Muita, jotka eivät mene kuntosalille, koska oma ulkonäkö hävettää?
En halua, että kukaan näkee mua niissä ihme asennoissa ähertämässä. Eikä voi piiloutua hiustenkaan alle, kun ne pitäisi pitää kiinni treenin aikana.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siis luulet, että tuntemattomat ihmiset on sinusta niin kiinnostuneita, että vain tuijottaisivat sinua tekemässä juttuasi? Et ole oikeasti niin kiinnostava. Kukaan ei ole. Salille mennään suorittamaan. Narsismin piirre tuollainen luulo.
Olen poikkeuksellisen ruma, joten kyllä joku varmasti katsoisi, että "ohhoh, onpa tolla outo kroppa".
Ap
Ei katso.
Mä oon 4 vuotta käynyt säännöllisesti salilla ja kukaan ei ole siellä kiinnostunut kun omasta suorituksestaan.
Ei edes ne teinit. Ne vertailevat itseään toisiin teineihin.
Pikemminkin sieltä on saanut paljon ystäviä ja moikkaustuttuja. Sama tavoite jokaisella. Saada parempi kunto ja sen myötä parempi elämä.
Rohkeasti mukaan vaan.
Aivan varmasti katsoo. Niin paljon kommentteja olen näistä mun vioista saanut kanssaihmisiltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siis luulet, että tuntemattomat ihmiset on sinusta niin kiinnostuneita, että vain tuijottaisivat sinua tekemässä juttuasi? Et ole oikeasti niin kiinnostava. Kukaan ei ole. Salille mennään suorittamaan. Narsismin piirre tuollainen luulo.
Olen poikkeuksellisen ruma, joten kyllä joku varmasti katsoisi, että "ohhoh, onpa tolla outo kroppa".
Ap
Ei katso.
Mä oon 4 vuotta käynyt säännöllisesti salilla ja kukaan ei ole siellä kiinnostunut kun omasta suorituksestaan.
Pikemminkin sieltä on saanut paljon ystäviä ja moikkaustuttuja. Sama tavoite jokaisella. Saada parempi kunto ja sen myötä parempi elämä.
Rohkeasti mukaan vaan.
Aivan varmasti katsoo. Niin paljon kommentteja olen näistä mun vioista saanut kanssaihmisiltä.
Ap
Sun kanssaihmiset on ihan eri asia kuin tuntemattomat ihmiset salilla. Ne muut ihmiset siellä salilla ovat tekemässä omaa treeniään, eivät tarkkailemassa muita treenaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei katso.
Ro
Sun kanssaihmiset on ihan eri asia kuin tuntemattomat ihmiset salilla. Ne muut ihmiset siellä salilla ovat tekemässä omaa treeniään, eivät tarkkailemassa muita treenaajia.
Juurihan tuo yksikin kertoi tarkkailevansa jopa muiden treenaajien meikin määrää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltanut nuorempana mennä. Lopulta silloinen mieheni lähti mukaan. Nyt olen käynyt 4 vuotta salilla ja siellä ei ketään kiinnosta ei sitten yhtään ketä muita siellä on.
Onhan siellä kaikenlaisia tuijottajia, naureskelijoita ja kuvaajia.
Ap
Olen käynyt tämän neljän vuoden aikana seitsemällä eri salilla enkä ole koskaan nähnyt noita.
Olen käynyt salilla kolmen vuoden aikana viidesti ja salakuvaajia olen nähnyt kahdesti, kyylääjiä on riittänyt joka kerta. Nauraa eivät päin naamaa ainakaan uskaltaneet.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltanut nuorempana mennä. Lopulta silloinen mieheni lähti mukaan. Nyt olen käynyt 4 vuotta salilla ja siellä ei ketään kiinnosta ei sitten yhtään ketä muita siellä on.
Ap
Olen käynyt tämän neljän vuoden aikana seitsemällä eri salilla enkä ole koskaan nähnyt noita.
Olen käynyt salilla kolmen vuoden aikana viidesti ja salakuvaajia olen nähnyt kahdesti, kyylääjiä on riittänyt joka kerta. Nauraa eivät päin naamaa ainakaan uskaltaneet.
eri
Tämä.
No täällä on yksi, jolla on himputin kova kynnys salille lähtemiseen sen takia, että pelkään että mulle nauretaan. Jotenkin on jäänyt se mieleen, kun Belorf kuvasi salilla toista kuntoilijaa ja laittoi kuvan vttuilujen kera someen.
Olen ylipainoinen, huonokuntoinen ja sen ikäinen, että tajusin, että mun olisi vähän pakko lähteä kohentamaan lihaskuntoa. Järki kyllä sanoo, että älä välitä muista, ne tekee omaa juttuaan, mut tunteet rimpuilevat vastaan.
En minäkään uskalla salille, uimaan tai minnekään ryhmäliikuntaan koska olen niin ruma. Vaikken olekaan ylipainoinen, olen liikunnallisesti lahjaton ja vartalo ei ole todellakaan kauneusihanteiden mukainen. Niin ja tukan alle ei voi edes piiloutua koska sekin on niin surkea. Kaupungilla kulkeminen on täysin eri juttu, silloin voin valita mahdollisimman edustavat vaatteet, enkä ähise naama punaisena muhkurat näkysällä.
En oikein usko ettei kukaan muka katsoisi. Vilkuilen minäkin, vaikken tuijotakaan enkä mitenkään kommentoi muita ihmisiä. Ja tokihan ulkonäkö voi ajatuksia herättää, varsinkin jos on vähänkin epätavallinen.
Olen nainen ja aloitin kuntosalin 2,5 vuotta sitten ja painoin silloin 115kg. Ketään ei silloin kiinnostanut minun treenit. Kukaan ei tuijottanut, nauranut, eikä kuvannut.
Painan nykyään 65kg ja on todella lihaksikkaat käsivarret. Nykyään kyllä porukka jää tuijottamaan, kun teen leuanvetoja. Sitä kun aika harva keski-ikäinen nainen tekee, ja pystyn nykyään vetämään 12kpl kerralla.
Salille vaan, siellä se itseluottamus kasvaa
Sekaan vaan! Olen käynyt 30vuotta salilla, ei siellä toisia tuijotella vaan treenataan.
Ainoastaan jos joku blokkaa laitetta tosi pitkään, saatan tuijottaa vihaisesti.
Mene kunnalliselle salille, siellä ei ole ylensä tuijottelijoita ja siellä käy kaiken ikäisiä ja kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole.
Tämä.
AP on trolli, koska vastauksista huolimatta jankkaa omaa agendaansa, vaikka ei ikinä ole käynyt salilla.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään uskalla salille, uimaan tai minnekään ryhmäliikuntaan koska olen niin ruma. Vaikken olekaan ylipainoinen, olen liikunnallisesti lahjaton ja vartalo ei ole todellakaan kauneusihanteiden mukainen. Niin ja tukan alle ei voi edes piiloutua koska sekin on niin surkea. Kaupungilla kulkeminen on täysin eri juttu, silloin voin valita mahdollisimman edustavat vaatteet, enkä ähise naama punaisena muhkurat näkysällä.
En oikein usko ettei kukaan muka katsoisi. Vilkuilen minäkin, vaikken tuijotakaan enkä mitenkään kommentoi muita ihmisiä. Ja tokihan ulkonäkö voi ajatuksia herättää, varsinkin jos on vähänkin epätavallinen.
Samaa minullakin. Se ulkonäköhäpeä on vaan syvällä, kun lapsesta asti saanut kuunnella ilkeitä kommentteja jopa omalta äidiltään. Tietty epäkelpoisuuden tunne jatkuu sitten aikuisenakin, vaikka kuinka laittaudun.Jos joku sattuu kehumaan, sitä ei edes usko.
Uimarannoilla en ole käynyt vuosikausiin, kun sielläkin kuuli arvostelevia kommentteja, vaikka olen suht normaalipainoinen. Harkitsen kyllä kuntosalia, jos siellä ei tuijotella. Tosin arkiliikunta on vielä riittänyt.
Mua hävettää kulkea ihmisten ilmoilla yleensäkin kun ulkonäkö on mitä on.