Varattu nainen osoittaa kiinnostusta
Varattu olen itsekin, väljähtänyt avioliitto joten valehtelisin jos väittäisin etten ole yhtään kiinnostunut tästä toisesta.
Kertokaa kauhutarinoita miten tästä ei seuraa mitään hyvää että pysyn kaidalla tiellä. Kiitos.
Kommentit (10)
Minä laittaisin mällit sisään heti tilaisuuden tullen.
Kokemukseni on, että varattuja naimalla saa parhaat orgasmit. Siinä on joku korkeampi pohjavire. Vielä jos paljaalla saa, tuntuu kuin olisi ekstaasissa.
Papparainen kirjoitti:
Kokemukseni on, että varattuja naimalla saa parhaat orgasmit. Siinä on joku korkeampi pohjavire. Vielä jos paljaalla saa, tuntuu kuin olisi ekstaasissa.
Näin on.
Eli ap, go for it. Et kadu. Saat parempaa seksiä kuin koskaan ennen, tai jälkeen.
Minä olen juuri tälläinen, tuskin kuitenkaan sama?
Olen varattu ja syvästi ihastunut toiseen mieheen. En ole koskaan tuntenut vastaavaa himoa ketään muuta kohtaan.
Hän on viime aikoina vastannut pitkiin katseisiini ja tuo katse tuo perhoset vatsanpohjalle.
Haaveissani kuvittelen mitä tekisin hänelle sängyssä ja että seksi hänen kanssaan olisi taivaallista.
Jos olisit ihastukseni kohde, sanoisin myös, että tee aloite ja lähesty häntä.
Täällä eletään vain kerran.
Toivottavasti kukaan ei ota näitä huolettomia neuvoja tosissaan. On täällä myös ketjuja joissa kuvaillaan kuinka se elämä romahtaa pettämisen seurauksena. Itse yritän painaa sellaisia kommentteja alitajuntaan.
On ihan normaalia elämän kiertokulkua. Ota innolla ja huoletta onkeesi mikäli nainen on nuorempi kuin vakkarinaisesi.
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia elämän kiertokulkua. Ota innolla ja huoletta onkeesi mikäli nainen on nuorempi kuin vakkarinaisesi.
Kyllä voi olla vanhempikin. Kokemus kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri tälläinen, tuskin kuitenkaan sama?
Olen varattu ja syvästi ihastunut toiseen mieheen. En ole koskaan tuntenut vastaavaa himoa ketään muuta kohtaan.
Hän on viime aikoina vastannut pitkiin katseisiini ja tuo katse tuo perhoset vatsanpohjalle.
Haaveissani kuvittelen mitä tekisin hänelle sängyssä ja että seksi hänen kanssaan olisi taivaallista.
Jos olisit ihastukseni kohde, sanoisin myös, että tee aloite ja lähesty häntä.
Täällä eletään vain kerran.
Voi miten ihana nainen. Tee sinäkin aloite, ja lähesty ihastustasi!
Saat ihanaa pimpsaa ja jumalaisia orgasmeja.