Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Persuhulluus pilaa elämäni, en jaksa

Vierailija
20.11.2025 |

Avaan koneen aamulla ja olen koneella siihen asti kun käyn nukkumaan. Unirytmi on täysin sekaisin ja elän jatkuvassa univelassa. Tätä on jatkunut nyt noin 5 vuotta ja tilanne on pahentunut entisestään.

Kaikki kotityöt jää tekemättä ja muutenkin elämä valuu ihan hukkaan. Tahtoisin päästä opiskelemaan, mutta tällä menolla ei siitä tule yhtään mitään. Minulla olisi aikaa lukea pääsykokeisiin 24/7 (olen työtön) mutta tuhlaan aikani netissä. Jos kone on kiinni, olen tosi levoton ja sitten tulee joku "pakottava tarve" öyhätä persuista. Sitten jämähdänkin siihen loppupäiväksi. Tuntuu, että persuhulluus on pilannut aivoni, en osaa enää keskittyä mihinkään.

Olisiko jollakin konkreettisia neuvoja miten tästä voi selvitä. En jaksa tätä paskaa enää. Hajottaisin tietokoneeni, mutta tarvitsen sitä hoitaakseni virallisia juttuja (pankki ym. muut vastaavat). APUA!?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta PS äänestäminen ja lopeta öyhöttäminen persujen hyväksi niin siitä se paraneminen alkaa😅

Ei kun öyhään palstalla persuja vastaan.

T: Ap

Ethän öyhää vaan heidän puolesta. Kaikki koskaan täällä käyneet tunnistavat sinut persuseni😅

Mitä helvettiä selität?

Niin että lopeta se persujen puolesta öyhöttäminen niin alkaa helpottaa. Tämänkin öyhötysaloituksen olisit voinut jättää tekemättä.

En minä öyhötä persujen puolesta vaan niitä vastaan. Miksi yrität kääntää asioita päälaelleen? Juurihan minä sanoin että haluaisin apua tämän persuhullu

Sä olet persuli niin säälittävän tyhmä, ettet osaa edes trollata kuin persuksi.

Vierailija
22/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta PS äänestäminen ja lopeta öyhöttäminen persujen hyväksi niin siitä se paraneminen alkaa😅

Ei kun öyhään palstalla persuja vastaan.

Ethän öyhää vaan heidän puolesta. Kaikki koskaan täällä käyneet tunnistavat sinut persuseni😅

Mitä helvettiä selität?

Niin että lopeta se persujen puolesta öyhöttäminen niin alkaa helpottaa. Tämänkin öyhötysaloituksen olisit voinut jättää tekemättä.

En minä öyhötä persujen puolesta vaan niitä vastaan. Miksi yrität kääntää asioita päälaelleen? Juurihan minä sanoin että haluaisin apua tämän persuhullu

Kyllä sinä öyhötät persujen puolesta kuten tämäkin aloitus osoittaa😅 kannattaa lopettaa ennen kuin mielenterveys järkkyy pahemmin. Saat hulluun persuuteesi apua vain itseltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persutarallallaa, persulla vain voi silmät niin loistaa, pimppoja kun, hän mulkoilla saa, vaahtoa vain, kun puntista tuppaa, persulla on jo tanassa. 

Magattipersut ne vaan tällaisia kirjoittelee kun toinen pyytää apua ihan aidosti ongelmaansa.

Palstapersu on maailman surkein trolli😂😂😂

Vierailija
24/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin aloittajaa hullupersuksi - luulen vieläkin.

Se on Persuhullu.

Tai paremmin sanottuna hullu persu.

Ei, vaan se on Persuhullu.

Hullu persu

Vierailija
25/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te toverit lopettaa minun kiusaamiseni ja persuksi haukkumisen? Minulla on paha olo ja haluan pois Silakkaliikkeen toiminnasta ihan oikeasti. Ei tämä ole mikään vitsin aihe vaan totista totta.

Vierailija
26/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te toverit lopettaa minun kiusaamiseni ja persuksi haukkumisen? Minulla on paha olo ja haluan pois Silakkaliikkeen toiminnasta ihan oikeasti. Ei tämä ole mikään vitsin aihe vaan totista totta.

Vierailija
27/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haukut minua turhaan persuksi. Tajuatko että en saa nukuttua enkä tehtyä mitään kun ei enää keskittymiskyky riitä ja tulee heti pakottava tarve palata palstalle? Tämä ei ole enää kivaa. Kyllähän sinä tiedät miten mukavalta se tuntuu kun olet parveilemassa toverien kanssa ja heittelet parven kanssa nopeaa tahtia persuja vastaan suunnattuja viestejä niin että niiden parin persun jutut hukkuvat siihen tulvaan mitä me saadaan parnaillaan aikaan parvena? Mutta kun en pysty enää mihinkään muuhun :(

Vierailija
28/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että persu teki valituksen. 

Niin se tekikin. Persuilla on pahin pakkomielle persuista.

Vierailija
29/29 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haukut minua turhaan persuksi. Tajuatko että en saa nukuttua enkä tehtyä mitään kun ei enää keskittymiskyky riitä ja tulee heti pakottava tarve palata palstalle? Tämä ei ole enää kivaa. Kyllähän sinä tiedät miten mukavalta se tuntuu kun olet parveilemassa toverien kanssa ja heittelet parven kanssa nopeaa tahtia persuja vastaan suunnattuja viestejä niin että niiden parin persun jutut hukkuvat siihen tulvaan mitä me saadaan parnaillaan aikaan parvena? Mutta kun en pysty enää mihinkään muuhun :(