Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiskaupparikoksia tutkiva poliisi rskannut asiakkaansa kuulusteluhuoneessa

Vierailija
20.11.2025 |

Todella kuvottavaa toimintaa ja etenkin ihmiskaupparikoksia tutkivalta, valta-asemassa olevalta henkilöltä ja vielä työtehtävän aikana. Onko alun perinkin kiinnostunut tuosta työalueesta vääristä syistä, löytää itselleen helppoja uhreja? Vähän sama kuin nämä ahdistelevat ja asiakkaisiin kajoavat lääkärit. Käsittämätöntä. 

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011640829.html

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko muka ainoa jonka mielestä tuossa sai rikollinen tasan mitä tilasikin? Enkä ole mies jos joku sitä epäilee. Enemmänkin saisi mielestäni tehdä silmä silmästä -meiningillä. 

Nainen jota jo valmiiksi paritetaan ihmiskaupan piirissä sai mitä tilasikin? Kyllä on julma ihmiskuva joillain

Riippuu taas täysin mistä lähteestä uutisesi luet, harmillisen epäselviä nuo tästäkin tapauksesta ovat kieltämättä taas olleet. Itse elän siinä käsityksessä, että kyseessä oli ns. "mama" eli ihmiskauppias, joka piti paritetut tytöt ruodussa ja kaupan käynnissä - tässä asemassa olevat harvoin ovat suomessa itse mitenkään paritettuina(olen jopa livenä ravintoaolosuhteissa itse todistanut tuota touhua aikanaan).

Perustan käsitykseni useampiin uutislähteisiin, joku korjatkoon jos olen pahasti hak

Täähän se on että kaikki rotat on erityisen innokkaasti naisia vainoamassa ja rankaisemassa. 

Vierailija
42/42 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tätä. Nainen valehtelee.

Perustelet varmaan sillä, että epäilty on kantispoliisi, ja uhri mahdollisesti muualta tullut.

Mitäs jos poliisi onkin tummahipiäinen, ja uhri eloveena? Uskotko nyt?

Luuletko oikeasti, että alan puolustua kuvitteellista skenaariota vastaan?

Tuo nainen on rikollinen. Ymmärrätkö? Rikollinen. Hänen etuihinsa kuuluu saada häntä tutkiva ja kuulusteleva poliisi vaikeuksiin.

Jos on tapahtunut raiskaus, siitä on yleensä todisteita. Selittelyt ei auta. Miehethän tappaa itsensä, kuten Epstein teki. Kun tietää jääneensä tarpeeksi pahaan pulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän