Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on suhteessa, jonka sisimmässään tietää päättyvän eroon?

Vierailija
20.11.2025 |

Odotatteko jotain tiettyä rajapyykkiä, jolloin eroaminen on helpompaa (esim. lapset muuttaa kotoa) vai onko kyse siitä että ei ole vaan voimia erota vielä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin etten jaksa miehen käytöstä loputtomiin, mutta aina vain toivoin miehen muuttuvan ja uskoin hänen lupauksiaan. Yleensä kun luulin asioiden menevän vihdoin parempaan ne alkoivatkin mennä paljon huonompaan. Lopulta mies jätti minut itse. 

Vierailija
2/4 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on ihan hyvä ja siinä ei varsinaisesti ole mitään vikaa. Olen kuitenkin näin 17 vuoden avioliiton aika alkanut huomaamaan niin ärsyttäviä toimintatapoja puolisolla että uskon niiden tulevaisuudessa vielä johtavan eroon. Asiasta on keskusteltu, että minua häiritsed todella paljon. Eroa en kuitenkaan ole ottanut puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Naimisiin menemisestä on pari vuotta, ja olen jo vakaasti sitä mieltä, että se oli virhe. Onneksi on avioehto. Tavallaan siis aavistin tämän lopputuloksen jo silloin. Mies on umpimielinen, jäyhä ja täysin menettänyt kiinnostuksensa seksiin. Tuntuu että asun jonkun pahantuulisen teinipojan kanssa. En kuitenkaan yksinkertaisesti jaksa erota tässä kohtaa, koska kuormitustekijöitä on niin paljon muutenkin. 

Vierailija
4/4 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aktiivinen ja vaativa koira, jonka kanssa kumpikaan ei pärjäisi yksin. Vähän veikkaan että ero tulee kun koirasta aika jättää. Silloin ei ole enää oikein mitään yhteen sitovaa tekijää. Ajattelin ensin hakeutua töihin toiselle paikkakunnalle ja jos miehelle ei tule siinäkään vaiheessa edes mieleen että suhdetta pitäisi ehkä jotenkin hoitaa niin ero on luonteva seuraava askel siinä vaiheessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan