Sinä joka häpeät kehoasi. Miksi häpeät ja jätätkö juhlia tai tapaamisia väliin sen takia?
Itse olen lihava ja vähävaraisena ei ole mahdollisuutta ostaa kivoja/sopivia vaatteita. Epäsopivissa ei ole kiva mennä kun saa katseita osakseen. Lisäksi häpeän huonokuntoisia käsiäni ja kynsiä ja juhlissa on hankala piilottaa niitä.
Jätän juhlia/tapaamisia väliin aina kun vaan mahdollista. Keksin aina jonkun hyväksyttävän tekosyyn.
Kommentit (3)
Minä nyt olen vain vartaloltani sellainen roteva ja leveäharteinen, mutta lyhytjalkainen. Aina sanotaan, että minihame saisi jalat näyttämään pitemmiltä. Ei toimi minulla. On liian suuri epäsuhta liki paljaiden kinttujen ollessa näytillä ja niihin yhdistettynä massiivinen selkä ja hartiat leveät kuin ladonovet.
En tiedä, mikä tyyli sitten pukisi parhaiten. Minä en löydä yhtään hyvää piirrettä ulkonäössäni. Siksi ei tule pahemmin hankittua vaatteita ja juhkiinkin menen vain pitkin hampain.
Mulla on rumat sääret. Pidän siksi löysiä housuja helteelläkin. Pellava on hyvä mutta inhoan silittämistä. Oken myös lyhyt joten pitkät mekot ei sovi. Normaalipainoinen kuitenkin olen.