti.

Vierailija:


Kuule niillä 3v on paljon isompia sopeutumisvaikeuksia hoitoon kuin 1-2v.

Vierailija
6/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä taas jaksetaan jeesustella. Vaurioituvat my ass..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein mun 49v ukon hoitoon ja mies istui ja ruikutti perse paljaana siinä ovensuussa, kun mä käynnistin autoa. Ja koko ajan oli parkunut ja huutanut mun perään. Että se vasta vaikeeta oli!

Vierailija
8/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotiäiti ja tämä aika on nyt aikaa lapsilleni. Mun (ja rahan) aika tulee sitten joskus tulevaisuudessa.



t. kotiäiti ja lapset 3v. ja 1,5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Huoh. Ja miettikää muita Euroopan maita, joissa ä-loma 3kk:tta tai ei lainkaan.

Vierailija
10/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sitä sitkuttelis jos se ois millään maailman tavalla mahdollista mutta kun ei ole. Tää ei tunnu menevän kaaliin niille jotka elelee miestensä rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää riskiä kiintymyssuhdevaurioihin. Lapsen emotionaalinen kehitys ei silloin etene suotuisasti. Turvaton kiintymyssuhde lisää elämän stressitilanteissa riskiä masennukseen, ahdistuneisuuteen ja loppuunpalamiseen sekä erilaisiin addiktioihin. Tietenkään kaikkien lasten kanssa ei näin tapahdu, mutta jos lapsen geneettinen perimä on haavoittuva ja lapsen kasvuympärisössä muutkin riskitekijät kasaantuvat (mm. avioero, sairastuminen, koulukiusaaminen...), ei välttämättä tarvita montaakaan tällaista riskitekijää kun lapsi alkaa oireilla psyykkisesti. Mitä turvallisempi kiintymyssuhde, sitä paremmat lähtökohdat se antaa elämälle. Suomalaisilla lapsilla muuten noin puolella on turvallinen kiintymyssuhde - joka toisella ei siis sellaista ole!

Vierailija
12/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kyllä kai sitä sitkuttelis jos se ois millään maailman tavalla mahdollista mutta kun ei ole. Tää ei tunnu menevän kaaliin niille jotka elelee miestensä rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mihin niitä rahoja nyt niin tarvitaan TÄSSÄ ELÄMÄNVAIHEESSA?

Vierailija
14/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opiskellu viimeiset 4 vuotta. Eli minimiäpr ja näin. Mites teillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole peruskoulutuksesta kiiinni eikä varallisuustasosta.

Vierailija
16/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mä oon opiskellu viimeiset 4 vuotta. Eli minimiäpr ja näin. Mites teillä?

Vierailija
17/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tee tiukkaakaan

Vierailija
18/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te asutte jossain Kemissä..

Vierailija
19/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on asiat kunnossa ei lapsi vaurioidu hoitoon viemisestä!

Kyllä näihin asioihin vaikuttavat aikas monet tekijät!

Vierailija
20/35 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pullollaan vaurioituneita kansalaisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän